Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serversøk i Battlelog gir deg ikke alle serverne... Hver gang du trykker refresh, kommer det opp ulike servere. Derfor ser det ut som det er langt færre servere enn det faktisk er. Hvorfor de har valgt å gjøre det slik, får fuglene vite.

Asynkron spørringer mot serverbasen som returnerer mindre utvalg servere. Skulle samtlige servere blitt listet ut, hadde det krevd sitt fra backend-systemet.

Nå får du et relevant og lite utvalg servere. Vil du ha flere servere så scroller du nedover i serverlista, som da gir deg neste lille utvalg servere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nå får du et relevant og lite utvalg servere. Vil du ha flere servere så scroller du nedover i serverlista, som da gir deg neste lille utvalg servere.

Dette har jeg faktisk aldri lagt merke til... Bare scrolle nedover... Så kommer det flere servere... Scrolle nedover... :blush:

Lenke til kommentar

Noen som vet om en fornuftig måte å bruke Frag Rounds på? Prøvde meg som Assault med 870MCS (inf only, HC) og bare holdt meg litt bak resten og fyrte av skudd mot folk. Så jo ut som de ble kraftig suppressed siden ingen klarte å skyte tilbake.. Kanskje semi-auto funker bedre?

 

Det var egentlig bare for moro skyld, men jeg så for meg at Frag Rounds kunne brukes av én spiller i en god squad for å lage helvete før man f. eks. stormer opp trapper i hus og i trange gater på disse bykartene.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser jo ingen som bruker det, jeg heller. Men dæven det var morsomt. Ble noen halvsure folk på TS etter hvert, hehe. Men ofte skulle jeg ønske at jeg heller hadde slugs, å skyte folk med hagle på 10 meters hold uten at de dør er kjedelig. På den andre siden, så drepte jeg jo noen folk ved å skyte skudd inn i hus og lignende, selv om jeg egentlig ikke klarte å se hvor de var hen.

 

Når jeg var helt alene, vel og merke, var våpenet helt ubrukelig.

Lenke til kommentar

Vel, etter at dice nerfet frag rounds til helvete så er de rimelig useless, de fungerte før, men så var det jo noen som ikke var gode nok som måtte whine og som vi veit, whine=nerf, uheldigvis.

De er nå best på det å suppresse folk, jeg hadde nok heller løpt med buckshot eller flechette.

 

Kan jo se her ifra sånn 09.05 og ut så snakker han om frag rounds.

 

 

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Noen som vet om en fornuftig måte å bruke Frag Rounds på? Prøvde meg som Assault med 870MCS (inf only, HC) og bare holdt meg litt bak resten og fyrte av skudd mot folk. Så jo ut som de ble kraftig suppressed siden ingen klarte å skyte tilbake.. Kanskje semi-auto funker bedre?

 

Det var egentlig bare for moro skyld, men jeg så for meg at Frag Rounds kunne brukes av én spiller i en god squad for å lage helvete før man f. eks. stormer opp trapper i hus og i trange gater på disse bykartene.

870 CS med slugs og en kobra sikte er utrolig gøy, føles litt billig men gøy er det uansett. Anbefaler også slugs på Saiga12k.
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor folk blir så overrasket?

God idé å gjøre ferdig BF3 først kanskje? Men nå vet jo alle at EA skal ha ut spill på løpende bånd (lite/ingen kvalitetssikring) og DICE kommer aldri til å trekke seg ut fra den pengemaskinen.

 

Får håpe vi har teknologi og maskinvare nok i 2013/14 til å kjøre battlerecorder + specce andre.

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor folk blir så overrasket?

God idé å gjøre ferdig BF3 først kanskje? Men nå vet jo alle at EA skal ha ut spill på løpende bånd, og DICE kommer aldri til å trekke seg ut fra den pengemaskinen.

 

Får håpe vi har teknologi og maskinvare nok i 2013/14 til å kjøre battlerecorder + specce andre.

Selv om de har begynt på BF4 betyr ikke at de slutter med alt som handler om BF3. De setter som regel et team til å starte med BF4, og et annet til å gjøre ferdig BF3 DLC/patching.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...