Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kills per minute 23% 0.929

Shots fired per minute 35% 52.161

 

Min beste plassering:

Finished / played rounds percentage 5% 92.84%

 

Er ikke akkurat noe rage quiter :!:

Lenke til kommentar

Min beste plassering:

Finished / played rounds percentage 5% 92.84%

 

Er ikke akkurat noe rage quiter :!:

Finished / played rounds percentage, top 50% 87.57%.

 

Sliter med at jeg spiller på Xbox, som av en eller annen grunn ikke har en quit-knapp mellom rundene, slik at man må enten slå av xboxen eller gå helt til dashboard om man skal ut av et spill mellom runde. Dermed blir det ofte at jeg quitter midgame fordi jeg misliker serveren.

Lenke til kommentar

Du bare søker deg opp, og oppdaterer. Trenger ikke å registrere deg nei.

Hurr durr, jeg er en idiot som ikke klarer å finne ting på nettsider... :whistle:

 

 

Finished / played rounds percentage 9% 91.43% - hva teller her, jeg har en lei tendens til å ikke quitte før neste map er loada og man er på spawn screen...teller disse?

 

 

Forøvrig:

Kills per minutee 16% 1.024

Shots Per minute 14% 66.838 - Denne må vel være å lese omvendt? Høy shots per minute = dårlig, lavere = bra (i den forstand at man kan telle bra/dårlig her, ettersom mange skyter i hytt og pine fordi de kjeder seg, for å suppresse o.s.v..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Shots Per minute 14% 66.838 - Denne må vel være å lese omvendt? Høy shots per minute = dårlig, lavere = bra (i den forstand at man kan telle bra/dårlig her, ettersom mange skyter i hytt og pine fordi de kjeder seg, for å suppresse o.s.v..)

Den er vel i bunn og grunn en litt tøysete statistikk,verken bra eller dårlig. For min egen del har jeg begynt å kjøre endel suppress fire i det siste, noe som går kraftig utover accuracy & "shots pr. minute", men ofte er det til svært stor hjelp med en skikkelig suppress.

Lenke til kommentar

Finished / played rounds percentage 9% 91.43% - hva teller her, jeg har en lei tendens til å ikke quitte før neste map er loada og man er på spawn screen...teller disse?

Det lurer jeg også på.

 

etter auto team-fixer greia og før:

 

 

:roll:

 

Hadde ikke sjans til noe, ble jo drept rett etter jeg spawna :!:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Shots Per minute 14% 66.838 - Denne må vel være å lese omvendt? Høy shots per minute = dårlig, lavere = bra (i den forstand at man kan telle bra/dårlig her, ettersom mange skyter i hytt og pine fordi de kjeder seg, for å suppresse o.s.v..)

Den er vel i bunn og grunn en litt tøysete statistikk,verken bra eller dårlig. For min egen del har jeg begynt å kjøre endel suppress fire i det siste, noe som går kraftig utover accuracy & "shots pr. minute", men ofte er det til svært stor hjelp med en skikkelig suppress.

 

Må jo leses i forhold til kills per minute og accuracy, føler jeg. Hvis man har lav spm og høy kpm + høy accuracy, så er det jo bra. Færre skudd på flere drap. Men med lav spm og enda lavere kpm så blir det jo dårlig, fordi man "aldri" skyter på noe.

 

Edit: Og høy spm + lav kpm og accuracy betyr jo at man skyter i vilden sky uten å treffe noe.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Shots Per minute 14% 66.838 - Denne må vel være å lese omvendt? Høy shots per minute = dårlig, lavere = bra (i den forstand at man kan telle bra/dårlig her, ettersom mange skyter i hytt og pine fordi de kjeder seg, for å suppresse o.s.v..)

Den er vel i bunn og grunn en litt tøysete statistikk,verken bra eller dårlig. For min egen del har jeg begynt å kjøre endel suppress fire i det siste, noe som går kraftig utover accuracy & "shots pr. minute", men ofte er det til svært stor hjelp med en skikkelig suppress.

 

Må jo leses i forhold til kills per minute og accuracy, føler jeg. Hvis man har lav spm og høy kpm + høy accuracy, så er det jo bra. Færre skudd på flere drap. Men med lav spm og enda lavere kpm så blir det jo dårlig, fordi man "aldri" skyter på noe.

 

Edit: Og høy spm + lav kpm og accuracy betyr jo at man skyter i vilden sky uten å treffe noe.

Ja, men når man kjører suppressive så er ikke målet først og fremst å drepe, men nettopp å hindre fienden å slippe til, slik at andre kan enten rykke frem og ta dem ut eller ta dem ut direkte. Mao. får man høy "shots pr.minute" men samtidig lav accuracy og relativt lav KPM, men likevel er det en bra ting sett i forhold til hva man oppnår.

Lenke til kommentar

 

Ja, men når man kjører suppressive så er ikke målet først og fremst å drepe, men nettopp å hindre fienden å slippe til, slik at andre kan enten rykke frem og ta dem ut eller ta dem ut direkte. Mao. får man høy "shots pr.minute" men samtidig lav accuracy og relativt lav KPM, men likevel er det en bra ting sett i forhold til hva man oppnår.

 

Jo'a, det er jo elementet jeg ikke tar med. Men hvor mange her kan ærlig si at de suppresser aktivt?

Lenke til kommentar

Ditto :p Fra 4,76% (M249) til 10,43% (QBB-95) hos meg (bare rene MG'er, naturlich).

 

Edit: Høyest ligger jeg med M1014 med 76,94% accuracy på 373 shots fired, brukt i 1h3m, 44 kills (9 headshots). M249'en er lavest accuracy på de våpnene jeg har kills med.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Hehe.. spilte rush i går på Gulf of Oman.. tok 8 minutter fra start til slutt xD Det var litt kjapt, eller hva?

 

Her er runden.

 

Det er passe kjapt ja:D

Kjappeste jeg har spilt er på 6min på Kharg Island, men da var jeg attacker og planta 7 av 8 bomber og hadde 2 kompiser på skype som hadde Vipern

Det er 45 sekunder per MCOM-station. Skjønner egentlig ikke at det kan være mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...