Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg spilte BC2 var det ingen assignments, likevel var det teamplay all over the line. Jeg fikk ammo, jeg ble revivet, medpacks var overalt hvor det trengtes (selv om det også var idioter som ikke forsto så mye der og).

 

Lett å bare huske det positive.

Spilte mye bbc2 og husker godt The Ammo dance, hvor du hopper som en gal foran en dude og skriker ammo. Syns ikke det er så stor forskjell fra bf3 egentlig. Men spillet ble bedre jo lengre jeg spilte det da alle tullingene mistet interessen, håper det skjer snart med bf3

Lenke til kommentar

Når jeg spilte BC2 var det ingen assignments, likevel var det teamplay all over the line. Jeg fikk ammo, jeg ble revivet, medpacks var overalt hvor det trengtes (selv om det også var idioter som ikke forsto så mye der og).

 

Lett å bare huske det positive.

Spilte mye bbc2 og husker godt The Ammo dance, hvor du hopper som en gal foran en dude og skriker ammo. Syns ikke det er så stor forskjell fra bf3 egentlig. Men spillet ble bedre jo lengre jeg spilte det da alle tullingene mistet interessen, håper det skjer snart med bf3

 

Spilte ikke spillet fra starten av, så da hadde sikkert de kjipe folka forsvunnet for lengst. Såklart, var fremdeles endel idioter som f.eks absolutt skulle revive deg istedenfor å prøve å skyte fienden, men synes det er mye mer av slikt i BF3. Savner også gjevne runder, da det nå som oftest er slik at man enten vinner eller taper med gigantsifre.

Lenke til kommentar

Savner også gjevne runder, da det nå som oftest er slik at man enten vinner eller taper med gigantsifre.

 

Så jævlig! Litt morsomere å tape med 17 tickets enn å vinne med 100+. Faen så kjedelig det er når 95% av rundene ender med at et av lagene blir rævpult så til de grader.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du får jo for alt, men litt merkelig syns jeg den er, men det du tjener av poeng ingame er doblet før du får den x2 greiene på slutten etter det jeg har skjønt og den dobler ikke medaljene, men den dobler poeng summen til medaljen og ja det påvirker også spm.

Det er jo derfor enkelte kjøpte og lagde seg ny konto før den forrige dobbel xp så de kunne oppnå hinsides spm på en liten helg.

 

Men er enig med han som sa at commander burde aldri vært tatt ut, det var jo også litt gøy av å til i matcher også, men en commander burde det definitivt vært.

Og den der "reset stats" er jo bare teit, du begynner jo ikke helt på null igjen, hva er poenget da?

 

Og det sies at m16 og m4 skal få mer rekyl i den nye patchen, så joda dice, takk skal dere faen meg ha for å ødelegge spillet helt og for å ødelegge de beste våpnene, supert, bra med IQ i dice leiren skjønner jeg.

Jeg bare lurer på når de skal ta bort alle våpnene så vi må ta løpefart for å drepe hverandre.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Og det sies at m16 og m4 skal få mer rekyl i den nye patchen, så joda dice, takk skal dere faen meg ha for å ødelegge spillet helt og for å ødelegge de beste våpnene, supert, bra med IQ i dice leiren skjønner jeg.

Jeg bare lurer på når de skal ta bort alle våpnene så vi må ta løpefart for å drepe hverandre.

M16 har jo vært Weapon of Choice for veldig mange i lang tid. Betyr ikke det at den er for bra, og dermed passer det å få de nedgradert?

Lenke til kommentar

Savner også gjevne runder, da det nå som oftest er slik at man enten vinner eller taper med gigantsifre.

 

Så jævlig! Litt morsomere å tape med 17 tickets enn å vinne med 100+. Faen så kjedelig det er når 95% av rundene ender med at et av lagene blir rævpult så til de grader.

 

Er litt gøy å komme på noobteamet, få grisebank et par runder.. ringe 3-4 kompiser få de til og komme inn på serveren og så snu det helt rundt ;)

 

Men ja er ening i at jevne runder er det gøyeste :p

Lenke til kommentar

I virkeligheten er ikke alle våpen like, hvorfor skal de være det i BF3?

Nå er det jo det med BF3 at det er ekstremt mange ting der som ikke har noe med virkeligheten å gjøre fordi det skal gi bedre spillbarhet. At enkelte våpen gir deg større fordeler er ikke god spillbarhet.

På den annen side: I virkelighteten spiller det ingen rolle om motstanderen som dukker opp foran deg har AG3,M16,AK47 eller pistol. Ei kule fra noen av dem og du er satt ut av spill eller død.

Lenke til kommentar

Ingen medaljer blir delt ut på bakgrunn av poeng. Om det påvirker SPM vet jeg ikke, men bør vel ikke ha så mye å si.

 

Double XP weekends påvirker den totale SPM'en betraktelig. Gikk selv opp 50 SPM på et par timer i går. Synd man ikke kan bruke SPM som en (av flere) indikatorer på om det bor noe vettug i huet til folk.

 

Sidenote; helt urtragisk at de føyer seg for horden av M16A3-bitchere på battlelogen. Det som derimot er interessant er at de som griner høyest fortsatt kommer til å bli slaktet like brutalt, selv etter at de legger til litt rekyl på rifla, og at denne "fixen" i realiteten ikke forandrer en døyt for subpar-spillere.

Lenke til kommentar

SPM er for 14åringer som vil ha epenis.

Folk som avslutter runden pga de ikke ikke fikk tak i bil og må løpe , driter i alt og alle bare de selv får poeng raskt nok. Ser ikke poenget med det, hvem skal man vise det til? Hvorfor ikke ha det gøy og spille som man vil? Av og til på metro hadde det vært kult å snike seg bra A til C for å starte en tofrontkrig. Men det kan man jo ikke gjøre, tenk SPM da om man må løåe forbe en finde uten å skyte!

Tenk hva jonas og Fredrik tenker da når de sjekker battleloggen min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...