Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Nei, det er liten eller ingen splash damage ifra fly og ja, det er mer attraktive mål enn inf, men når alle fly/heli/tanks er ute av spill så må man jo gå etter infene, man gidder ikke idle i lufta mens man venter på at de skal våge seg utafor basen og inn på ett flagg, rape on sier jeg bare.

Og ja, det burde vært påfylling av ammo og ikke denne unlimited ammo greiene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan vet man at det ikke er splashdamage på fly? Det er ikke min erfaring når jeg har vært på bakken selv og sett andre blitt tatt ut av fly? Er det isåfall bare helt insane damage?

 

Når jeg har blitt skutt av fly så er det omtrent som å bli skutt av ett maskingevær.

Når man blir skutt av en heli gunner så er det som å være i et regn av granater.

Lenke til kommentar

Når jeg har blitt skutt av fly så er det omtrent som å bli skutt av ett maskingevær.

Når man blir skutt av en heli gunner så er det som å være i et regn av granater.

Uansett blir man jo også skutt litt annerledes på når man blir skutt på av helikopter. Helikopteret kan jo justere i raskt alle retninger slik at du blir dusjet med kuler mens fly har mye mer begrenset justering. Jeg er enig i at Heli er rimelig ille men holder fortsatt en knapp på at fly er minst like ille. Jeg tror at dersom man hadde montert fly MG på heli ville vi nesten fått BF2 tilstander.

 

Har tatt en 10-12 tanks med eod bot, det et lett som bare fy etter den siste oppdateringen

Har faktisk aldri brukt eod tidligere, men er det faktisk slik nå at en liten eod tar ut en tanks når de kræsjer??
Lenke til kommentar

Premium exclusive 2x xp events er hjernedødt. Vi med premium får en kunstig høy spm. Nei, stats er kanskje ikke så veldig viktig, men hva ellers kan vi bruke for å bedømme hvor gode vi selv egentlig er? Jeg liker å se min spm krype oppover sakte men sikkert, da tenker jeg at jeg blir bedre og bedre for hver uke, 2x weekends ødelegger denne gleden for meg. 2x weekends er i det hele tatt en uting.

 

Det kunne heller vært 2x weapon unlock weekends, eller weekends med one-weekend-only assignments som er dritvanskelige og som bare gir en dogtag. Kanskje det kunne gis en dogtag til de 1000 spillerne med flest vehicle destroyed i løpet av 1 helg? Med påskriften "733 vehicles destroyed (dato-dato)"? Flest squad orders followed, objectives taken osv osv. Konkurranser, i bunn og grunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Premium exclusive 2x xp events er hjernedødt. Vi med premium får en kunstig høy spm. Nei, stats er kanskje ikke så veldig viktig, men hva ellers kan vi bruke for å bedømme hvor gode vi selv egentlig er? Jeg liker å se min spm krype oppover sakte men sikkert, da tenker jeg at jeg blir bedre og bedre for hver uke, 2x weekends ødelegger denne gleden for meg. 2x weekends er i det hele tatt en uting.

Tja, det kunne jo kanskje vært mulighet til å skru av sin egen 2x, men vil tro ekstremt få ville benytte seg av dette. Uansett kan du jo droppe å spille på rankede servere når det er 2x?
Lenke til kommentar

Det burde vel heller blitt gjort slik at 2xXP ikke øker SPM'n din, men bare legges til i "xp stigen" mot r145. Men 2xXP er i mine øyne et latterlig dårlig tilbud for Premium brukere når de aller, aller fleste er over rank 45 og dermed ikke har et direkte behov for å få dobbelt så mye xp. Man får som nevnt bare en kunstig SPM hvis man velger å spille en del i disse helgene.

 

Har vært opptatt med arbeid i 2xXP helgene, så har ikke sett med egne øyne hvor mye SPM øker. Men ut ifra hva jeg har lest er det visst nok en kraftig økning det er snakk om. Det kan umulig gi en god følelse å se at man plutselig spretter opp masse i SPM, når man vet at man egentlig ikke kan gå god for sin nye SPM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...