Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste ikke at Javelin 1 shotta helikopter etter b2k :/ OP i mine oyner. Skjonner ikke at folk klager paa IRNV, men fremdeles ser jeg ingen som klager mot AS VAL, F2000 eller de haglene med explosive rounds... De gaar jo rundt med en tank kanon -.-

Hvis du ikke har sett whine på F2000 eller hagler med frag rounds (USAS), så kan du ikke ha spilt mange timene. IRNV er foresten nerfa, nå er den ganske ubrukelig.

Vel ja jeg har sett whining på F2000 og hagler med frag rounds, men ikke så mye som IRNV. Og ja jeg er klar over IRNV er nerfet, peket på før patchen, ble sur når jeg hørte de nerfet IRNV...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vel ja jeg har sett whining på F2000 og hagler med frag rounds, men ikke så mye som IRNV. Og ja jeg er klar over IRNV er nerfet, peket på før patchen, ble sur når jeg hørte de nerfet IRNV...

At de nerfet IRNV gjorde meg ingenting, til tross for at jeg brukte det aktivt selv.

 

Nå er det iallefall litt variasjon i hva sikter motstanderne bruker.

Lenke til kommentar

Hvis man tenker "RL", sniper = camper. I mange spill har jo sniper-modellene ghillie-suit, f.eks BF2, og å løpe rundt med det sammen med resten av "infanteriet" blir litt feil. Og å dra frem rifla med 12x scope i close combat kan ikke være lett, og alternativet er da pistol vs en med f.eks m249 LMG med rate of fire på 800. Så skjønner at de vil ligge i ro et sted. Dessuten tror jeg det er recon som får flest kniver i ryggen ^^.

Er 45 og har ennå ikke prøvd recon, fordi jeg liker heller å være med laget/squad "in the action". Men må vel prøves snart.

 

Var fullstendig kurant i BC2 å springe rundt med shotgun pluss motion sensors og herje i nærkamp som recon. Like viable i BF3, men no har du òg PDWs og semiauto-snipers som du kan bruke uten scope eller med 3-4x-scopes på fleire distansar.

 

Eg er berre recon om ingen andre gidd å soflam-e, mest fordi eg er ein elendig sniper. Då er det kjekt å ha alternativ.

Lenke til kommentar

Smoke og USAS 12 med frag på metro er morro. Man deployer smoke rundt hjørner, så løper man inn i smoken og skyter hele magasinet og kaster granat. :tease:

 

Altså jeg skjønner ikke hva som er morsomt med det, er jo ikke noe gameplay?

 

Altså, syns dere det virker morro og cheate? De får jo lattelig mange kills og de ødelegger også gameplayet.

Lenke til kommentar

Starta min recon karriere idag. Har bare spillt denne klassen sporadisk til nå. Men i dag har jeg hatt noen virkelig gøyale runder på Karkand. Komme seg opp et tak og snipe i vei. Vi var på en runde et helt squad med recon's som snipet fra samme sted. Tok ut en drøss med folk da vi alle skjøt mot de samme målene. Det var noe som ikke satte så stor pris på oss kan man si... :tease:

 

Det å bli kalt camper da tar jeg som et kompliment! Det er det som er hensikten med en sniper i min verden. Gjemme seg så godt som mulig å spotte/snipe det man er god for.

Ja det gir mening, en squad springer forbi dere, dere tar ut 3 av dem. 10 sek senere har alle respawnet evt blitt resset og fortsetter uhindret mot målet. umobile snipere er faen det verste jeg vet om de ikke ligger på et point og dekker et annet.

 

Spiller jeg recon, så har jeg 2 alternativ slik jeg ser det.

 

1. Jeg prøver å finne meg en bortgjemt plass og gjør mest mulig skade med min sniper og spotter alt jeg kan for mitt lag.

 

2. Jeg løper rundt med sniperen min og blir skutt hver enda gang jeg treffer på en fiende rundt hjørnet. For jeg går som regel tapende ut av disse overraskende møtene 8 av 10 ganger. Spesielt med en single-bolt med 12x zoom.

Ja jeg suger i nærkamper og tar konsekvensen av det.

 

Da er alternativ 1 mitt soleklare valg og er også det valget som gjør at jeg bidrar mest for mitt lag.

 

Jeg antar at du hater campere for de ødelegger for ditt spill (som jo er meningen fra den andres ståsted).

