Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MG i fly er jo latterlig OP mot bakkemål. Den skyter granater og ikke kuler! Får meg til å tenke på hvor fullstendig idiotisk minigun var i Blackhawk i BF2 før grøtskallene klarte å balansere den.

 

Black Hawk i BF2 var jo latterlig moro! Spesielt om fienden manglet flyplassen på f.eks Wake :D

Joda, men når du var på "mottakersiden" så var det absolutt ikke noe moro. Blackhawken med minigun var trolig det mest ubalanserte i hele BF serien sin historie. Minigunen'en var fullstendig overlegen alle andre våpen i spillet og når man i tillegg hadde en gjeng med engineers som satt og reppet konstant var Blackhawken helt uovervinnelig.
Lenke til kommentar

MG i fly er jo latterlig OP mot bakkemål. Den skyter granater og ikke kuler! Får meg til å tenke på hvor fullstendig idiotisk minigun var i Blackhawk i BF2 før grøtskallene klarte å balansere den.

 

Vel, de burde ha buffet damagen på den mg litt mer opp, den kan skade en tank men om du ikke skyter nok på en inf så dør han ikke, en inf burde vært rivd i filler.

Men jeg ser ikke helt hvorfor du har så mye imot mgen i fly, det er jo tross alt ett fly, ikke en liten pistol, jesus kristus og andre høyere makter.

Og vel, i siste patchen til bf2 så buffet de den minigunnen litt opp, da fikk den mer mening, men er ikke noe rart den er uovervinnelig når du spiller med noobs som ikke kan eller har vett til å skyte på ting i lufta, alt er lett å drepe så lenge folk ikke er retards å spiller sniper eller medic, men dessverre så er jo 60 av 64 stykker på en server det.

Jeg skjønner ikke at folk ikke kan få det inn i hode sitt at når man spiller vehicle maps SPAWN ENGINEER MED RPG, men alikevel spawner folk medic, gg sier bare jeg.

Lenke til kommentar

Vel, de burde ha buffet damagen på den mg litt mer opp, den kan skade en tank men om du ikke skyter nok på en inf så dør han ikke, en inf burde vært rivd i filler.

Men jeg ser ikke helt hvorfor du har så mye imot mgen i fly, det er jo tross alt ett fly, ikke en liten pistol, jesus kristus og andre høyere makter.

Vel, selv en eneste kule fra AG3 ville nærmest rivd i filler en annen infanterist, men for å gjøre det mer balansert trenger man mye flere. På samme måte bør det være med fly også. En mann med maskingevær vil utgjøre en stor trussel for selv et helikopter når han skyter i deres retning, men i BF3 er man helt ubrukelig av balansehensyn.

 

Og vel, i siste patchen til bf2 så buffet de den minigunnen litt opp, da fikk den mer mening, men er ikke noe rart den er uovervinnelig når du spiller med noobs som ikke kan eller har vett til å skyte på ting i lufta, alt er lett å drepe så lenge folk ikke er retards å spiller sniper eller medic, men dessverre så er jo 60 av 64 stykker på en server det.

Jeg skjønner ikke at folk ikke kan få det inn i hode sitt at når man spiller vehicle maps SPAWN ENGINEER MED RPG, men alikevel spawner folk medic, gg sier bare jeg.

Ja for det var jo kjeeempelett å ta ut BH med RPG! Med en gang du nærmet deg ble du overøst med et kuleregn som i praksis besto av granater! Selv når du var i dekning ble du instadrept fordi den hadde så sykt stor splashdamage.
Lenke til kommentar

Vel, de burde ha buffet damagen på den mg litt mer opp, den kan skade en tank men om du ikke skyter nok på en inf så dør han ikke, en inf burde vært rivd i filler.

Men jeg ser ikke helt hvorfor du har så mye imot mgen i fly, det er jo tross alt ett fly, ikke en liten pistol, jesus kristus og andre høyere makter.

