Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Ja, men når man kjører suppressive så er ikke målet først og fremst å drepe, men nettopp å hindre fienden å slippe til, slik at andre kan enten rykke frem og ta dem ut eller ta dem ut direkte. Mao. får man høy "shots pr.minute" men samtidig lav accuracy og relativt lav KPM, men likevel er det en bra ting sett i forhold til hva man oppnår.

 

Jo'a, det er jo elementet jeg ikke tar med. Men hvor mange her kan ærlig si at de suppresser aktivt?

 

jeg når jeg er suport/ recon mens laget mitt rykker fremover.

 

men er ellers alt for få som gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol ja.

 

Teamwork på å drepe folk. 90poeng kill assist og 100 på han som tar de siste 10%ene :) +10 poeng om headshot.

Om man klarer å bytte på det så kan man farme mye poeng. Å klare å gjennomføre det i praksis derimot :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Tre nye ekspansjonspakker til BF3 annonsert. :D

 

Nye våpen, vehicles, gamemodes, maps ("including the biggest map in Battlefield history"), assignments og dogtags fordelt på tre expansions utover 2012.

 

Private servere til konsoll skal også komme, men er ingen ETA på det.

 

Ser ut til at Operation #BF3Blackout var en suksess! :thumbup:

 

Kilde.

Endret av N1ko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Guildford, UK. – March 7, 2012 – The Battlefield™ army is over 12 Million strong and growing every day as Battlefield 3™ and its first expansion, Battlefield 3: Back to Karkand continues to recruit gamers around the world with its dynamic sandbox gameplay and state-of-the-art technology. Today, DICE, an Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) studio, demonstrates its ongoing commitment to fans by unveiling three new themed digital expansion packs* that will enhance the superior Battlefield experience with fresh and innovative gameplay, new modes, unique environments and more ways to wage all-out-war on the battlefield. Powered by the Frostbite™ 2 engine, the next expansion packs are: Battlefield 3: Close Quarters in June, Battlefield 3: Armored Kill in the fall, and Battlefield 3: End Game in the winter.

 

· Battlefield 3: Close Quarters – In Battlefield 3: Close Quarters, players are dropped into a frantic, infantry-only theatre of war. Frostbite 2 high definition destruction makes the environment come alive as everything from furniture to plaster gets shot to pieces. Players will feel the intensity of the world exploding around them as rubble and broken pieces pile up on the floor, while tight level design and vertical gameplay create a highly competitive environment. Battlefield 3: Close Quarters also introduces new weapons, assignments and unique dog tags to bring back to the base game.

 

· Battlefield 3: Armored Kill– Following the tight infantry gameplay of Battlefield 3: Close Quarters, DICE will release Battlefield 3: Armored Kill that ups the ante for vehicular mayhem as only Battlefield can do. Featuring new driveable tanks, ATVs, mobile artillery and more, Battlefield 3: Armored Kill also delivers huge battlefields for an all-out vehicle assault, including the biggest map in Battlefield history.

 

· Battlefield 3: End Game – The fourth expansion pack will ship in the winter but details remain tightly guarded.

 

· Battlefield 3: Back to Karkand –Battlefield 3: Back to Karkand is available now for download for £11.99 or 1200 Microsoft points and features four of the most beloved Battlefield 2™ maps (Strike at Karkand, Gulf of Oman, Wake Island and Sharqi Peninsula), all fully re-imagined utilizing the power of the Frostbite 2 engine.

 

Patrick Bach, Executive Producer, Battlefield 3 said, “Instead of delivering piecemeal map packs, we’re giving players a completely new experience with every themed expansion pack to keep the action fresh. Our expansions are designed to excite our large and active fan base while attracting new recruits with gameplay that is dynamic and unpredictable every time.”

 

 

 

BATTLEFIELD 3: CLOSE QUARTERS IS A THEMED EXPANSION PACK BRINGING THE TEAM PLAY OF BATTLEFIELD 3 TO TIGHT INDOOR ENVIRONMENTS. THE FRANTIC CLOSE QUARTERS INFANTRY COMBAT IS AMPLIFIED BY UNPRECEDENTED HIGH DEFINITION DESTRUCTION, NEW WAYS TO PLAY, MORE WEAPONS AND ADDED PERSISTENCE.

 

KEY FEATURES

 

Get plunged into frantic and relentless infantry combat

Check your corners as death can come from any angle

HD destruction lets you reduce entire locales to ruin

Earn new weapons and bring them back to the base game

Complete new assignments and equip unique dog tags

Play in new ways, mixing team play and instant action

 

The HD Destruction in Close Quarters lets players riddle the environment with bullets, reducing entire locales to ruin. Everything from furniture to plaster can be shot to pieces, and players can see the result of the mayhem as rubble and broken pieces pile up on the floor.

The tight level design and many opportunities for vertical gameplay mean players will need to bring their A game if they want to stay alive in this highly competitive theater of war.

Battlefield 3: Close Quarters will be available on PC, PlayStation®3, and Xbox 360™ June 2012. Please return to this page on March 13th for more information.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Close Quarters er definitivt ment å skulle hanke over de som sitter på gjerdet mellom COD og BF3. Hyperviktig at de får nerfet USASen til da. Regner dog med at patchen slippes i god tid før DLCen.

 

Jeg liker det, dog. CQB med balanserte våpen uten kjøretøy er faktisk ganske artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jekay: Det har litt med det faktum at få av mappa som er der til nå er "skikkelig gode battlfield map". For små, for liten avstand mellom flags o.s.v. Vi venter på noe skikkelig.

 

 

Neste DLC skal ha mer fokus på kjøretøy. Jeg mener de heller burde gjort om på rekkefølgen. For det er hardcore BF fansen som klager mest for tiden vil jeg si. (og da mener jeg dem som liker Battlefield slik battlefield var før Bad company-serien kom på banen).

 

 

Ja til mer kjøretøy og STOOOORE maps. Nei til "COD med bedre grafikk".

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Poenget er vel det at de bruker tiden på å forme spillet nærmere og nærmere COD istedenfor å foredle de delene som gjør BF unikt. Disse tingene går jo på bekostning av hverandre. Kult for de som liker å spamme eksplosiver på hverandre time ut og time inn. Mens vi som liker store åpne slag på massive maps må spille oss lei på de får gode kartene i spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Akkurat det BF3 trengte, flere COD maps....

Sett bortifra det overspilte Metro-mapet, hvilke andre ligner så mye som en smule på COD-maps?

Lenke til kommentar

Dessverre er det nok slik at det per i dag er konsollbrukerne som er i flertall - på konsoll regjerer COD, og da må EA/Dice gi ut content som appellerer til disse først for å virkelig hanke inn spillere (kunder). Deretter kan de komme med ting til diehard-fansen samt overbevise de nyomvendte COD-spillerne at det er store kart med kjøretøy som er gøy, ikke CQB.

 

Synd, men sant.

 

Jeg personlig har ingen preferanser, og at BF3 nå kan levere begge typer spilling ser jeg på som positivt. Er dog smertelig klar over at jeg er i mindretall her.

 

Akkurat det BF3 trengte, flere COD maps....

Sett bortifra det overspilte Metro-mapet, hvilke andre ligner så mye som en smule på COD-maps?

 

Grand Bazaar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...