Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latterlig at det koster 449 på kosoll. Vi må betale mere for dårligere grafikk, mindre maps og mindre spillere. Hadde man bare hatt råd til en skikkelig Pc :(

 

Det er litt dumt at jeg har en haug av pcer som bare folder litt protein for noen i usa.

Den dårligste er vel 2600K @ 4,6 og de største SR2er.

Det var kanskje litt dumt å skrive det nå, akuratt når du skulle ønske at du hadde råd til ny pc.

post-64596-0-77911900-1339712997_thumb.png

post-64596-0-02783600-1339712999_thumb.jpg

post-64596-0-17094100-1339712999_thumb.jpg

post-64596-0-17869700-1339713000_thumb.jpg

post-64596-0-42009500-1339713001_thumb.jpg

post-64596-0-68015800-1339713002_thumb.jpg

post-64596-0-05009400-1339713005_thumb.jpg

post-64596-0-78873300-1339713005_thumb.jpg

post-64596-0-48353900-1339713012_thumb.jpg

post-64596-0-66900900-1339713014_thumb.png

post-64596-0-65523900-1339713016_thumb.jpg

post-64596-0-17601200-1339713017_thumb.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
det var absolutt ingen som var bak oss/på den siden vi var på, er mye det samme i jets/heli også, nesten uansett hvor langt unna du kjører så locker det som bare juling og slik har det ikke vært før,

Husk at juksemakere finnes.

Har flere ganger spawnet inne i et hus, langt fra en veg. så kommer fi tank og skyter mot meg uten å se meg. Løper langt vekk bak store hus og den skyter hele tiden mot der jeg er uten noen gang å se meg. Da bruker de dee all minimap-haxx osv.

Noen har også aim på utvalgte kroppsdeler hele tiden så selv om du kopper og danser rundt klarer en sniper å ha headlock på deg 100% fra 2000 meter unna.

Har sett tank som skyter på meg hvor kula svinger bak et flell og følger meg som om den var varmesøkende.

 

Ja, men med den siste patchen så må det og har nok kommet en lock bug, for noen ganger når du flyr uansett map så driver den å locker leeeeenge uten at noen får ordentlig lock og skyter, den bare sitter der å piper.

Og det med at tank kan skyte rundt fjell er neppe noe hack, hvis du sitter i ett kjøretøy så kan han i tanken bruke guided shell som locker på alle kjøretøy utenom heli og fly, da må du enten ha fått en soflam eller citv station til å tagge den, funker jo også med laser painter ifra heli også.

 

Hvordan kan en cheat bare random styre kuler etter noen?

Kuler har for vane å gå rimelig rett frem uansett hvor mye man cheater.

 

Men så noobifisert BF3 er så trenger man ingen hack for å få noen kills før man feirer med boller og brus, så lenge man sprayer så får man kills uten større problemer, ikke akkurat mye iq og aim inne i bilde.

Men det mest artige er jo når andre begynner å skrike hack og andre stygge ord i chatten når de blir eid, haha, elsker det.

Lenke til kommentar

Mest teite er når du har enten for god k/d eller extreme battlelog stats også kommer man enten ikke inn eller blir kicket litt uti runden.

Eller når du gjør det såpass bra at du blir kicket for "abnormal k/d", det er jo ingenting som er abnormal med lav-25 på grand bazaar, herregud.

Er så mange der ute som ikke burde fått lov til å eie en server så lenge de lever, ihvertfall ikke en public server og spesielt når de er så dårlige til å leke med sin admin god mode så de må ha hjelp til det, så burde de ihvertfall ligge unna.

 

Men mest irriterende er vel når du får "connection lost, something went wrong", Cpt Obvious to the rescue sier bare jeg, men slike random krasj(CTD) har det jo alltid vært med dice spill så hvorfor er jeg overrasket, hehe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Som server-admin har man valget om å erte på seg enkelte folk som greier å oppnå unormal K/D på lovelig vis.. eller.. å erte på seg 40 stk. som rage-quitter når en "kill all with ammopack"-hacker kommer seg på og det ikke er noen måte å bli kvittt ham på.

Greieste er jo å kvitte seg med de som har unormalt høy K/D. Om de har unormalt høy K/D hører de jo egentlig ikke hjemme på serveren uansett og bør heller finne en annen server hvor motstanderne er på samme nivå som dem selv.
Lenke til kommentar

Ja, men med den siste patchen så må det og har nok kommet en lock bug, for noen ganger når du flyr uansett map så driver den å locker leeeeenge uten at noen får ordentlig lock og skyter, den bare sitter der å piper.

Og det med at tank kan skyte rundt fjell er neppe noe hack, hvis du sitter i ett kjøretøy så kan han i tanken bruke guided shell som locker på alle kjøretøy utenom heli og fly, da må du enten ha fått en soflam eller citv station til å tagge den, funker jo også med laser painter ifra heli også.

 

Hvordan kan en cheat bare random styre kuler etter noen?

Kuler har for vane å gå rimelig rett frem uansett hvor mye man cheater.

 

Men så noobifisert BF3 er så trenger man ingen hack for å få noen kills før man feirer med boller og brus, så lenge man sprayer så får man kills uten større problemer, ikke akkurat mye iq og aim inne i bilde.

Men det mest artige er jo når andre begynner å skrike hack og andre stygge ord i chatten når de blir eid, haha, elsker det.

 

Det er ikke bilen min de skyter på, det er meg.

