Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Fikk mitt nye skjermkort idag. (GTX 670) .. installert nyeste driver osv, skrudde grafikken i BF3 på ultra. Gikk smooth en stund før alle fargene gikk bananas. Rosa/lilla flekker over alt. Flammer osv ser jeg gjennom veggene. Alt var fucked :p Tilslutt slo spillet seg av :S

 

Noen som har vært borti noe lignende? Jeg som tenkte jeg endelig skulle få nyte BF3 med ultra grafikk :(

 

Sjekk temp mens du spiller..Er hastigheten på viften satt fast til 40% kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mitt nye skjermkort idag. (GTX 670) .. installert nyeste driver osv, skrudde grafikken i BF3 på ultra. Gikk smooth en stund før alle fargene gikk bananas. Rosa/lilla flekker over alt. Flammer osv ser jeg gjennom veggene. Alt var fucked :p Tilslutt slo spillet seg av :S

 

Noen som har vært borti noe lignende? Jeg som tenkte jeg endelig skulle få nyte BF3 med ultra grafikk :(

 

Sjekk temp mens du spiller..Er hastigheten på viften satt fast til 40% kanskje?

Det ble med at jeg slo av bloom effect og diverse AA effecks =)

Lenke til kommentar

Blir ofte kicket og bannet fra servere når jeg passerer 10 i KD. Da begynner voksne 30 års babyer å grine å sutre å sier jeg cheater og beskylder meg for å bruke M320. Når de beskylder meg for spam med M320 sier jeg alltid: Check my Battlelog and see I have 0 kills with M320. Noe som faktisk er fakta, jeg har null kills med den :)

 

Når de kicker eller ban så får jeg mer på quits prosenten å når EA online servers error går den også opp...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Blir ofte kicket og bannet fra servere når jeg passerer 10 i KD. Da begynner voksne 30 års babyer å grine å sutre å sier jeg cheater og beskylder meg for å bruke M320. Når de beskylder meg for spam med M320 sier jeg alltid: Check my Battlelog and see I have 0 kills with M320. Noe som faktisk er fakta, jeg har null kills med den :)

 

Når de kicker eller ban så får jeg mer på quits prosenten å når EA online servers error går den også opp...

Sånn er det når dice lar 14 åringer ha egen server.
Lenke til kommentar

Tipper den kommer etter 15 Juni, E3 er i 5-7 juni?

Appropos patcher så tror jeg de samler dem så godt det går, utifra hva jeg leste om Frostbite så var det ikke bare å patche ting, men man må patche store deler av spillet bare for å fikse en liten ting. Kan jo være derfor det tar såpass med tid og at dem ikke patcher oftere.

Lenke til kommentar

Tenkte å prøve FPS etter noen måneders pause. Finner meg en server jeg liker. Etter noen minutter blir jeg banna! Hva faen? Jeg hadde 32 kills og 6 deaths, som er helt normale stats. Tyskere er så jævlig grinete. De har bra server settings, men de tåler ikke å spille med folk som er bedre en dem.

 

WTFagainfuckinguselssnoobgermansbanningmeagaincozimbetterthanthem.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...