Du har all anledning til å finne camperene og ta dem ut. Verre er det ikke.

 

Det er mye syting i spillet. I går tok vi for eksempel ut nesten et helt squad, så tok vi dem igjen da de spawnet på det gjenværende squad-medlemmet. Det ble et hylekor om "Spawnrapers".

Da tenker jeg de har misforstått spillet. Skal vi liksom la dem være fordi de spawner på squaden og la den heller ta oss?

Lenke til kommentar

Recon har jo alle ranges, og er som alle vanlige soldater i nærkamp, bortsett fra att de er i deep shit om de støter på kjøretøyer. De har PDW'er, hagler, semisnipere uten sikte (SKS er ett beist), boltaction rifler med raskere bolt sånn att de kan skyte mye raskere, og MAV til å få overblikket fort. De klarer seg utmerket i nærkamp.

 

Så har vi de som ligger i busker på andre siden av kartet og bommer med 9/10 skudd og tror de er James Bond med overnaturlige snikskytter-krefter og ødelegger for laget. Snipere gjør det generellt sett best på flankene, ikke langt bak eller på det høyeste punktet med 5 andre snipere.

Lenke til kommentar

Spiller jeg recon, så har jeg 2 alternativ slik jeg ser det.

 

1. Jeg prøver å finne meg en bortgjemt plass og gjør mest mulig skade med min sniper og spotter alt jeg kan for mitt lag.

 

2. Jeg løper rundt med sniperen min og blir skutt hver enda gang jeg treffer på en fiende rundt hjørnet. For jeg går som regel tapende ut av disse overraskende møtene 8 av 10 ganger. Spesielt med en single-bolt med 12x zoom.

Ja jeg suger i nærkamper og tar konsekvensen av det.

 

 

3. Flanke

4. Følge squadden din for dekning og støtte.

6. Semi sniper i nærkamp, evt bolt med raskere bolt og ett holografisk sikte.

7. Countersnipe

8. Dra frem .44 Magnum om du tråkker i salaten, om du faktisk angriper med en boltrifle og 12x zoom så vil jeg si att du ikke bare tråkker i salaten, men fa**meg klarer å skli i dressingen også. På denne måten kan du ende opp med ett stygt brudd av lårhalsen for å si det slik. Ikke å anbefale om du vil overleve.

9. Bytte våpen om du har tenkt å gå for nærkamp med recon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Smoke og USAS 12 med frag på metro er morro. Man deployer smoke rundt hjørner, så løper man inn i smoken og skyter hele magasinet og kaster granat. :tease:

 

Altså jeg skjønner ikke hva som er morsomt med det, er jo ikke noe gameplay?

 

Altså, syns dere det virker morro og cheate? De får jo lattelig mange kills og de ødelegger også gameplayet.

 

De som spiller Metro 24/7 servere vet hva de kommer til, ellers fant jeg en server der M320/RPG/SMAW og USAS var forbudt :D

 

Var morro å løpe med Saiga xD

Lenke til kommentar

Smoke og USAS 12 med frag på metro er morro. Man deployer smoke rundt hjørner, så løper man inn i smoken og skyter hele magasinet og kaster granat. :tease:

 

Altså jeg skjønner ikke hva som er morsomt med det, er jo ikke noe gameplay?

 

Altså, syns dere det virker morro og cheate? De får jo lattelig mange kills og de ødelegger også gameplayet.

 

De som spiller Metro 24/7 servere vet hva de kommer til, ellers fant jeg en server der M320/RPG/SMAW og USAS var forbudt :D

 

Var morro å løpe med Saiga xD

 

Saiga frag? xD

Lenke til kommentar

@Karmany

 

Unlocken 12x Zoom er i spillet for en grunn, og jeg tror ikke det er for å løpe rundt gatelangs..

 

Eller så har jeg ikke unlocka .44 Magnum ennå. :)

 

 

Men jeg noterer meg at mange der ute irriterer seg når motstanderen ikk e spiller slik det best passer en selv. Infanteri hater campere osv.

Som sniper, så irriterer det meg at infanteri ikke kan stå litt mer stille, så jeg er sikker på å treffe dem. ;)

Du skjønner tegninga....

Det er ikke fast regel. Jeg spiller for min egen underholdning, ikke andres ego. Bidrar jeg til laget mitt, desto bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...