Kulene følger meg nok ikke, men de kan drepe meg fra hvor de vil på kartet.

Sitter jeg inne i en container i mørket uten at noen kan tagge meg kan en tank kjøre forbe 300 meter unna og ut av det blå ta en avstikker ut i ørkenen for å så skyte på containeren jeg sitter i uten at det hadde fantes noen mulighet for å vite at jeg var der.

 

Når det er sånne unaturlige ting som å skyte noen så de rister i 5 sek så snur de seg og dreper meg med ett skudd 1911 så ser jeg morderen som 100% hp.

Eller de jeg kniver - senen spilles av så snurn seg etterpå og henretter meg.

 

Møter juksemakere på alle servere, finnes ikke unntak.

 

Nå kan man male tanken sin med anti-tag-maling så det tar lang til å låse.

Lenke til kommentar

Wait! What time does the event start where I live?

Consult this handy chart!

Los Angeles: 00:01 June 16

London: 8:01 AM June 16

Stockholm: 9:01 AM June 16

Tokyo: 4:01 PM June 16

 

What: Double XP event to celebrate the launch of Battlefield 3: Close Quarters

When: 00:01 AM PDT June 16th – 11:59 PM PDT June 17th

Formats: All

Criteria: All players, both Premium and non-Premium members

Servers: Any ranked server

Game modes: Any

Maps: Any (including base game, Back to Karkand, and Close Quarters)

What: Double everything!

Lenke til kommentar

Ja, men med den siste patchen så må det og har nok kommet en lock bug, for noen ganger når du flyr uansett map så driver den å locker leeeeenge uten at noen får ordentlig lock og skyter, den bare sitter der å piper.

Og det med at tank kan skyte rundt fjell er neppe noe hack, hvis du sitter i ett kjøretøy så kan han i tanken bruke guided shell som locker på alle kjøretøy utenom heli og fly, da må du enten ha fått en soflam eller citv station til å tagge den, funker jo også med laser painter ifra heli også.

 

Hvordan kan en cheat bare random styre kuler etter noen?

Kuler har for vane å gå rimelig rett frem uansett hvor mye man cheater.

 

Men så noobifisert BF3 er så trenger man ingen hack for å få noen kills før man feirer med boller og brus, så lenge man sprayer så får man kills uten større problemer, ikke akkurat mye iq og aim inne i bilde.

Men det mest artige er jo når andre begynner å skrike hack og andre stygge ord i chatten når de blir eid, haha, elsker det.

 

Det er ikke bilen min de skyter på, det er meg.

Kulene følger meg nok ikke, men de kan drepe meg fra hvor de vil på kartet.

Sitter jeg inne i en container i mørket uten at noen kan tagge meg kan en tank kjøre forbe 300 meter unna og ut av det blå ta en avstikker ut i ørkenen for å så skyte på containeren jeg sitter i uten at det hadde fantes noen mulighet for å vite at jeg var der.

 

Når det er sånne unaturlige ting som å skyte noen så de rister i 5 sek så snur de seg og dreper meg med ett skudd 1911 så ser jeg morderen som 100% hp.

Eller de jeg kniver - senen spilles av så snurn seg etterpå og henretter meg.

 

Møter juksemakere på alle servere, finnes ikke unntak.

 

Nå kan man male tanken sin med anti-tag-maling så det tar lang til å låse.

 

Vel, noe kan forklares med tilfeldigheter eller at du er spotta og enkelte ting kan være masse bugs, andre ting er kansje folk som jukser men det fins ikke juksemakere på alle servere, egentlig så ville jeg gi deg en sjanse til å bevise at du ikke er en av de som whiner bestandig på cheats når de blir drept, men nå begynner jeg å tvile en smule.

Men ja, noen cheater fordi de tror de er gode og de gjemmer det godt, andre gjør det på pur faenskap, men du kan sjelden eller aldri vite om noen jukser uten battlerecorder, noe inkompetente dice ikke klarer å fikse eller kill cam ala cod, utenom de som er obvious cheaters så klart.

 

Jeg å en til som sitter på samme vt/ts3 vi flyr sammen en del, han er bare awesome til å fly og dogfighte, jeg er ikke i nærheten, men jeg er god lokke mat og jeg elsker å spotte inf på bakken å skyte de med mg, longest hs i fly er 365m,lol, men vi og han spesielt blir ofte beskyldt for cheats, det er jo artig, men noen ganger blir jeg regelrett oppgitt av at folk har så lite peiling og så dårlig bedømmelses kunnskap som de har.

Dette er ikke retta mot deg, men sånn generelt så er det mange der ute som mener det de sier og andre sier det i 100% rage, noe jeg kan skjønne når de ikke får det til.

For min egen del så blir jeg som oftest kicket eller bannet pga language, skulle tro internett er en über kristen søndags skole.

 

Der var premium kjøpt for 290 kr :D

Kunne ha kjøpt det for 250 kr i sør korea, men forsto ingenting som de skrev når jeg skulle betale.

 

Kunne fått det for 265kr i indonesia.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Gjør ikke så mye, men så lenge de ikke fikser spillet, føler jeg de ikke fortjener full pris på 300 kr eller hva det nå en var.

 

Men når jeg kjøpte denne pakken sto det at jeg har 30 dager på å laste den ned. så hvis jeg må avinstalere BF3 av en eller annen grunn etter disse 30 dagene må jeg kjøpe den på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...