Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå hatt min desire nesten en uke. Liker den veldig godt :) Men har då et problem. Får ikke sende mms med telenor. Har vert i kontakt med telenor, htc og forhandler. Ingen finner årsaken. Fekk sende mms første dag, men så lastet jeg ned hancent sms og etter det funket det ikke.(slettet det programmet igjen da jeg ikke likte det) Har i kveld sendt mange mms med net com kort i mobilen, det funker uten problem. Men er da telenor som er hovednummeret mitt. Så lurer på om andre med telenor har problemer med å sende mms? (har ingen problemer med å motta)

Lenke til kommentar

Har samme problem som deg, jeg kan motta mms men får ikke sendt.

 

 

Noen som vet hvordan man kan slette en scene man har opprettet, eventuelt endre navn på den??

 

EDIT: Fant ut av det...

 

Settings > Personalize > Scenes. Touch og hold så får man valgene endre navn eller slette om noen skulle lure :thumbup:

Endret av aJens1
Lenke til kommentar

Kanoner tlf, bæste dingsen på mange år.

 

Men begge kalender widgets viser en time feil start/slutt tidspunkt på avtaler... men inne i avtalen vises det rett.

 

Kl er stilt på +1, 24t.

 

Hvor kan sommertid stilles?

 

Går du til instillinger --> Dato og tid --> og huker av på "Automatisk" slipper du vel unna det probloemet, er det jeg bruker hos meg og de går kl riktig hvertfall..

Lenke til kommentar

Kanoner tlf, bæste dingsen på mange år.

 

Men begge kalender widgets viser en time feil start/slutt tidspunkt på avtaler... men inne i avtalen vises det rett.

 

Kl er stilt på +1, 24t.

 

Hvor kan sommertid stilles?

 

Går du til instillinger --> Dato og tid --> og huker av på "Automatisk" slipper du vel unna det probloemet, er det jeg bruker hos meg og de går kl riktig hvertfall..

 

 

Vil gjerne si at det fikset alt... men da popper tidssonen til gmt +2.(+1Er i norge)

Men avtalene vises rett.

Lenke til kommentar

Hvilke erfaringer har dere med tanke på batterilevetid på Desire?

Når min lader i løpet av natten og jeg tar den av lading rundt 0700 så er blir den strømtom rundt 2200.

 

Har ikke brukt wifi, og den har stort sett stått stand-by, med bare et par små samtaler (2-4 minutter)

 

Jeg ladet min natt til igår, tirsdag, og batteriet er nå på 30%. Av bruk er det nok ca 150 SMS, 1 1/2 time tale, noe generell tasting og kanskje en halvtime surfing. Jeg er rett og slett kjempeimponert over den!

Lenke til kommentar

Hvilke erfaringer har dere med tanke på batterilevetid på Desire?

Når min lader i løpet av natten og jeg tar den av lading rundt 0700 så er blir den strømtom rundt 2200.

 

Har ikke brukt wifi, og den har stort sett stått stand-by, med bare et par små samtaler (2-4 minutter)

 

Jeg ladet min natt til igår, tirsdag, og batteriet er nå på 30%. Av bruk er det nok ca 150 SMS, 1 1/2 time tale, noe generell tasting og kanskje en halvtime surfing. Jeg er rett og slett kjempeimponert over den!

Jeg er også imponert, eller i det minste positivt overrasket. Jeg er nok ikke den voldsomste brukeren, men så lenge den varer gjennom dagen, er jeg fornøyd. Jeg er imidlertid mer skeptisk til hvor lenge det holder hvis jeg f.eks. begynner å bruke den som musikkspiller til/fra steder og slike ting. Jeg tror uansett det hjelper å skru av automatiske oppdateringer, GPS og andre ting man ikke bruker. Jeg skrur også ned lysstyrken på skjermen, siden jeg ser godt hva som står der innendørs selv om lysstyrken er på 0 %.

Lenke til kommentar

Hvilke erfaringer har dere med tanke på batterilevetid på Desire?

Når min lader i løpet av natten og jeg tar den av lading rundt 0700 så er blir den strømtom rundt 2200.

 

Har ikke brukt wifi, og den har stort sett stått stand-by, med bare et par små samtaler (2-4 minutter)

 

Jeg ladet min natt til igår, tirsdag, og batteriet er nå på 30%. Av bruk er det nok ca 150 SMS, 1 1/2 time tale, noe generell tasting og kanskje en halvtime surfing. Jeg er rett og slett kjempeimponert over den!

Jeg er også imponert, eller i det minste positivt overrasket. Jeg er nok ikke den voldsomste brukeren, men så lenge den varer gjennom dagen, er jeg fornøyd. Jeg er imidlertid mer skeptisk til hvor lenge det holder hvis jeg f.eks. begynner å bruke den som musikkspiller til/fra steder og slike ting. Jeg tror uansett det hjelper å skru av automatiske oppdateringer, GPS og andre ting man ikke bruker. Jeg skrur også ned lysstyrken på skjermen, siden jeg ser godt hva som står der innendørs selv om lysstyrken er på 0 %.

Lover, musikk tar nesten ikkje ein dritt av batteriet. Brukte den i 3 timar med musikk på måndag, og då bruka den rundt 5% batteri. Telefonen var sjølvsagt i standby modus.

 

Gledar meg som f*** til å kunne bruke den igjen, må bare vente til eg får IS mitt...

og det satte vell den forbanna vulkanen ein stoppar for tenkar eg. Nokon som har fått ISet sitt endå? Den blei sendt frå fabrikken den 16. og kjøpte den nest beste frakta, så den burde kanskje komme snart sidan flytrafikken går som normalt?

Lenke til kommentar

For pokker! Det er vel flere enn meg som er irritert fordi snooze-tiden på vekkerklokken er satt til 10 minutter. Vel ...

 

Endre snooze-tid på vekkerklokken

1. Gå inn i alarms/alarmklokken (f.eks. trykk på klokken fra hovedskjermen, og velg alarm-ikonet)

2. Menu > Settings

3. Snooze duration: Endre denne til 5 minutter (eller hva du måtte ønske)

 

Her kan du også velge om alarmen skal gå av selv om telefonen er i stillemodus og hvilket volum alarmen skal ha.

 

Personlig savner jeg mulighet for økende volum. Jeg savner også en mulighet til å velge andre vekkelyder, men det er sikkert mulig ved en mer avansert tilnærmingsmetode.

Lenke til kommentar

Hei folkens

 

Jeg har installert chompSMS, men problemet nå er at alle meldinger kommer inn dobbelt, både med standardapplikasjonen OG chompSMS og jeg får ikke til å slette noen applikasjoner. Ååååå, hvorfor er det så vanskeliiig? Ser det er flere som sliter med at både kontaktene på telefonen og SIM-kortet. En ting til; hvordan fjerner jeg vibreringen til meldinger? Får det bare til for anrop. Blir veldig glad om noen kan forbarme seg over meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...