Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De aller fleste med litt øye for software og programmering skjønner hvordan en hack fungerer, og alle som har spilt FPS-spill online på PC i mer enn to måneder vet vel sånn ca omfanget av hva som kan bli utnyttet (wallhack, aimbot, advarsler osv). DICE/EA vet garantert alt om dette. Så hvem er det egentlig vedkommende prøver å opplyse, og om hva?

 

Det er sikkert opplysende for de andre 95% av spillerne som ikke har programmeringserfaring.

 

Det med autospotting var forsåvidt opplysende for jeg har sett noen tilfeller på Caspian/Firestorm hvor hele motstander laget blir spottet i basen like etter rundestart, men jeg har antatt at hvis man er rask med en jet så kan man kanskje klare å gjøre dette. Er bare ikke flink nok med jet selv til å teste det.

Lenke til kommentar

Det ble vel ikke et problem før multiplayer online spill som BF1942, CS osv. kom på banen tidlig 2000-tall?

Dog enig med deg, cheatere er patetiske. Anbefaler deg å spille på Eternal Conquest serverne. Veldig sjelden jeg ser cheatere der, og den ene gangen jeg har sett meg nødt til å reporte til Admin var han borte på under ett minutt.

Lenke til kommentar

Er det noe som har noen gode HC servere, Strike at Karakand (infantry only, no snipers) servere? :p Holdt på å flippe helt og holdent i går. 18(!!!!!) av 32 spillere på laget mitt var snipere...helt utrolig.

 

Spiller nesten bare Karkand brettet om dagen, føler ikke at standard mapsa er noe tess lenger ;)

Lenke til kommentar

Fikk mitt nye skjermkort idag. (GTX 670) .. installert nyeste driver osv, skrudde grafikken i BF3 på ultra. Gikk smooth en stund før alle fargene gikk bananas. Rosa/lilla flekker over alt. Flammer osv ser jeg gjennom veggene. Alt var fucked :p Tilslutt slo spillet seg av :S

 

Noen som har vært borti noe lignende? Jeg som tenkte jeg endelig skulle få nyte BF3 med ultra grafikk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...