Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, etter at jeg oppdaget at Javelin regnes som AT Launcher, ble et par av assignmentene mye enklere. Spesielt "Destroy 5 air vehicles with AT launchers".

 

Hva skulle Jav. ellers vært?

 

Usikker på det, men jeg trodde "AT launchers" refererte til SMAW/RPG.

 

Javelin er vel den eneste som burde kalles Anti Tank launcher, siden de to andre brukes like mye mot infanteri! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Destroy 5 air vehicles with AT launchers" er et av de enkleste målene å oppnå. Spill på Gulf Of Oman som USA, fly direkte til steinknausen foran motstanderens flybase og plukk ned helikopteret. Kan enkelt repeteres. Det som var hinsides tungvint var minene og særlig L96 headshot på 350 meter.

Lenke til kommentar

"Destroy 5 air vehicles with AT launchers" er et av de enkleste målene å oppnå. Spill på Gulf Of Oman som USA, fly direkte til steinknausen foran motstanderens flybase og plukk ned helikopteret. Kan enkelt repeteres. Det som var hinsides tungvint var minene og særlig L96 headshot på 350 meter.

 

Nice baserape you got there!

Lenke til kommentar

Noen andre som merker noe feil med Origin?

 

Hver gang jeg skal logge på begynner den å laste ned en oppdatering på 45 MB. Når den er ferdig kommer det bare opp en rute som det står at jeg er frakoblet og må starte origin på nytt for å laste ned oppdatere.

Denne syklusen fortsetter hele tiden og jeg får ikke logget inn.

 

Noen som har vært borti det eller har noen tips?

Lenke til kommentar

Formaterte maskina her for noen uker siden.

Etter det har jeg bare fått "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'MrFlyingCircus' (for 0 minutes) ... Losing Key Packets 9003"

Har fjernet og re installert PB sikkert 10-20 ganger, re installert Battlefield også. Noen tips?

Har prøvd å følge flere av tipsene i trådene på battlelog og noe fra EA uten at det ser ut til å gjøre det noe bedre.

Fikk spilt noen timer i natt som var uten at jeg ble kicka, da hadde jeg re installert BF og "junkbøster"...

 

Edit: Rotet en del rundt med punkbuster og plutselig ser det ut til å funke, i hvertfall for nå. PMS-punkbuster....

Edit2: Og der var PMS-punkbuster tilbake... :(

Endret av aGal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg holder også en knapp på PKP men det er lenge siden jeg har brukt den nå. Pr. nå trives jeg egentlig best med IAR. MG36 synes jeg er altfor treg og lite kraftig. Nesten hver gang jeg begynner å skyte noen med den så rekker de å kontre med 5kuler på tiden det tar for MG36 å spy ut 2...

Lenke til kommentar

Formaterte maskina her for noen uker siden.

Etter det har jeg bare fått "Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'MrFlyingCircus' (for 0 minutes) ... Losing Key Packets 9003"

 

Jeg vil anbefale å sjekke nettverkskort driveren, evt. andre hovedkort drivere. Hvor nøye har du vært med å få tak i siste versjon av disse siden re-format ?

Lenke til kommentar

To mine-tips:

 

A) Sleng ut tre stk i en ganske tett trekant. Da slipper du å få kun disable.

 

B) Plasser dem på et sted som er høyt trafikkert av tanks, men likevel ikke det første stedet man ser etter miner.

 

Vel, det er jo akk det jeg har prøvd på :p Men det avhenger fortsatt at en eller annen noob kjører over de...

Bruk jihad jeeps med AT mines, det funker fjell og går mye fortere.

 

Som i å putte miner på jeepen og kræsje i en tanks? Fungerer det også? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...