Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Ser ikke helt hvorfor folk blir så overrasket?

 

Bad Company 1 kom ut i juni 2008

Bad Company 2 kom ut i mars 2010

Battlefield 3 kom ut i oktober 2011

Battlefield 4 vil jeg tippe kommer ut mars 2014

 

Så ergo kommer det seinere enn "vanlig".

 

Og vi må jo ikke glemme MoH! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BF4. Bra jobba EA, melke kua som cod nå. Zzzzzzz

 

Dessverre så har nok EA lært av cod gjengen å pumpe ut dårlige spill med dårlig gameplay, dette er nok siste gangen jeg egentlig støtter dice og BF noe mer når de ikke kan prestere bedre, de regelrett pisser på PC spillere og de pisser reglerett enda mer på klan scene/den kompetative delen av BF serien, de raserer den totalt, selv om spillet f.eks ikke kommer ut før i 2014 så er det uansett alt for tidlig, men på den annen side så er det jo greit, er jo egentlig ingen som vil spille BF3, eneste grunnen til at det spilles er at det ikke er noe anna å spille som er i samme sjanger.

Jeg veit ikke hvem sin feil det er, men EA pusher nok rimelig hardt på tenker jeg for å grafse til seg mest mulig penger.

Dice kunne ha gjort så mye mer med BF3 enn de har gjort, hadde det ikke vært for EA sin varme pusting i nakken.

Lenke til kommentar

Det er jo vært mer eller mindre kjent siden forrige MoH at BF og MoH skulle komme annenhvert år for at EA skal ha en konkurrent til Activisions CoD. Og utgivelsen blir nok Q4 2013 for å melke julesalget, samt konkurrere med MW4. Ingen overraskelser der, dette er tross alt business.

 

Når det gjelder BF3 så er det langt fra perfekt, men det er tross alt beste FPS på markedet i dag. OG det å syte om at spillet er rasert og EA er svin er bare barnslig og tullete.

Lenke til kommentar

I det minste kan man jo håpe at vi får "Commander" funksjonen tilbake. Den mest nyskapende, originale og strategisk viktigste funskjonen som har oppstått på lang tid. Rett og slett en skam at BF3 ikke har denne. I tillegg Battlerecorder og spectator mode. Mistenker rett og slett at disse alvorlige manglende har med konsollsyke å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...