Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Har hatt telefonen i ei uke nå og er strålande fornøyd. Har lastet ned mange kule apps, MEN, zoomingen med to fingrer på skjermen er borte?? Upraktisk ved surfing og gps...

 

Hvordan aktiverer jeg touch-zooming igjen?

Virker å være et problem som oppstår etter man legger inn custom keyboards. En omstart av telefonen løser vanligvis dette.

 

Skal prøvde å skru den av. Krysser fingrene..

YES - Det virker igjen :) