Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan lage din egen blacklist ihvertfall.. Om du innstallerer en liten plugin.

 

http://getbblog.com/en/features

 

"

Server Radar

Use the radar feature not only for users, but as well for servers. As in the user radar, you will be warned if you try to join a marked server.

NOTE: This is your own personal radar, you have to fill the list, because this is not a global option that communicates with other cheater or ban lists.

"

Endret av b00n
Lenke til kommentar

Burde vært et blacklist-filter i battlelog, slik at en kan legge slike servere i den kategorien.

Bruk BetterBattlelog plugin/extension til Firefox/Chrome. Der finnes det muligheter til å legge til både servere og spillere slik at du får en advarsel dersom du prøver å joine en aktuell server. I tillegg får man masse annet bra med. Feks.man kan lagre flere "server browser" filter set. Da slipper man å krysse av i de småboxene hver gang man skal forandre filter, man bare velger det lagrede filteret i en pulldown meny.

http://getbblog.com/

 

Edit: Jeg var litt sent ute :)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Gejma på en fin server i stad, damavand peak eller hva det heter. Er ace på laget mitt med noe sånn som 14/2 i stats, så blir admin på det andre laget og dreper meg. Jeg spør hvorfor, han svarer at det er for mange snipere på mitt lag. Takk for den, jeg holder hele høyresida aleine.

 

Lykke lzm!

Lenke til kommentar

Jeg bruker å flytte folk visst lagene er veldig ubalanserte. Det værste jeg vet er når det ender med spawnraping. Bruker å få endel hat meldinger fra de jeg flytter over. Skjønner ikke hva de sutrer etter, de beholder jo scoren uansett.

Det er vel holdningen de klager over. Det er jo utrolig feigt og lamer å skifte lag bare for å kunne få en ny "win". :thumbdown: Og det er jo kjempebra å flytte over og gjøre lagene enda mer ubalanserte?? Endret av Vice
Lenke til kommentar

Én koordinert squad i et public game er alt som skal til for å gjøre livet veldig surt for motstanderen. 4 stk som har mikk og SNAKKER SAMMEN hele tiden er så sykt viktig i dette spillet. To medics, en support og en aggressive recon (enten med semiauto sniper eller PDW) kan herje så sykt mye.

 

Helt sant, ingenting er kulere enn å være 4 homies på skype å lolle rundt public :)

Lenke til kommentar

Gejma på en fin server i stad, damavand peak eller hva det heter. Er ace på laget mitt med noe sånn som 14/2 i stats, så blir admin på det andre laget og dreper meg. Jeg spør hvorfor, han svarer at det er for mange snipere på mitt lag. Takk for den, jeg holder hele høyresida aleine.

 

Lykke lzm!

 

 

Sjokk at han tar den sniperen som faktisk gjør noe bra, lzm.

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med buggete lyd? Jeg har hatt feil på lyden siden Premium ble lansert, det virker som lyden på footsteps har for mye ekko. Og at det lyden lagger/looper på forskjellige ting.

 

Samme problem her også.. rare greier. Lurer på hva det kommer av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...