Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

If any enemy is close to you like 20 - 60 meters behind your jet or he's using guns at you follow these steps.

Step 1 ; Correct you play so it flies straight and accelerate as much as you can

Step 2 ; Pull up to about 35 - 45 degrees and brake after you enemy is flying straight

Step 3 ; Maintain a straight line

Step 4 ; Your enemy is now in front of you :D

Step 5 ; Let the chase begin :D

 

kan folk oversette dette med mer detailer og fortelle hva 35 grader - 45 grader betyr? hvor mye skal jeg svinge?

 

og andre slike tips

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor lite område det faktisk var mulig å få lock på med stinger/igla så var den korte lock tiden det eneste som reddet de ifra å være helt ubrukbare. Nå øker de range og sørget for at vi kan locke på heli som flyr lavt. For det var det tåpeligste av alt, ikke kunne locke på et heli som hovret 5 meter over hodet ditt.

 

Sammen med fjerningen av flares hos gunner så bør heli-horer føle seg litt mer utrygge med meg på brettet ihvertfall.

 

Lol de skal ødelegge spillet enda mer pga whine ifra noobs?

Takk skal dere faen meg ha dice, bare fjerne igla og stinger, det er nok som locker allerede, bare fordi noen har det for seg at de skal tarde rundt med igla så skal det ødelegge for alle andre?

 

Eller jeg driter i locken, men de kan for FAEN ikke fjerne flares til gunner i heli, satans nek som jobber hos dice, nei, er begynnelsen på slutten dette.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor lite område det faktisk var mulig å få lock på med stinger/igla så var den korte lock tiden det eneste som reddet de ifra å være helt ubrukbare. Nå øker de range og sørget for at vi kan locke på heli som flyr lavt. For det var det tåpeligste av alt, ikke kunne locke på et heli som hovret 5 meter over hodet ditt.

 

Sammen med fjerningen av flares hos gunner så bør heli-horer føle seg litt mer utrygge med meg på brettet ihvertfall.

 

Lol de skal ødelegge spillet enda mer pga whine ifra noobs?

Takk skal dere faen meg ha dice, bare fjerne igla og stinger, det er nok som locker allerede, bare fordi noen har det for seg at de skal tarde rundt med igla så skal det ødelegge for alle andre?

 

Eller jeg driter i locken, men de kan for FAEN ikke fjerne flares til gunner i heli, satans nek som jobber hos dice, nei, er begynnelsen på slutten dette.

 

Synes selv at heli trengte en liten nerf. Men dette er alt for mye. Helikopter har jo ikke en mulighet lengre. Få tilbake en under radar perk på 10/15 meter.

Lenke til kommentar

I lost a lot of friends today - Origin is a idiots solution to social gaming.

 

Putt denne på Battleloggen din :)

 

 

 

------------------------------------

Appropos patch så har det skjedd en stor forbedring med noobvåpenet M16 :) De har endelig gitt det litt rekyl.

 

 

Håper de fixer resten av det

 

http://www.youtube.com/watch?v=14GyNxChwtM&hd=1

Supression MinAngleModifier

M16A3/4 = 0.0 / Standing

M16A3/4 = 0.5 / Hipfire

Other Guns = 1.5

 

 

M16 "the pro-choice" våpnet har jo vært klart OP ift andre våpen.. nesten en liten exploit

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

------------------------------------

Appropos patch så har det skjedd en stor forbedring med noobvåpenet M16 :) De har endelig gitt det litt rekyl.

 

 

Lol sier han som er noob selv, hahaha, omg l2p eller bare av innstaller spillet, takk, har ikke bruk for sånne som deg på en online server.

Er sånne som deg som er med på å ødelegge spill, savner tiden da de spill makers nesten aldri hørte på nerf whinet til folk.

Men si meg cri, hvorfor kan du ikke bare bruke m16 selv å bli mr godlike med den istedenfor å whine mens du prøver å få alle andre dritt våpen til å fungere når du ikke klarer det?

 

Det er stor forskjell på det å fikset bugs å det å ødelegge ett spill med nerfs.

 

Men alt i alt, blir fortsatt like enkelt å pwne noobs med m16 selv om den har fått noe mer rekyl, noobs vil alltid være noobs og de blir sjelden bedre. :)

 

 

Jeg begynner å tvile så jævlig på dice, alt de tar i de 3-4 siste årene blir bare ødelagt, spillet var perfekt slik det var ifra dag 1, sett bort ifra bugs, men det eneste de ser ut til å klare er å høre på whinet til noob casuals som ikke har peiling, overhode, men bugs, å nei det klarer de ikke noe anna enn å lage flere av.

Jada, jada, det er ikke enkelte å fiskes bugs som ligger dypt inne i kjernen, men da kan de også holde seg god for å ødelegge resten av spillet noe mer.

 

• Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.

 

Dette sier vel sitt, er vel ingen game breaker, men uansett se hva de fokuserer på, spillet har mer enn tregt nok gameplay ifra før ellers takk.

 

Nei, jeg klarer ikke dy meg, de som begynner å grine av dette får gjøre det.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Brukte M16 ganske mye før jeg lærte meg å spille med andre våpen, når det går skikkelig dårlig og jeg trenger en moral boost så tar jeg frem suttekluten igjen :p Som du ser på våpenstatsa så får jeg ikke engang en supression straff slik alle andre spillere får.

 

Det er sånne som meg som er med på å ødelegge spill? Forklar litt nærmere hva du mener med det er du snill, nå blir jeg nysgjerrig å høre meningen fra en som mener at BF3 er noe dritt... du er vel en av den lille eliten med pro's? - de som spiller BF3 mest av alle?

Den whinen det er mest av virker det som kommer fra nettopp denne gruppen av spillere, og det som er synd er at de fleste faktisk hører på dere og adopterer meningene i samme slengen.

 

 

 

noobs vil alltid være noobs og de blir sjelden bedre.

 

Enig.. og nesten alle sammen kan ikke bruke annet en M16 :p

Endret av Green_Monster
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...