Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CQ Dom. er rett og slett en fast-paced versjon av vanlig CQ. mindre flag, raskere å ta flagg, det er vel egentlig det. Kjekt nok, men tror jeg går tilbake til vanlig CQ når jeg får tak i den sniper børsa...men selvfølgelig gikk Battlelog ned for update eller noe sånt nå. durp.

Lenke til kommentar

Laster ned siste update nå.

Hvordan har dere opplev CQ til nå? Og er det noen som kan forklare hva Conquest Domination går ut på`, takk :)

 

Coquest domination er som vanlig conquest bare at du ikke har en us/ru deployment, så om du dreper alle fiender og de ikke har noe baser er det instant win for dere.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Laster ned siste update nå.

Hvordan har dere opplev CQ til nå? Og er det noen som kan forklare hva Conquest Domination går ut på`, takk :)

 

Coquest domination er som vanlig conquest bare at du ikke har en us/ru deployment, så om du dreper alle fiender og de ikke har noe baser er det instant win for dere.

 

Tror det du beskriver der er "Conquest Assault" som du har på noen av B2K kartene.

 

I Domination tror jeg du mer har S/TDM type spawn system, et lite antall flagg og man bruker veldig lite tid på å ta flaggene (et par sekunder). Så at et lag har alle flaggene tror jeg vil skje alt for ofte til at det skulle være "game over".

Lenke til kommentar

Laster ned siste update nå.

Hvordan har dere opplev CQ til nå? Og er det noen som kan forklare hva Conquest Domination går ut på`, takk :)

 

Coquest domination er som vanlig conquest bare at du ikke har en us/ru deployment, så om du dreper alle fiender og de ikke har noe baser er det instant win for dere.

 

Tror det du beskriver der er "Conquest Assault" som du har på noen av B2K kartene.

 

I Domination tror jeg du mer har S/TDM type spawn system, et lite antall flagg og man bruker veldig lite tid på å ta flaggene (et par sekunder). Så at et lag har alle flaggene tror jeg vil skje alt for ofte til at det skulle være "game over".

 

Nå veit ikke jeg hvordan CQ dom funker, men CQ assault så er det bare det ene laget som kan bli fullcapet.

RU kan bli fullcappet på karkand, US kan bli fullcappet på sharqi peninsula osv.

Men jeg også tror det at selv om ett lag har alle flaggene i CQ dom så spawner de som ikke har flagg på tilfeldige steder så de kan lett får tak i ett flagg igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...