Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg bruker å flytte folk visst lagene er veldig ubalanserte. Det værste jeg vet er når det ender med spawnraping. Bruker å få endel hat meldinger fra de jeg flytter over. Skjønner ikke hva de sutrer etter, de beholder jo scoren uansett.

Det er vel holdningen de klager over. Det er jo utrolig feigt og lamer å skifte lag bare for å kunne få en ny "win". :thumbdown: Og det er jo kjempebra å flytte over og gjøre lagene enda mer ubalanserte??

Jeg flytter folk for å få lagene mere balanserte. Det er det tydeligvis noen som ikke liker.

Å ha et lag som gruser det andre laget er kjedelig selv om du er på vinner laget.

Visst jeg er på et lag som spawnraper bruker jeg å kompisene mine å hoppe på taper laget for å prøve å hjelpe dem.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker å flytte folk visst lagene er veldig ubalanserte. Det værste jeg vet er når det ender med spawnraping. Bruker å få endel hat meldinger fra de jeg flytter over. Skjønner ikke hva de sutrer etter, de beholder jo scoren uansett.

Det er vel holdningen de klager over. Det er jo utrolig feigt og lamer å skifte lag bare for å kunne få en ny "win". :thumbdown: Og det er jo kjempebra å flytte over og gjøre lagene enda mer ubalanserte??

Jeg flytter folk for å få lagene mere balanserte. Det er det tydeligvis noen som ikke liker.

Å ha et lag som gruser det andre laget er kjedelig selv om du er på vinner laget.

Visst jeg er på et lag som spawnraper bruker jeg å kompisene mine å hoppe på taper laget for å prøve å hjelpe dem.

Det er en svært prisverdig holdning som det oser respekt av. Beklager jeg misforsto første posten din. :)

Ser dessverre hele tiden folk som flytter over til det vinnende laget og det er utrolig taperaktig oppførsel. Kun unntaksvis har man hederlige spillere som flytter andre veien.

Lenke til kommentar

Skal være enig der. Jeg lamejoiner aldri og flytter aldri over til det andre laget uansett hva som skjer. Derfor blir det mindre wins enn losses så dersom jeg for en gangs skyld er på det vinnende laget så er det rimelig irriterende å bli flyttet over. :(

Lenke til kommentar

Ble slayet og deretter kicket av en admin fordi han mente at den ene stridsvognen var reservert for han. Så en kar gikk ut av tanken og inn mot containerne (Noshar canals). Tok derfor tanken og kjørte av sted.

 

Fikk så i chat. "Get out. That tank is mine". Slay, også kick.

 

Wtf..

Endret av Vertical^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Deler plattformene account? Jeg kan vel ikke bruke min PC soldat ved å bruke samme innlogging på X-box (f.eks.)?

 

Du deler account, men ikke soldier.

post-138102-0-12999000-1342218532_thumb.jpg

Samme account, different soldiers. (ingen anselse hvorfor det er helt blått.)

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Jeg bruker å flytte folk visst lagene er veldig ubalanserte. Det værste jeg vet er når det ender med spawnraping. Bruker å få endel hat meldinger fra de jeg flytter over. Skjønner ikke hva de sutrer etter, de beholder jo scoren uansett.

Det er vel holdningen de klager over. Det er jo utrolig feigt og lamer å skifte lag bare for å kunne få en ny "win". :thumbdown: Og det er jo kjempebra å flytte over og gjøre lagene enda mer ubalanserte??

Jeg flytter folk for å få lagene mere balanserte. Det er det tydeligvis noen som ikke liker.

Å ha et lag som gruser det andre laget er kjedelig selv om du er på vinner laget.

Visst jeg er på et lag som spawnraper bruker jeg å kompisene mine å hoppe på taper laget for å prøve å hjelpe dem.

 

 

Mista troen på menneskeheten litt i går.

 

Metro, var RU, US holdt alle flaggene. Halve RU skifter til recon med M98 med en gang, som vanlig. Jeg skriver i chat "No RU team has ever come out of spawn by everybody sniping. Go assault, go support, go right or left and flank'em"

 

Svaret jeg fikk var "stfu u gay noob".

