Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter oppdateringen forcecloser spillet etter ca 15 mins spilling, ingen fare med temperaturer eller lignende. Får beskjed om disconnecting i battlelogen. Flere som har vært borti det samme?

 

Tar gjerne imot tips på pm eller i tråden! :)

Blir bf:bc2 inntil problemet blir løst...

 

Jeg har hørt at Dice skal slippe en patch som fikser problemet snart.

Med samme patch dukker det opp et annet problem som gir samme resultat, men det er bare slik Dice opererer. :)

Lenke til kommentar

endelig fikk jeg unlocka PP-19 på engineer klassen :new_woot: , 10 mcom greiene var helt forferdelig å gjennomføre.

litt mer bekymra for hvordan jeg skal klare å kjøre over 5 stykker i DVP boggyene :hrm:

Men det blir vel gøy det å :)

 

Du behøver ikke å kjøre over de, du kan fint bruke maskingæveret som sitter på de.

Lenke til kommentar

#¤/#%/#%#/

 

Faen så lei jeg er av å bli DCed fra EA online, server disconnect, server crash og satan hans oldemor!

 

Mister jo alt jeg har jobbet med å oppnå!

 

Man får beholde alle poengene så lenge man ikke re-joiner den samme serveren før runden er ferdig.

Klarte nettopp engineering assignment. Ble DCed fra serveren, har ventet en halvtime - nope, den er forsvunnet.

Lenke til kommentar

endelig fikk jeg unlocka PP-19 på engineer klassen :new_woot: , 10 mcom greiene var helt forferdelig å gjennomføre.

litt mer bekymra for hvordan jeg skal klare å kjøre over 5 stykker i DVP boggyene :hrm:

Men det blir vel gøy det å :)

 

Du behøver ikke å kjøre over de, du kan fint bruke maskingæveret som sitter på de.

vel da så, kan jo faktisk klare dette da :yes:

Lenke til kommentar

Neppe fra DICE. Ikke hvis de skal fortsette med sine fikse ideer om blue tint, crap chopper, bare pipelyder hele tiden uansett hva du gjør osv... Oja, og ingen commander, 3D spotting.......

 

De tar ut mer enn de tar inn...

 

Det slo meg at Karkand ikke er det samme uten å høre en tullete Commander som spotter i gytt og pine. Det føles som om Dice nerfer BF litt ja for å tekkes de på konsoll .Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor de kuttet ut Ingame VOIP i BF3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...