Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You are kicked for using m320!"

 

Smoke. Når jeg rushet.....

Høres ut som automatisk kick.. Usikker på om admin tools klarer å skille mellom ulike typer M320.

 

Edit: Så ikke at det var flere sider... Mobilvisning...

 

Hvordan kan du vite at det ikke var automatisk kick?

Endret av Sencured
Lenke til kommentar

Hva slags "rakett" er det du ikke klarer å skyte? RPG, LAV-"raketten" eller heli - or what?

 

Jet krever trening, men det er veldig forskjellig fra person til person. Noen er veldig flinke helt fra starten, mens andre trenger mye tid på å komme til det samme nivået. Andre igjen er helt håpløse fra start til mål. Hva du bruker når du flyr kan også ha noe å si - joystick eller mus/tastatur, evt en kombo. Smak og behag, men det er bare å sette i gang å trene!

 

Vil til slutt legge med en liten oppfordring om å trene på en tom server i starten! Finn deg en Caspian med conquest large med null spillere med instant spawn av fly - der kan du leke deg og trene på unnmanøvre, fly lavt over bakken, svinger og det å treffe mål med Pods og mg. Roter du deg inn på en 64 player Caspian for å øve deg med fly vil du bli mest sannsynlig bli sterkt mislikt av laget ditt og du vil skape mye irritasjon.

Endret av TB-G0RG0NPL3X
Lenke til kommentar

Øve på en tom server er lurt.

 

Satte meg inn i Heli som gunner med en Rank 4 kar igår, vi var i lufta i 5 sek. Unødvendig spør du meg, greit att alle har rett på kjøretøy, men det går ann å øve på tom server før man begynner å spille med andre, værtfall et minimum av ferdigheter bør man kunne forlange.

 

Jeg øvde å øvde med heli, og har nå over 80timer, og flyr nå ganske bra, men jeg drev på tom server til jeg fikk det til.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Øve på en tom server er lurt.

 

Satte meg inn i Heli som gunner med en Rank 4 kar igår, vi var i lufta i 5 sek. Unødvendig spør du meg, greit att alle har rett på kjøretøy, men det går ann å øve på tom server før man begynner å spille med andre, værtfall et minimum av ferdigheter bør man kunne forlange.

 

Jeg øvde å øvde med heli, og har nå over 80timer, og flyr nå ganske bra, men jeg drev på tom server til jeg fikk det til.

 

Er det en 1 player start server, så kan man cappe noen flagg og få litt unlocks på veien mens man øver også.. ;)

Lenke til kommentar

Får man kjøpt BF Premium noe sted på nettet og få tilgang til det med en gang, forutenom i origin?

Kjøpte premium fra Greenmangaming da de hadde 25% salg på alt.

 

Takke for tipset! Men du fikk cdkey med en gang? eller måtte du vente på en fysisk kopi i posten?

Greenmangaming er en nettside som selger digitale spill, så ja du får cd-keyen så fort du har betalt for den.
Lenke til kommentar

Kjøpte på greenmangaming når det var salg ja, 270,- for premium var verdt det. :) Offgamers.com selger også premium for litt over 300,- om jeg ikke husker feil. Har brukt offgamers før og får CD-keyen et par minutter etter betaling, du får den som et scanna bilde på nettsiden som du skriver inn i Origin.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også en lang pause før jeg fikk Close Quarters da jeg hadde gått litt lei av vanlig BF3. Men med Close Quarters fikk jeg fornyet interesse. Det var rett og slett bare gøy å løpe rundt som en gærning og plaffe ned folk samtidig som man hurtigcapper. Men det er mye mer hektisk og nesten ikke noe dødtid i det hele tatt. Men det beste var egentlig at det hele er fullstendig balansert siden det ikke er noen kjøretøy der og kjøretøy er jo noe av det Dice alltid har hatt problemer med å balansere. Tror faktisk det eneste jeg kommer på nå i CQ som er litt ubalansert er at M16 rifla fortsatt er litt OP, men den har jo alle tilgang til uansett så det er ikke noe stort problem. (Og ja, det er kun innendørs maps)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...