 

Riktignok var det et par som forsøkte seg på å følge meg, men det gikk ganske fort i dass, så jeg quitta obv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det dårlig med servere. Finner ikke en eneste B2K server uansett hvordan jeg søker. Har aldri likt battlelog, den gir ingen relevante resultater for søk.

 

Kan noen gi meg navn og søkeord på gode hardcore servere? Jeg skulle ønske jeg kunne ha en Karkand/Sharqi server tilgjengelig.

 

Battlefield.no, tv2 og webhallen er ganske dårlig. Enten elendig utvalg i servere eller så er de tomme.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Trykk 'Reset to default' og prøv igjen

Samme feil fortsatt. Det gir meg et søkeresultat der kun de 8 øverste har 50 eller fler spillere. Kun en av disse er B2K.

Sikker på at du ikke har et søkeord oppe mens du leter etter servere? Hadde det i et par dager uten at jeg så det selv :p Hadde lett etter infatery only servere, men skrevet det litt feil etc. Fant aldri en eneste server harr harr.

Jepp. Dette har ikke vart noen dager, det har vart i et halvt år.

 

Jeg finner 20-30 servere. 1-3 av dem er nogenlunde brukbare. Det vil si at de er 80-100% fulle. Men da er gjerne game mode feil eller kjipe maps.

 

Noen som kan tipse om navn jeg kan søke på for å finne gode servere?

 

Ser etter:

 

-hardcore

-max størrelse på antall spillere

-80% eller høyere spillere

-B2K (Conquest Large)

-Close Quarters

-europeisk server

 

B2K og Close Quarters kan gjerne være i kombinasjon.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Det er ikke uendelig mange servere der ute, og jo mer du begrenser søket jo færre servere blir det.

Har selv satt filter der jeg bare kan få ut et par servere.

Da har jeg som regel satt på filter på 1-5 free slots. Fjerner jeg det filteret, er det en hel haug av servere tilgjengelig. De fleste er da tomme.

 

Hardcore vil jeg tro er mindre vanlig enn normal og inf.

Antall ledige slots avhenger av tid på døgnet. Jo tidligere på dagen, jo færre er det som spiller.

Lenke til kommentar

Jepp, derfor bruker jeg aldri slot filter lenger. Jeg søker kun på hardcore og B2K og får med det 30 treff der kun en server har over 48 spillere og den har ikke engang map rotation så er derfor fullstendig uaktuell.

 

Jeg er ikke så interessert i tips til å forbedre søk lenger, jeg lurer på om det er noen gode navn man kan søke på for å få opp servere?

 

Da tenker jeg på servernavn som gir resultater med hardcore og maks størrelse, helst B2K.

Lenke til kommentar

Serversøk i Battlelog gir deg ikke alle serverne... Hver gang du trykker refresh, kommer det opp ulike servere. Derfor ser det ut som det er langt færre servere enn det faktisk er. Hvorfor de har valgt å gjøre det slik, får fuglene vite.

 

Angående mortar, så funker vel Bazaar greit. Men, det er grusomt kjedelig, spill heller som vanlig og bruk heller mortar dersom du vet at:

 

A: En fiende bruker mortar akkurat nå.

B: Noen camper.

C: Det er veldig mange fiender på et sted, f. eks. midt på kartet i Bazaar eller rundt et flagg som blir cappet.

 

Medaljen kommer vel etter hvert... Det er kjedelig å spille for medaljenes skyld.

Lenke til kommentar

Raskeste måte å få mortar medaljen? har 140/300, men det er så sykt kjedelig å sitte med den. Noen som har tips til map/mode, ser for meg at baazar kan funke?

 

Rush i hardcore mode(eller noob/camp mode som det burde hete), men de har jo nerfet mortaren til helvete og tilbake så glhf.

Første base på bazaar på rush som defender er vel kansje best, de har jo mindre liv i hc og de aller fleste mister liv nokså fort på de første basene, beste er jo om laget ditt er litt bedre å de klarer å holde de ute utafor basene, da er det bare å skyte inn i de klyngene du ser.

Trykker du 2 tallet så får du røyk granat som også kan drepe om du er heldig så kan skyte nokså fort om du bytter mellom 1 og 2 på mortaren sånn sett, men røyk granaten er lite effektiv annet enn å legge røykteppe, åpenlyst nok, men den kan skade og drepe som sagt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...