Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Ingen bryr seg om SPM, kanskje du fikk til å kapre det flagget pga en annen offret sin SPM for å ta ut noe på veg til deg, så kom det bare to og ikke 4 til deg som du da klarte å drepe.

 

Kanskje noen har høy SPM pga jeg gir de mye ammo oh healer dem eller trekker oppmerksomheten til fienden mot meg som en selvmordskandidat, mens de står bak og skyter ut de som skyter på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får meg snart ny PC ( :D) og lurer derfor på hvor jeg kan skaffe meg BF3 billigst. Antar en digital copy vil være billigere enn en fysisk kopi? Noen tips til sider som selger billig?

Lurer på om ikke Origin er det billigste nå med 249 kr? Du kan også fikse og trikse litt (som beskrevet tidligere i tråden) og kjøpe det gjennom Origin via et annet land, feks. USA, men jeg tror ikke det er så veldig mye å hente i forhold til 249kr her i Norge. 249 er også en grei pris i utgangspunktet.
Lenke til kommentar

Huhh, var da svært så vanskelig å vinne Squad DM/Rush/team DM etc. med så vanvittig mange taperspillere som switcher lag i hytt og pine! Har vel brukt ca. 4 timer nå på å vinne 4 Squad DM men dersom jeg var en taperspiller kunne jeg sikkert klart det samme på mindre enn én time. Litt irriterende, men jeg hadde da det hvertfall moro mens jeg spilte:) Og det jeg merket på CQ var at det var DAO som gjaldt. Ikke M1014. Testet 1014 med både buckshot og flechette men hadde mer suksess med DAO.

Lenke til kommentar

Ugh, havna i den verste Metro-situasjonen i går. US holder alle flaggene, og tre fjerdedeler av RU-laget skifter til recon med M98B og 12X og tror at det skal få dem ut av spawn. Det. Hjelper. Aldri.

 

Man må dele seg i tre deler. En del ligger i spawn og suppresser mot A, mens en squad med Assault/Support flanker til venstre og går for B mens en squad med Assault/support flanker til høyre og går for C. DA kan man komme seg effektivt ut av spawn og snu kampen igjen.

Lenke til kommentar

Tror egentlig aldri at målet er å komme seg ut av spawn. Du har kanskje halvparten av en squad som forsøker seg på C og faktisk klarer å cappe, men når de capper er det uansett ingen som gidder å følge opp. Alle er fullt opptatt med å snipe mest mulig.

Lenke til kommentar

 

Man må dele seg i tre deler. En del ligger i spawn og suppresser mot A, mens en squad med Assault/Support flanker til venstre og går for B mens en squad med Assault/support flanker til høyre og går for C. DA kan man komme seg effektivt ut av spawn og snu kampen igjen.

 

Men så er det 2% sjanse for at dette skjer på en public server..

 

Hva er verst? Stuck i RU spawn eller US spawn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...