Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste med litt øye for software og programmering skjønner hvordan en hack fungerer, og alle som har spilt FPS-spill online på PC i mer enn to måneder vet vel sånn ca omfanget av hva som kan bli utnyttet (wallhack, aimbot, advarsler osv). DICE/EA vet garantert alt om dette. Så hvem er det egentlig vedkommende prøver å opplyse, og om hva?

Det er sikkert opplysende for de andre 95% av spillerne som ikke har programmeringserfaring.

Det med autospotting var forsåvidt opplysende for jeg har sett noen tilfeller på Caspian/Firestorm hvor hele motstander laget blir spottet i basen like etter rundestart, men jeg har antatt at hvis man er rask med en jet så kan man kanskje klare å gjøre dette. Er bare ikke flink nok med jet selv til å teste det.

Skrevet

Enkelte servere har ikke tidnedteller før runden starter, så da kan man rekke å fly over fiendens base og spotte alle om man har rask loading.

Skrevet

Jeg har gamet i snart 20 år, og jeg kan fremdeles ikke FATTE BÆRET!! av hva det er for slags tilfredsstillelse de får disse undermålerne som må bruke cheats!! Måtte de få en særdeles lang og pinefull endelikt.

• Liker 4
Skrevet

Det ble vel ikke et problem før multiplayer online spill som BF1942, CS osv. kom på banen tidlig 2000-tall?

Dog enig med deg, cheatere er patetiske. Anbefaler deg å spille på Eternal Conquest serverne. Veldig sjelden jeg ser cheatere der, og den ene gangen jeg har sett meg nødt til å reporte til Admin var han borte på under ett minutt.

Skrevet

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You were kicked by Punkbuster! Wallhack

WHAT THE CRAPPPPP. Jeg har aldri brukt hack i hele min gaming "karriere". Tysk server, hva er dette for noe P***?

Skrevet

Shit happens... Blitt bannet fra et par tyske servere pga newbie admins som påstår at jeg cheater -.-

Er ikke annet å gjøre enn å finne seg en annen server :/

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Pistol? Rifle?

Skrevet

Om du er keen på å TDM-cheese fra hofta er vel den generelle oppfattningen at MP7 med laser er det store. Alle hjeter gleder seg til Close Quarters - come june.

Skrevet

Er det noe som har noen gode HC servere, Strike at Karakand (infantry only, no snipers) servere? :p Holdt på å flippe helt og holdent i går. 18(!!!!!) av 32 spillere på laget mitt var snipere...helt utrolig.

Spiller nesten bare Karkand brettet om dagen, føler ikke at standard mapsa er noe tess lenger ;)

Skrevet

Fikk mitt nye skjermkort idag. (GTX 670) .. installert nyeste driver osv, skrudde grafikken i BF3 på ultra. Gikk smooth en stund før alle fargene gikk bananas. Rosa/lilla flekker over alt. Flammer osv ser jeg gjennom veggene. Alt var fucked :p Tilslutt slo spillet seg av :S

Noen som har vært borti noe lignende? Jeg som tenkte jeg endelig skulle få nyte BF3 med ultra grafikk :(

Skrevet

Det jeg og føler Mr. A, lurer bare på om det er "verdt" å heller lære seg å styre med mus. Om det blir såpass mye bedre å bla snu osv at det faktisk er verdt det å vende seg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...