Vel, selv en eneste kule fra AG3 ville nærmest rivd i filler en annen infanterist, men for å gjøre det mer balansert trenger man mye flere. På samme måte bør det være med fly også. En mann med maskingevær vil utgjøre en stor trussel for selv et helikopter når han skyter i deres retning, men i BF3 er man helt ubrukelig av balansehensyn.

 

Og vel, i siste patchen til bf2 så buffet de den minigunnen litt opp, da fikk den mer mening, men er ikke noe rart den er uovervinnelig når du spiller med noobs som ikke kan eller har vett til å skyte på ting i lufta, alt er lett å drepe så lenge folk ikke er retards å spiller sniper eller medic, men dessverre så er jo 60 av 64 stykker på en server det.

Jeg skjønner ikke at folk ikke kan få det inn i hode sitt at når man spiller vehicle maps SPAWN ENGINEER MED RPG, men alikevel spawner folk medic, gg sier bare jeg.

Ja for det var jo kjeeempelett å ta ut BH med RPG! Med en gang du nærmet deg ble du overøst med et kuleregn som i praksis besto av granater! Selv når du var i dekning ble du instadrept fordi den hadde så sykt stor splashdamage.

 

Ta ut BH med RPG i Battlefield 2 er vel ikkje så lett?

Lenke til kommentar

Hvem sa man måtte bruke at missiler for å ta ned heli?

Hvis laget er litt dedikerte, noe public spillere IKKE er, så hadde man brukt biler og what not, var heller ikke så vanskelig å treffe helis med eryx i bf2 om du hadde brukt den i mer enn 5min og skjønte at du kunne guided den også.

Men ja, det var mye vanskeligere når det bare var inf map, men når det var vehicles map så var det bare å gi de en tank kule, fly eller tv guided.

 

Men jeg syns fortsatt fly mg i bf3 burde gjort mer skade på inf.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
MG i fly er jo latterlig OP mot bakkemål. Den skyter granater og ikke kuler! Får meg til å tenke på hvor fullstendig idiotisk minigun var i Blackhawk i BF2 før grøtskallene klarte å balansere den.

 

Det var ofte .30 Cal på fly før (finnes 100 forskjellige) , infanteri har ofte 50Cal med seg.

Den er ikke OP i seg selv, har blitt skutt av mg fra fly 2 ganger ca i hele min BF3-karriere

Lenke til kommentar

Det var ofte .30 Cal på fly før (finnes 100 forskjellige) , infanteri har ofte 50Cal med seg.

Den er ikke OP i seg selv, har blitt skutt av mg fra fly 2 ganger ca i hele min BF3-karriere

Grunnen til at du ikke har blitt skutt er jo fordi det som oftest finnes mer attraktive mål enn en og annen infanterist. Men når du først blir skutt på som infanterist er splashdamagen vanvittig.
Lenke til kommentar

Ellers må jeg si at M417 var et våpen jeg virkelig likte. Har aldri giddet å spille recon med sniper rifle noe særlig da jeg synes det er gørr kjedelig men M417 åpnet virkelig opp recon klassen for meg. Den skyter kun enkeltskudd men er herlig å bruke på både "close" "medium" og også delvis "far" avstander. Utrolig presis og liten rekyl. Virker som den har sniperrifle damage også på toppen av det hele. Føles egentlig litt OP. Ga meg skikkelig "M1 Garand" følelsen når jeg spilte. Ventet bare på det lille magasin "plinget" hele tiden :)

Lenke til kommentar

Det var ofte .30 Cal på fly før (finnes 100 forskjellige) , infanteri har ofte 50Cal med seg.

Den er ikke OP i seg selv, har blitt skutt av mg fra fly 2 ganger ca i hele min BF3-karriere

Grunnen til at du ikke har blitt skutt er jo fordi det som oftest finnes mer attraktive mål enn en og annen infanterist. Men når du først blir skutt på som infanterist er splashdamagen vanvittig.

 

Det er vel ikke noe splash damage fra mg fra fly? Om det ikke er en veldig god pilot så funker det ofte å bare hoppe 3 skritt til siden så bommer han.

 

Splash damage fra gunner i helikopter derimot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...