Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo bedre post patch da man kan dra kniven fortløpende og dreper på 2 sveip. Tror det blir ett bra kompromiss på kniving mellom COD kniv og den uendelige BF3 animasjonen.

Det er jo slik det fungerer idag? Forfra så må man ta ett (eller to?) sveip og man kan gjøre det fortløpende ved å trykke "F".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

angivelig skal dette være en skjerdump fra Close quarters. stemmer jo overens med kun 16 spillere som Dice meldte. definitivt ikke den DLC jeg ser fram mot.

Bare til og drite i å kjøpe den, eventuelt ikke spille de mapsa det.

Syns det er flott de prøver noe nytt, og i den forstand at de ikke gjør om på hele spillet, men gir deg mulighet til å spille på CQB-baner.

Lenke til kommentar

Hvor mane av dere kommer til å kjøpe neste DLC Close Quarters?

 

Jeg, den skulle jo ha flere kjøretøy og det største mappet i BF sin historie å da.

 

Ikke den første DLCn. Det blir 3 stykker i 2012. Den første heter “Close Quarters“ noe a la Metro men mye mindre 2-16 spillere. Kommer i juni.

Til høsten kommer "Armored Kill" Med flere tanks etc.

“End Game” kommer til vinteren en gang. Ingen info om hva det inneholder enda

 

Sitter med en følelse at de skal konkurrere med Counterstrike: Global Offensive som kommer til sommeren med Close Quarters. Den jeg gleder meg mest til er Armored Kill masse tanks og den største mapet i BF history.

 

Åja, kommer nok til å kjøpe den uansett. MUST HAVE IT ALL!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De samme på det meste? Jeg har ikke to våpen med samme kombo omtrent! :hmm:

 

Ser man på hva de forskjellige attachmentsene tilbyr så er det stort sett Kobra, frontgrip og silence man bør bruke. Disse er en overlegene på de fleste AR, carbines og LMGer.

 

Det er jo slik det fungerer idag? Forfra så må man ta ett (eller to?) sveip og man kan gjøre det fortløpende ved å trykke "F".

 

Du må ha 3 i dag, samt at det er en lengere cool down. Dette skal endres til 2 med kortere cool down.

Lenke til kommentar

Kanskje raskere switch mellom M320 og vanlig skyting? Har egentlig ikke tenkt over det, og heller ikke testet det ut.

 

 

Man får raskere bytte mellom GL og Rifle ja. Tror også man bare får bittelitt inzooming med crosshair istedet for ironsight på GLen. Så fordeler er det.

 

 

Men om man er skikkelig medic, så har man ikke GL uansett, og da blir det lissom alltid foregrip uansett :) (bipod passer bare på sniper og support våpen imho)

Lenke til kommentar

Hvis G3'en får den boosten de har varslet, blir det bipod, 6x scope og heavy barrel på meg. Genialt å bruke som spotter i sniperpar, samt at man får medic-fordelene.

 

Edit:

-G3A3: Increased damage at all ranges, reduced vertical recoil. The G3A3's heavy recoil and heavy round are offset by a low rate of fire and a small magazine. The G3A3 was clearly outclassed at all ranges.
Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

disconnected from EA online er den nyeste meldingen ;S aarrh så drit lei nå

Har du skrudd av UPnP på den nye routeren din?

nei, Det har eg ikkje. How to do? :)

Spørs hvilken router du har.

Jeg har en Thompson Speedtouch ST780.

Jeg gikk inn på Game & Sharing application -> Configure -> Huk bort UPnP. Dette løste mine problemer med at jeg plutselig datt ut av game etter en kort stund.

Edit: En fin ting er å restarte datamaskinen din etter at du har gjort dette, for å være sikker på at både router og PC har mottatt de nye instillingene.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Hvor finner eg Game & Sharing application? :)

 

Jeg har samme modem som han over deg og ble kvitt alle DC problemer etter at jeg skrev inn: 10.0.0.138 i web-browseren og trykket enter. Deretter kan man gå inn i menyen til venstre og disable uPNP derifra. Blir du spurt om passord og brukernavn så skal dette være "admin" som brukernavn og passordfeltet skal være blankt. funker ikke dette må du ringe til telenor kundeservice og skaffe det derfra slik jeg måtte. :)

Endret av Tørriss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...