Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Metro CQ [...]

Søppelkart.

 

På 64 er det søppelkart, som kun spilles for poeng. Har gjort det endel selv, men skammer meg alltid litt etterpå.

 

På 24-32 kan det være ganske artig, spesielt med high tickets. Mens 64-rundene som regel kun foregår på B, spilles disse rundene over hele kartet, gjerne med endel kuking frem og tilbake. Samme gjelder rush.

 

Metro er rett og slett ikke et kart laget for 64 spillere.

 

Når serverne kjører "No SMAW/RPG/M320/Frag" gjør de et fåfengt forsøk på å løse et problem som heller burde løses med players og tickets. Holdt på å rive resten av håret av huet nå fienden camper i vinduer, og jeg ikke hadde lov å fyre SMAW mot dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes servere som 320, rockets og usas og alt av eksplosiver etc er forbudt. Auto-kick.

 

Og skal man kjøpe en slik konto ferdig låst opp, så er det sikkert brukt cheats.

 

Orker ikke spille på store baner, når folk har mye bedre våpen enn meg. Derfor jeg er unlock-whore.

 

Bedre våpen? Hva definerer du som bedre våpen? et som låses opp på høy lvl?

Jeg driver å låser opp alle unlocks på en masse våpen, som gjør at jeg gjerne starter med kun en rifle, f.eks m16a4 osv osv.

Hva har jeg på høy lvl som gjør det våpnet bedre enn deg før jeg får låst opp noe på det?

Og det er da ikke noe problem å drepe folk uten å låse opp noe.

 

Ja det kan være enklere med unlocks, men det meste kan gjøres til "sitt" våpen om man ønsker.

Jeg f.eks har over 1100 kills med magnum revolveren, fordi jeg koser meg når jeg løper rundt med den å plukker folk.

 

Skjønner at det er mange som låser opp et "bra" våpen til den setupen de ønsker, og kun spiller med den, og de har kanskje høyere K/D ratio enn meg, men jeg for en liker å kunne plukke opp ca hva det er, og klare å drepe med det.

Lenke til kommentar

Som f.eks mer enn 8x sikte til sniper-riflene.

 

 

Hva er klokka i USA nå? Var liksom så mange "overskilla" folk. Ser jo konstant i chatten "user * have been banned for *" typ multihack, aimbot osv.

Det er meldinger fra ban systemet mange servere kjører. Det streamer meldinger fra alle serverene som kjører samme systemet. Så det virker kanskje som mange cheatere, men det er fordelt over maaange servere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

faen alfri slitt så jævlig med å joine servere, aldri hatt problemet før, Connection to the server lost, kicked from the game. Ser loading nede i høgre, før det kommer svart skjerm og detter ut til skrivebord! Har 22-30 bit linje, fekk ny router for litt siden. er det noe der som tuller?

 

takknemlig for hjelp :

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er meldinger fra ban systemet mange servere kjører. Det streamer meldinger fra alle serverene som kjører samme systemet. Så det virker kanskje som mange cheatere, men det er fordelt over maaange servere.

Takk for oppklaringen :)

 

faen alfri slitt så jævlig med å joine servere, aldri hatt problemet før, Connection to the server lost, kicked from the game. Ser loading nede i høgre, før det kommer svart skjerm og detter ut til skrivebord! Har 22-30 bit linje, fekk ny router for litt siden. er det noe der som tuller?

 

takknemlig for hjelp :

Skjer mye rart med min klient også, men reconnecter, og da funker det.

Lenke til kommentar

Om du skal stå i et hjørne og spamme 320, rockets og usas med frag rounds, kan du like gjerne kjøpe deg en konto med alt låst opp.

 

Men, det er bare min personlige mening, folk står fritt til å gjøre som de selv ønsker, betyr ikke at jeg må like det for det.

Men igjen, jeg slipper å se dem, da jeg ikke spiller metro 64 1000 ticket spamfest.

Finnes servere som 320, rockets og usas og alt av eksplosiver etc er forbudt. Auto-kick.

 

 

Og skal man kjøpe en slik konto ferdig låst opp, så er det sikkert brukt cheats.

 

Orker ikke spille på store baner, når folk har mye bedre våpen enn meg. Derfor jeg er unlock-whore.

De første våpnene er noen av de beste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mane av dere kommer til å kjøpe neste DLC Close Quarters?

 

Jeg, den skulle jo ha flere kjøretøy og det største mappet i BF sin historie å da.

 

Ikke den første DLCn. Det blir 3 stykker i 2012. Den første heter “Close Quarters“ noe a la Metro men mye mindre 2-16 spillere. Kommer i juni.

Til høsten kommer "Armored Kill" Med flere tanks etc.

“End Game” kommer til vinteren en gang. Ingen info om hva det inneholder enda

 

Sitter med en følelse at de skal konkurrere med Counterstrike: Global Offensive som kommer til sommeren med Close Quarters. Den jeg gleder meg mest til er Armored Kill masse tanks og den største mapet i BF history.

Lenke til kommentar

Hvor mane av dere kommer til å kjøpe neste DLC Close Quarters?

 

Jeg, den skulle jo ha flere kjøretøy og det største mappet i BF sin historie å da.

 

Det sa de om OP Firestorm også, og se på det mappet. 70% av det er uintressant ørkent for alle andre enn piloter. Og de bruker jo bare luftrommet over det... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvor mane av dere kommer til å kjøpe neste DLC Close Quarters?

 

Jeg, den skulle jo ha flere kjøretøy og det største mappet i BF sin historie å da.

 

Det sa de om OP Firestorm også, og se på det mappet. 70% av det er uintressant ørkent for alle andre enn piloter. Og de bruker jo bare luftrommet over det... :thumbdown:

Er ganske irriterende det der ja. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare legger til noen ekstra hus her og der, så mapsa får litt mere liv, isteden for å være så øde som de er.

Lenke til kommentar

Hmm, BF3 Close Quarters ja. Jeg lukter mange granater, hagler med eksplosiv ammo og M240. :p

 

Regner med at patchen som nerfer USAS/frag ammo er på plass lenge før den tid.

 

Men jeg merker at det er visse våpen som dominerer i de forskjellige klassene, helt klart.

 

Assault varierer stort sett mellom M16 (accuracy, range), HK416 (allround) eller FAMAS (CQB, høy ROF). Engineer har M4A1, samt noen med G36C og G53. Support enten M240 eller USAS (typisk på Metro/Grand Bazaar). Recon bytter mellom L96 og M40. All-kit våpen er lite brukt (unntatt USAS). Accessories er i all hovedsak kun Red Dot, Foregrip og Lasersight. Det er synd, for våpnene er ganske velbalansert (synes jeg). Personlig foretrekker jeg G3A3 som assault med ACOG og heavy barrel, og såvidt jeg leser patchnotes skal den få en boost på lang avstand, som gjør den bedre til mitt bruk. UMP-45'en er også et deilig våpen med silencer og holosight (all-kit).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...