Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd at mobilen går "amok" når man kobler til et senheiser headset? Når headsetet er koblet i så bytter mobilen sanger og gjør mye annet rart. Det virker som om den registrerer vridninger i pluggen som om den skal bytte musikk osv. Kanskje det er at den gjenkjenner headsetet som et med innebygde volumknapper, knapper for å skifte musikk osv. Merkelig er det i allefall. Forøvrig har ikke headsetet oppført seg sånn med n900 og nokia 5800

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har opplevd at mobilen går "amok" når man kobler til et senheiser headset? Når headsetet er koblet i så bytter mobilen sanger og gjør mye annet rart. Det virker som om den registrerer vridninger i pluggen som om den skal bytte musikk osv. Kanskje det er at den gjenkjenner headsetet som et med innebygde volumknapper, knapper for å skifte musikk osv. Merkelig er det i allefall. Forøvrig har ikke headsetet oppført seg sånn med n900 og nokia 5800

hm, hadde tenkt å kjøpe noen sennheiser-plugger.. si ifra hvis du får løst problemet da ;)

Lenke til kommentar

Jepp, sett en del på universal holdere, men hodlere som er laget spesifikt for en mobil ser og er mye bedre synes jeg...

 

Har jo en del programmer som kan brukes når en tar seg en joggetur... Men dette er unyttig om jeg ikke har en joggeveske eller lignende. Finnes det en bra som man kan feste desire`en til overarmen? Fatter?

Lenke til kommentar

Da er Desire endelig innkjøpt.

 

Fikk reservert og hentet dagens siste telefon på Elprice Åsane.

 

Litt skuffet over at når jeg hadde kommet meg opp og i kassen så ble jeg trukket 3999,- for telefonen, trodde elprice skulle ha lik pris på nett og i butikk?

Helt enig, jeg prøvde å si at jeg ble opplyst lik pris, men det nyttet ikke.

 

Må ellers si at jeg fremdeles er ekstremt fornøyd med telefonen, og spesielt kameraet har overrasket veldig positivt. Trodde det skulle være helt ubrukelig, i kjent HTC-stil, men det tar jo til og med godkjente bilder om kvelden.

Lenke til kommentar

Installerte denne "volume buttons" for å kunne justere alle de ulike volumene. Synes den virker litt forvirrende, hva betyr f.eks. "In-Call"? Og "System"? Og en tredje ting er at når noen av stolpene justeres, så følger andre etter, whassup med det?!

 

Snålt.

Lenke til kommentar

Får ikke til å sende MMS her, har onecall og har på roaming og alt. Går fint å motta, men ikke sende. Noen som har peiling?

Synes MMS virker upålitelig, men det kan skyldes at jeg bruker APNdroid til å slå av og på APN. Har fått til å sende og motta MMS (har Tele2), men det er likevel ofte at det ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Prøvde ellers "trapster", for fotoboksvarsling, men den var jo komplett føkkaopp... Kræsjer hele tiden. Noen som har fått den til å funke?

En gang i tiden fantes det et norsk program for fotoboksvarsling. Det het så mye som "Fotobokser". Det har blitt fjernet nå, men jeg kan se om jeg finner det i en gammel backup. Dette funket meget bra og brukte TomTom sin database for varsling.

Lenke til kommentar

Det er genialt å se høyoppløste bilder på mobilen - men noen bilder pixellerer - jeg får ikke se den "fulle" oppløsningen av det egentlige bildet.

 

Dette bildet pixellerer - 1280x853 px, 386kB:

post-71211-1271967902,1598_thumb.jpg

 

Dette (som tilfeldigvis forresten er en 100% crop av førstnevnte) pixellerer ikke - 1252x835 px, 396kB:

post-71211-1271967897,6899_thumb.jpg

 

Hvorfor pixellerer de? Fordi det er 1280 pixler i en retning? Antall pixler totalt i bildet?

 

Litt irriterende hvis det er 1280 pixler - har uploadet stort sett alle bildene mine på akam i 1280x853, og vil gjerne browse akam-forumet på mobilen - spesielt det å se på bilder i detalj.. :hrm:

 

 

Noen måter å omgå denne begrensningen på?

 

 

Edit: ..Og får noen av dere andre den samme feilen?

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Jeg skal rippe en dvd til pc,men selv om jeg krysset av for norsk tekst så kommer det ikke frem. Er det fordi jeg valgte AVI profil? I så fall, hva skal jeg velge? Jeg skal senere konvertere og legge filmen inn på desiren min :thumbup:

 

Har ikke kjøpt telefonen selv ennå, men lurte på hvordan det gikk, fikk du fikset det? Hva bruker du for å rippe dvd til pc, er det noe som følger med eller bruker du andre programmer?

Satser på å finne meg en telefon her i Trondheim i morgen, gleder meg stort :)

Hvordan er det da med lading, må den ligge på lading helt til den er fulladet eller kan jeg koble den fra og stikke en tur ut selv om den ikke er fulladet?

 

Jostein

 

Jeg vet ikke hva jeg gjorde feil, for neste gang jeg prøvde fungerte det,..

Jeg brukte Magic DVD Ripper, men dessverre lar gratisversjonen deg kun rippe fem DVD-er. Etterpå konverterte jeg filen med Free Video Converter til mp4-fil. :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som har testet denne guiden for å få turn by turn i Goole maps? UK fikk jo plutselig turn by turn lansert i dag så får håpe vi i norge får dette snart..

 

 

Funka som et fjell på min desire, ikke testet selve navigeringen - men den la hvertfall opp en grei rute for meg. Krever at gps er på riktignok.

 

Kjekt med android altså. Fikk også installert galleriet til Nexus One på desiren. Veldig smooth med integrasjon mot picasa

 

http://androidalot.com/applications/nexus-one-gallery-3d-on-your-htc-desire/

Lenke til kommentar

Installerte denne "volume buttons" for å kunne justere alle de ulike volumene. Synes den virker litt forvirrende, hva betyr f.eks. "In-Call"? Og "System"? Og en tredje ting er at når noen av stolpene justeres, så følger andre etter, whassup med det?!

 

Snålt.

call-in er vel når noen ringer til deg, og system er lyder som tlf lager i menyer o.l.

Lenke til kommentar

Noen som har testet denne guiden for å få turn by turn i Goole maps? UK fikk jo plutselig turn by turn lansert i dag så får håpe vi i norge får dette snart..

 

 

Funka som et fjell på min desire, ikke testet selve navigeringen - men den la hvertfall opp en grei rute for meg. Krever at gps er på riktignok.

 

Kjekt med android altså. Fikk også installert galleriet til Nexus One på desiren. Veldig smooth med integrasjon mot picasa

 

http://androidalot.com/applications/nexus-one-gallery-3d-on-your-htc-desire/

Testet det selv også kort tid etter jeg postet, null stress å installere. Ser ut til å virke bra, ikke fått testet navigeringen enda jeg eller, gjør det på vei til jobb i morgen.

 

Får vel teste ut galleriet tin N1 nå jeg også.. Er drit happy med Android :thumbup:

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i ei uke nå og er strålande fornøyd. Har lastet ned mange kule apps, MEN, zoomingen med to fingrer på skjermen er borte?? Upraktisk ved surfing og gps...

 

Hvordan aktiverer jeg touch-zooming igjen?

Virker å være et problem som oppstår etter man legger inn custom keyboards. En omstart av telefonen løser vanligvis dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...