Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo også legge miner på veier ut ifra main base, det holder med 2stk for å drepe, men jo flere jo større smell = mer fun.

Til de av dere som skal whine om baserape/feighet, ta dere en bolle og sett den i halsen, takk.

Uansett, ta grand bazaar f.eks, spill RU, legg minene på veien til E flagget hvor apc/bil kjører, men legg nært flagget der veien begynner å gå nedover helt i toppen, men ikke for langt ned eller opp, mange ser de ikke og apc har problemer med å skyte de i stykker, da må de ihvertfall ut av vogna.

Legg miner bak/inni ruin biter, på baksiden av en grus haug etc.

Er litt usikker på om de MÅ kjøre over de eller om de bare kan kjøre ved siden av nært inntil så sier det pang.

Du kan jo også bare slenge de ut midt på veien også sette opp ett neon skilt med advarsel om miner og mange folk bare peiser rett over de uansett.

 

Eneste dumme miner å bruke miner er at man ikke har repairtool, hva faen er det for noe?

Hadde vært bedre å bytte ut rpg istedet.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Og der blei jeg bannet ifra enda en tysk server pga awesome karkand tanking og nei, jeg campet ikke, jeg bare kjørte rundt å skøyt inn på alle flagg jeg fant også bare ban omg.

Hadde ett eller anna mange kills - 0 også da fant de ut at det var gøy å banne meg, supert, jævla tyskere.

 

Men ja, miner i hull i bakken funker også som bare det.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om August-Premium-content?

 

skuffende....

Nå har de roet folk ned i en hel måned med å si at de ikke vil bli skuffet og dropen blir noe skikkelig kult, hmmm rart de ikke la til en link med rickroll til denne artbok announcement deres.

Lurer på hvor mange som IKKE ble skuffet av dette her? må være fåtallet, annet en ekstrem blodfansen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig dårlig ja. Hadde håpet på litt mer spill relatert content. Det eneste spill relaterte er jo double XP, og det er jo fullstendig unyttig i tillegg til at vi har fått det ørten ganger tidligere. Kunne i det minste ha slengt ut noen fattige camoer eller lignende. :(

Lenke til kommentar

Ser også at de har fjernet Back to karkand som bonus drop fra juni nå, kanskje for at folk ikke skal tro det at vi kan forvente slikt ved disse content droppene.

Jeg håpet skikkelig på at det var 2-3 BC2 remake maps, men der bommet jeg skikkelig.

Men men, bare å glede seg til AK kommer da, fordi bf3 trenger noe nytt for at jeg skal gidde mer nå, CQ var meh for min del.

Lenke til kommentar

Camo til våpen er veldig kjedelig syns nå jeg. Er jo så og si ubrukelig. Ville nok heller ha sett nye folk. Så ikke alle ingeniørene ser helt like ut, alle support ser helt like ut osv.

Tenkte primært på camo klær, men selv camo på våpen hadde vært bedre enn ingenting. Kunne fått noen skikkelig flashy våpencamoer feks. tiger etc.
Lenke til kommentar

Hva faen, artwork som bonus content!? :nei2: De har skrevet på Twitter og Facebook at droppet kommer sent i måneden, men det er verd det, så får vi ikke et jævla ingame item! Artwork som vil bli lastet opp på imgur, videoer som bil bli lastet opp på youtube/vevo og en funksjon hvor man kan submitte sine map ideer til Dice som aldri kommer til å fungere siden de er de treigeste utviklerene spillindustrien har sett på lenge. :realmad:

 

Så må jeg ikke glemme å nevne den idiotiske "2 x XP weekend" som varer i 156 timer, det er nesten en hel uke. Dette ødelegger bare hele stat systemet på Battlelog. Før så var det SPM som var en god indikator over hvor skilled en spiller var. Nå får man skyhøy SPM så lenge man spiller denne uken.

