Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Når har det vært så ubalansert at det har vært uspillbart? Nysgjerrig her, så må spørre.

Tjah..skal vel ikke mer enn en patch eller to tilbake. Heli hadde tv missiles som one-shotted alt og hadde tom. lengre rekkevidde enn noe annet AA. Kunne stå bak fjell i redzone og one-shotte. Men BF3 er generelt en god del bedre enn BF2, og det skulle bare mangle. Men jeg er likevel skeptisk når de innfører helt nye ting som de ikke har noe erfaring med fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol bf2 var 10 ganger bedre enn bf3, men det var bare i ca 2uker at heli kunne one shotte panservogner, det blei fort fiksa i en mini oppdatering, så slapp av.

Men det som er forbanna tilbakestående er at du ikke lenger kan drepe centurion og pantsir med tv missile, spillet var perfekt like etter release.

Slutt å ødelegge spillet med nerfs please.

 

 

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BF2 var vanvittig ubalansert da det kom ut. Trenger vel bare å nevne: stingere som ikke fungerte med den følgen at fly var uovervinnelig for bakkestyrker, Blackhawk som sprayet granater ut av minigun'en. Ellers er det da fint mulig å ta ut ting med TV Missile? Hvorfor skal du absolutt ta ut stasjonært AA rett over fiendens base? Baserape? Alle våpen kan uansett ikke ta ut alle ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

BF2 var vanvittig ubalansert da det kom ut. Trenger vel bare å nevne: stingere som ikke fungerte med den følgen at fly var uovervinnelig for bakkestyrker, Blackhawk som sprayet granater ut av minigun'en. Ellers er det da fint mulig å ta ut ting med TV Missile? Hvorfor skal du absolutt ta ut stasjonært AA rett over fiendens base? Baserape? Alle våpen kan uansett ikke ta ut alle ting.

 

Vel det med blackhawken blei patchet tidlig, for det andre tenker du bare som en gjennomsnittlig public spiller, at alt skal være rettferdig og at dere skal bare gjøre som dere vil.

Angående det med AA, ja det har litt med baserape å gjøre, men nå har de flyttet nesten alle AA på orginal mapsene utenom på nosahar canals eller hvordan det skrives, det virker ikke som mange her spiller annet enn inf only eller om dere spiller med hw så spiller dere vel sniper eller medic og går rundt å hater alt av fly, heli etc.

Problemet med AA på canals er at en som er god med den eier alt helt inn til RU main, hvorfor roper du ikke om balansering her?

Eller du spiller vel bare inf som sagt.

Hadde vel vært stas å kunne sprenge panservogner med assault rifla tenker jeg.

 

Men er bra de flytta AA på kargh island så kan vi rape mye mer. :D :D

Også er det så deilig med long range på tv missil, ca 900m-950m tror jeg.

Og jo, alt burde kunne drepes med diverse kraftige våpen, men så klart ikke med håndvåpen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Imponerende mye wallhacks. Stod rett bak en sniper med M98B på en bane her og så hvordan han skjøt igjennom en betongvegg i et lagerskur. Der stod han da, og dundret løs. Veldig trist.

Fordi noen bruker macros på tastaturet, automatisk push Q hvert tiende sekund f.eks. Har spilt mye med en god clan, og de bruker ikke det. Men faen det ser mistenktsomt ut. :p

(når du blir eid av 2 skudd hele tiden, hehe)

Har vel ikke så ille stats, men uansett.. Folk skriker alltid "cheater" hvis du eier noen.

Egentlig ét meme? Dunno.

Man får alltid 2.0 - 11-0 KD/R på f.eks metro/bazaar (om ikke mer)((og da mener jeg aktiv spilling, ikke camping))

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Imponerende mye wallhacks. Stod rett bak en sniper med M98B på en bane her og så hvordan han skjøt igjennom en betongvegg i et lagerskur. Der stod han da, og dundret løs. Veldig trist.

Fordi noen bruker macros på tastaturet, automatisk push Q hvert tiende sekund f.eks. Har spilt mye med en god clan, og de bruker ikke det. Men faen det ser mistenktsomt ut. :p

(når du blir eid av 2 skudd hele tiden, hehe)

Har vel ikke så ille stats, men uansett.. Folk skriker alltid "cheater" hvis du eier noen.

Egentlig ét meme? Dunno.

Man får alltid 2.0 - 11-0 KD/R på f.eks metro/bazaar (om ikke mer)((og da mener jeg aktiv spilling, ikke camping))

 

Tja, å stå inne i et skur der det ikke er vindu eller åpning og skyte ned folk på åskammen ute tvers gjennom betongveggen? Ikke wallhack sier du?

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener de som kommer rundt hjørner og instakiller er hackere

 

EDIT: De som skyter meg omtrent før de er rundt hjørnet

Det gjør jeg også, fordi jeg vet hvor folk gjemmer seg.

 

Tja, å stå inne i et skur der det ikke er vindu eller åpning og skyte ned folk på åskammen ute tvers gjennom betongveggen? Ikke wallhack sier du?

Noen murer/vegger/treblokker kan du skyte igjennom, og det var sikkert et standard camping sted?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...