Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo latterlig at de pøser ut med DLCer uten å bry seg om å fikse spillet først. Folk har ventet på "den store patchen" siden jul.

 

De andre DLCene kommer senere, Alt kommer ikke på en gang. Det sagt, ja, det har vært for lenge mellom de skikkelige patchene siden jul. De valgte feil strategi. Flere småfikser ville gjort folk mer fornøyde enn en stor en. At de var jævlig dårlige på kommunikasjon slik at det omtrent var som om de gav faen hjalp heller ikke!

 

Qvishta: Jeg er motsatt, B2K mappene fenget absolutt ikke. Jeg gikk tilbake til vanilla mappene. Men så hadde jeg en pause på over en mnd også da.

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får Line Quality: A, Ping 11ms, Jitter 2ms, packet loss: 0%. Men fortsatt så lagger det som et uvær uansett hvilken server jeg spiller på. Servere burde kicke alle med over 100ms automatisk som de fleste servere på CS, og jeg tror også at BF:3 burde tweekes endel mer for å få best mulig håndtering av packets. Typisk for meg er at jeg sprayer ned en soldat med plan om å spraye nestemann ved siden, ingen av kulene mine treffer(som de vanligvis alltid gjør) og sidemann skyter meg ned med en gang. Selv om jeg har god linje :nei:

 

 

EDIT: Nettopp satt meg ned for å spille. Joine squaden min på denne serveren? :) Rush Back to Karkand maps, no wake island, 32 spillere. 10 stk inne nå! Så håper mange her joiner :)

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

De andre DLCene kommer senere, Alt kommer ikke på en gang. Det sagt, ja, det har vært for lenge mellom de skikkelige patchene siden jul. De valgte feil strategi. Flere småfikser ville gjort folk mer fornøyde enn en stor en. At de var jævlig dårlige på kommunikasjon slik at det omtrent var som om de gav faen hjalp heller ikke!

 

Qvishta: Jeg er motsatt, B2K mappene fenget absolutt ikke. Jeg gikk tilbake til vanilla mappene. Men så hadde jeg en pause på over en mnd også da.

 

Fortsatt så burde de ha kjørt på med Dragoon valley type kart og ikke småbykart. Eller som en på forrige side sa, storbykart kunne også gjort seg.

 

Men ja, vi ser det på serverne våre, at vanilla kartene er hva som fenger folk, så vi har gått tilbake til å mer eller mindre kun kjøre de på alle våre servere.

Jeg trives egentlig best på de kartene selv.

Lenke til kommentar
EDIT: Nettopp satt meg ned for å spille. Joine squaden min på denne serveren? :) Rush Back to Karkand maps, no wake island, 32 spillere. 10 stk inne nå! Så håper mange her joiner :)

Har den serveren der på favorittlista. Synd at det er Rush, skulle gjerne hatt en 32p CQ server med rotasjon på Karkand, Sharqi og Oman -- jeg kan ikke fordra Wake.

Lenke til kommentar

Det mest irriterende hvis admins slår av noen kjøretøy, skulle bare ha vert kjøretøy av eller på, ikke noen mellomting.

 

Var ikke klar over at det var mulig å bare slå av noen kjøretøy, har du noen kilder på dette?

Blander ikke med forskjellen på kjøretøy på store og små kart?

 

Om det er mulig å bestemme hva som skal spawne, har vi gått glipp av noen innstillinger på serverne våre, da dette faktisk kan hjelpe på å balansere endel kart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...