 

Fanbasen til Dice/BF3 kommer til å ta en stor smell hvis de ikke gjør noe med dette, å kødde med brukerne på denne måten er faen ikke OK.

 

Helt serriøst, hva faen er det Dice har jobbet på den siste tiden (bortsett fra AK)? Det er masse feil og bugs i spillet som må fikses, og de gir oss ARTWORK som fansen kan lage bedre selv.

 

TL;DR: Dice/EA har offisielt vist at de gir faen i fansen. :nei2:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lol sier bare jeg, men de burde droppet alt som heter artwork, camo, etc etc useless shit også heller konsentrert seg om maps og bugs, som er sagt 100 ganger tidligere.

Den dagen de lagde bc2 til PC eller bc1 til konsoll så beviste de at de ga faen i fansen og det blei ikke bedre av at de kalte bf3 true sequel til bf2, noe det IKKE er overhode, men slik går det når man skal melke mest mulig ku før man går hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eneste dumme miner å bruke miner er at man ikke har repairtool, hva faen er det for noe?

Hadde vært bedre å bytte ut rpg istedet.

 

Alle kits har en fast item og en som kan velges. Der man kan velge, må man velge om man skal være defensiv eller offensiv.

 

Assault har enten medkit (defensiv) eller M320 eller MASS (offensiv) + defib

Engineer har enten repair tool (defensiv) eller miner (offensiv) eller EOD bot (litt av begge deler og lite brukt) + launcher (RPG/SMAW, IGLA/Stinger, Javelin)

Support har enten C4 (offensiv) eller mortar (defensiv) + ammobag

Recon kan velge mellom SOFLAM (offensiv) eller MAV/T-UGS (defensiv) + spawn beacon.

 

Det er en logikk bak alt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å nei, sier du det?

Jøss, da lærte jeg noe nytt jeg lærte for noen hundre timer tilbake, greit å få friska det opp igjen.

Hadde vært bedre å bytte ut rpg mot miner, blir ett mer "teamplay" kit av det, for da kan man fikse sine egne kjøretøy, men på den annen side hvis det er ett lite skilla tank crew så hopper jo gunner ut å skyter en rpg på motstander tanks før han går bak å fikser sin egen tank, man må jo være 2 stk da.

Men jeg vil heller bytte ut miner mot rpg og fortsatt ha repairtool.

Miner + rpg er jo mye mer op enn bare miner eller bare rpg med tool.

 

Og jeg ville nå sagt at assualt med tube er mer defensivt for der har du ingen medpacks og hva skjer da?

Jo folk camper for å ikke dø, samtidig som de bruker noob skillsene sine til å ta folk med tube, ikke mye logikk med andre ord, jeg rusher mer med medpack enn uten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unnskyld da, visste ikke at du var Battlefield-guden ;)

 

Yay, korrekt. :D

 

Men jeg må innrømme at jeg blir litt opphissa på en god måte, får litt stå tiss, når folk gjentatte ganger påstår at jeg cheater når jeg flyr når de suger selv, problemet er jo at jeg er ikke en gang noe særlig god.

Bare fordi man klarer å se spots på bakken også faktisk skyte på de også skyte på de desperate flyene med heat seekers når de letter gjør jo ingen til cheater, haha.

Men det er så mange german angry kids der ute at det er nesten artig, de banner og whiner på tysk, men jeg skjønner ekstremt lite av det, lol, men horenshon or schwine hound, whatever er en klassisk gjenganger, nei jeg tviler på jeg skreiv de ordene riktig nå.

Med en gang du skyter noen på bakken så hagler det med beskyldninger, hahaha.

Jeg bommer jo egentlig mer en jeg treffer siden jeg er maks bare semi "god" i fly, hadde jo blitt butt fucked hadde det kommet opp noen som faktisk har skills i fly.

 

 

Men det står at det er dobbel xp nå, jeg har ikke fått noe dobbel xp i hele kveld/natt, gief more points så jeg kan booste meg til colonel 100, asap.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...