Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kniving er jo særdeles ubalansert og kraftig. :p

 

Med mindre man camper eller er helt gjøk så klarer man fint å unngå å bli knivet. (og blir man det, så hadde man nok uansett blitt drept av et skudd i ryggen om det IKKE var lov)

Liker ikke serverer med haug av egne regler.

 

Jo færre regler som avviker fra spillet, jo bedre. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Infr.fr har tidenes tristeste admins. De står med AA på åskammen på Kharg Island og skyter på våre fly og får etterhvert en gangske pen score. Lei av dette stuper fyrer jeg av 14 rockets og fyrer av en liten salve med kanonen slik at jeg dreper føreren og repair-hora han har stående ved siden av seg. Ble kicket i både hue og ræva av den serveren.

 

En annen episode var på Seine Crossing. Infr.fr er en no-RPG-against-infantry-server. Jeg fyrte av en RPG mot 2 etasje i et bygg i et smug det var ganske heftig kamp i. Veggen raste ned over 5-6 forskjellige fiender, tydeligvis med 1 eller flere admins som kicket meg.

 

Har også utallige episoder der de bare har bestemt seg for at jeg cheater og kicker meg av den grunn. Skjønner ikke helt hvorfor jeg kommer tilbake til den serveren, men det er litt for gøy å herje på en server, med nesten utelukkende franskmenn. OLLALAA ITZ LE TONK!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er det ingen i NORGE som spiller Battlefield 3? Får opp 7 servere med til sammen ca 60 spredt godt utover på. Er det mine innstillinger det er noe i veien med? har på: battlefield 3+ exp pack, ranked og punkbuster. Hva gjør dere for å få spilt på servere med god ping?

Lenke til kommentar

Kommer an på hva du ser på som god ping.

 

Er utrolig få norske servere, men du finner noen svenske. Spiller mye på nederlandske/tyske servere selv, og ligger stort sett mellom 30-40 i ping.

 

Er du tysk eller nederlansk eller? Er vel en del svenske og danske servere, men hender jeg må lenger sør selv også. Spilte nettopp på tv2. Var en sniper som tronet øverst på motlaget, som sa at han skulle banne meg hvis jeg brukte rpg mot infantri en gang til. Som om han var admin liksom. Det er en server med kjøretøy da er det lov å drepe med rpg. Punktum.

Lenke til kommentar
En annen episode var på Seine Crossing. Infr.fr er en no-RPG-against-infantry-server. Jeg fyrte av en RPG mot 2 etasje i et bygg i et smug det var ganske heftig kamp i. Veggen raste ned over 5-6 forskjellige fiender, tydeligvis med 1 eller flere admins som kicket meg.

 

Tidligere ble rasende hus registrert som våpenet som fikk det til å rase. Har blitt auto kicked/banned fra en server pga det. Lenge siden, så vet ikke om det er sånn enda.

Lenke til kommentar

Neh, spiller mye engineer, og det hender titt og ofte at jeg skal til å ta ut et kjøretøy der noen overrasker deg. Da er det ikke akkurat slik at jeg gidder å være så dum å bytte våpen, for så å skyte mot karen 50m forran meg som står rett forran en vegg/vindu eller hva som helst egentlig.

 

Du fyrer av en RPG mot ham såklart. Og om serveren kicker for det, så er det ingen god server i mine øyne.

Eksplosjoner og ødeleggbare omgivelser er jo egentlig essensen i BF3 (som også ble mye promotert), og det er jo i tillegg morsomt å bli krysse fingrene for at du tar klarer å rive ned en vegg over fienden, eller kanskje bare ta ut hele hushjørnet med sniperen bak. Hvis jeg ikke ønsker noe slik, ja så kunne 50 % av arbeidet med fysikkmotoren vært droppet. At du ikke skyter mot infanteri på bar mark er jo greit, men det er jo i tillegg ikke særlig effektivt, og langt mer effektivt å bare skyte et par kuler.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Tja, tullinger som flyr rundt å morer seg finner du da uansett. Er ikke for at man skal løpe rundt med RPG og skyte rundt seg. Uansett så er dette en særdeles dårlig strategi, både i virkeligheten og i BF3. :p

For det første så har du begrenset skudd, og for det andre så må du treffe såpass nøyaktig at typen faktisk dør på første skudd.

 

Om noen klarer å drepe deg med RPG så ville jeg kanskjetrodd denne personen ville drept deg uansett våpen egentlig. (f. eks at man ikke har oppdaget han, eller han har e strategisk posisjon) Eller så har han bare pure luck, noe man vel kan ha uansett.

 

Så jeg er heller egentlig ikke noe imot det, og aldri blitt plaget av at dette skjer ofte.

 

Å begrense noe så strengt at normalt spill blir slått ned på er bare tåpelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...