Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gode erfaringer med Battlefield Gotland. De kjører 50-manns CQ large.

Gotland har jeg spilt mye hos i BF2, så de liker jeg. Desverre fant jeg kun 50 player servere nå.

 

 

 

Kan noen tipse meg om navn jeg kan søke på for å finne gode 64 player BF3/B2K servere?

 

 

 

Tenker på for eksempel Webhallen (svensk). Slike som har mange servere å velge mellom. Helst Tyske, Svenske, Danske osv. Lav ping.

 

 

 

Grunnen til at jeg spør er fordi hver gang jeg søker uten noen form for filter, så får jeg max 10 populated servere, og ut av de få serverne er det ingen jeg vil spille på.Hvis jeg derimot søker etter navn, så kan jeg finne de som ikke dukker opp dersom jeg søker uten navn.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Har ikke spilt Battlefield på noen uker nå, og skulle sette meg ned for å spille videre. Det første som skjedde da var en ny oppdatering til spillet (ca 700mb). Installerte den ferdig, og skulle fortsette på "Mission Comrades" Spiller loader og Mission comrades kommer opp, etter cirka 10 sekunder blir skjermen sort, også låser spillet seg. (Starter ikke) Så må jeg starte ps3 maskinen på nytt.

 

Hva kan være feil?

Lenke til kommentar

Scroll ned så får du flere...

Som sagt så får jeg ikke flere. Du har rett i at det dukket opp noen ekstra hvis jeg venter og sorterer igjen. Men jeg har fortsatt kun ca 6 treff med servere som har mer enn 40 spillere.

 

Så jeg er på utkikk etter gode navn jeg kan søke på. Slik som tv2, bf.no, webhallen og lignende.

 

Hvis ikke finner jeg ingen brukbare servere!

Lenke til kommentar

Starta min recon karriere idag. Har bare spillt denne klassen sporadisk til nå. Men i dag har jeg hatt noen virkelig gøyale runder på Karkand. Komme seg opp et tak og snipe i vei. Vi var på en runde et helt squad med recon's som snipet fra samme sted. Tok ut en drøss med folk da vi alle skjøt mot de samme målene. Det var noe som ikke satte så stor pris på oss kan man si... :tease:

 

Det å bli kalt camper da tar jeg som et kompliment! Det er det som er hensikten med en sniper i min verden. Gjemme seg så godt som mulig å spotte/snipe det man er god for.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Scroll ned så får du flere...

Som sagt så får jeg ikke flere. Du har rett i at det dukket opp noen ekstra hvis jeg venter og sorterer igjen. Men jeg har fortsatt kun ca 6 treff med servere som har mer enn 40 spillere.

 

Så jeg er på utkikk etter gode navn jeg kan søke på. Slik som tv2, bf.no, webhallen og lignende.

 

Hvis ikke finner jeg ingen brukbare servere!

Battlefield Gotland har også en del aktive servere

Lenke til kommentar

Starta min recon karriere idag. Har bare spillt denne klassen sporadisk til nå. Men i dag har jeg hatt noen virkelig gøyale runder på Karkand. Komme seg opp et tak og snipe i vei. Vi var på en runde et helt squad med recon's som snipet fra samme sted. Tok ut en drøss med folk da vi alle skjøt mot de samme målene. Det var noe som ikke satte så stor pris på oss kan man si... :tease:

 

Det å bli kalt camper da tar jeg som et kompliment! Det er det som er hensikten med en sniper i min verden. Gjemme seg så godt som mulig å spotte/snipe det man er god for.

What a bunch of fgts. PTFO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...