Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skulle bare mangle... Når jeg prøver å starte bf da sker ingenting, når jeg ser inne på oppgavebehandler har BF3 stoppet på 1056 kB

 

ser ut som avast blokkerte det så jeg tror det funker nå, men hva må jeg "adde" til avast i exeptions for at dette skal funke?

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
egentlig så ville jeg gi deg en sjanse til å bevise at du ikke er en av de som whiner bestandig på cheats når de blir drept, men nå begynner jeg å tvile en smule.

 

Jeg skriver iallefall ikke omg noobz cheater i chatten når jeg dør, men jeg ser de blir kicket av serveren pga aimbot 6934939xyt osc.

 

Jeg trykker hardcore og spiller på random servere med 2-3 ledige slots, har ikke spilt en runde uten at noen er kicket pga ditt og datt.

For eks lvl 100 med ironsikter og 120K 0D

Endret av War
Lenke til kommentar

Gjør ikke så mye, men så lenge de ikke fikser spillet, føler jeg de ikke fortjener full pris på 300 kr eller hva det nå en var.

 

Men når jeg kjøpte denne pakken sto det at jeg har 30 dager på å laste den ned. så hvis jeg må avinstalere BF3 av en eller annen grunn etter disse 30 dagene må jeg kjøpe den på nytt?

Nei, etter installasjon er den tilknyttet din Origin-bruker

Lenke til kommentar

Helt enig med deg, insolvent...

 

 

Damn det er vilt med CQ, får jo flere kills på en 10 minutters omgang enn jeg gjorde på halvtimeslange omganger i b2k..

 

Også liker jeg assignments, det er et smart trekk fra dice sin side for å få folk til å drive teamplay, får faktisk medipacks og blir reviva og slikt. Men det varer vel bare til folk er ferdig med assignmentsa..

 

Håper de kommer med flere etterhvert så folk fortsetter slik..

Lenke til kommentar

Når jeg spilte BC2 var det ingen assignments, likevel var det teamplay all over the line. Jeg fikk ammo, jeg ble revivet, medpacks var overalt hvor det trengtes (selv om det også var idioter som ikke forsto så mye der og). Liker ikke hvordan de kjører BF-franchisen om dagen, fett nok med CQ, liker variasjon, men dobbel xp er unødvendig, og det at man skal betale for map-packs er idiotisk (spesielt siden DICE under BC2 sa at de aldri kom til å ta betalt for nye kart, men der er EA den store synderen, selvsagt). Battlelog er fett nok, med stats og drit, var jo lignende (dog vanskeligere og ikke så betydelig) i BC2, men nå ser det ut som om 70% av folk bare bryr seg om sine egne stats. Også jævla kjipt med assignments som får folk til å noobtube som faen, og andre toskete ting. Hadde vært herlig om alle spilte i team, om kampene som før var jevne som fy omtrent hele tiden, og alle fikk spille på sin egen måte, og ikke skulle fikse på stats, oppfylle krav i assignments for å få et nytt våpen etc.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg gir blanke i stats, jeg skal hjelpe laget.

 

Når eget lag punisher for TK som var et uhell , ikke med vilje for å ta bilen din, så tenker jeg egotrip-spillere som bryr seg mer om hevn en at laget vinner.

Tipper de er 14 i samme slengen , samt skriver F*** Y** i chat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
egentlig så ville jeg gi deg en sjanse til å bevise at du ikke er en av de som whiner bestandig på cheats når de blir drept, men nå begynner jeg å tvile en smule.

 

Jeg skriver iallefall ikke omg noobz cheater i chatten når jeg dør, men jeg ser de blir kicket av serveren pga aimbot 6934939xyt osc.

 

Jeg trykker hardcore og spiller på random servere med 2-3 ledige slots, har ikke spilt en runde uten at noen er kicket pga ditt og datt.

For eks lvl 100 med ironsikter og 120K 0D

 

Joda, du skal ha for den, men hardcore må vel være cheater heaven?

Må være bedre å spille soft core der man slipper å campe ræva av seg fordi man ikke vil dø, spillet går mye fortere og man slipper å bli drept med engang man stikker nesa utafor en vegg.

Og selv om folk spiller med ironsight så behøver ikke det bety noen ting, iron sight er mer skills en reddot noen gang kan bli.

 

Du er jo negativ til alt, da

Vanskelig å se noe positivt i det EA/DICE gjør med Battlefield som franchise.

 

Det er jeg enig i, de rett å slett pisser på de av oss som har holdt med dice også ea igjennom mange år, de rett å slett pisser jo også på den kompetitive delen(som egentlig ikke fins i bf3).

 

 

Damn det er vilt med CQ, får jo flere kills på en 10 minutters omgang enn jeg gjorde på halvtimeslange omganger i b2k..

 

Da vil jeg påstå at du enten gjør noe feil eller sitter litt for mye borti en fjellknaus med telt, bål og kansje en sniper rifle også?

Lenke til kommentar

Nei, jeg gjør ikke det, jeg spiller for objektivet, men jeg er ikke så veldig på å drepe på de store mapsa, jeg er der for å hjelpe laget, jeg reviver og healer, og støtter folk, når jeg spiller recon, så spotter jeg og capper som faen da og.

Ikke kall meg camper før du har sett meg spille.

 

Blir bare litt mer folk samlet på en plass i CQ, og litt mindre tid til objectives

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...