Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Starta min recon karriere idag. Har bare spillt denne klassen sporadisk til nå. Men i dag har jeg hatt noen virkelig gøyale runder på Karkand. Komme seg opp et tak og snipe i vei. Vi var på en runde et helt squad med recon's som snipet fra samme sted. Tok ut en drøss med folk da vi alle skjøt mot de samme målene. Det var noe som ikke satte så stor pris på oss kan man si... :tease:

 

Det å bli kalt camper da tar jeg som et kompliment! Det er det som er hensikten med en sniper i min verden. Gjemme seg så godt som mulig å spotte/snipe det man er god for.

Ja det gir mening, en squad springer forbi dere, dere tar ut 3 av dem. 10 sek senere har alle respawnet evt blitt resset og fortsetter uhindret mot målet. umobile snipere er faen det verste jeg vet om de ikke ligger på et point og dekker et annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Per denne trådan for nokre dagar sidan, så kan du framleis få mykje høgare saturation med å dille litt med nvidia control panel, og ein ENBseries post-process injector (som, sjølv om den i teorien berre er kosmetisk, eg noko eg ikkje kan sjå for meg vil vere tillat særleg mykje lenger).

 

.. Og kva er galt med AS VAL og F2000?

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Visste ikke at Javelin 1 shotta helikopter etter b2k :/ OP i mine oyner. Skjonner ikke at folk klager paa IRNV, men fremdeles ser jeg ingen som klager mot AS VAL, F2000 eller de haglene med explosive rounds... De gaar jo rundt med en tank kanon -.-

Hvis du ikke har sett whine på F2000 eller hagler med frag rounds (USAS), så kan du ikke ha spilt mange timene. IRNV er foresten nerfa, nå er den ganske ubrukelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Starta min recon karriere idag. Har bare spillt denne klassen sporadisk til nå. Men i dag har jeg hatt noen virkelig gøyale runder på Karkand. Komme seg opp et tak og snipe i vei. Vi var på en runde et helt squad med recon's som snipet fra samme sted. Tok ut en drøss med folk da vi alle skjøt mot de samme målene. Det var noe som ikke satte så stor pris på oss kan man si... :tease:

 

Det å bli kalt camper da tar jeg som et kompliment! Det er det som er hensikten med en sniper i min verden. Gjemme seg så godt som mulig å spotte/snipe det man er god for.

 

Jeg mistenker at dette er feil sted å skryte av camping.

Lenke til kommentar

Hvis man tenker "RL", sniper = camper. I mange spill har jo sniper-modellene ghillie-suit, f.eks BF2, og å løpe rundt med det sammen med resten av "infanteriet" blir litt feil. Og å dra frem rifla med 12x scope i close combat kan ikke være lett, og alternativet er da pistol vs en med f.eks m249 LMG med rate of fire på 800. Så skjønner at de vil ligge i ro et sted. Dessuten tror jeg det er recon som får flest kniver i ryggen ^^.

Er 45 og har ennå ikke prøvd recon, fordi jeg liker heller å være med laget/squad "in the action". Men må vel prøves snart.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Scroll ned så får du flere...

Som sagt så får jeg ikke flere. Du har rett i at det dukket opp noen ekstra hvis jeg venter og sorterer igjen. Men jeg har fortsatt kun ca 6 treff med servere som har mer enn 40 spillere.

 

Så jeg er på utkikk etter gode navn jeg kan søke på. Slik som tv2, bf.no, webhallen og lignende.

 

Hvis ikke finner jeg ingen brukbare servere!

 

Scrollet du ned til den slutter å loade flere "sider" med servere? Jeg testet akkurat nå, eneste jeg satte filter til var europe, 64players, ranked og punkbuster, fant over 20... 10første er stappfulle med folk i Q tilogmed. (sortert etter antall spillere)

Lenke til kommentar

Hei, unlocka den siste unlocked på main battle tank, men fikk ikke noe service star? Skal jeg ikke liksom få en service star?

 

Sjekk battle reporten: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/11221351/1/178473476/

Du har ikke unlocka alt enda :p, neste unlock er CITV Station på 100k tank poeng.

 

Ehhh, nei?

 

1e26420b4492ddbf3aeff4492924040e.png

 

 

????

Det er en bug som gjør at den ikke dukker opp. Den var der før. Altså det skal være 13 unlocks.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...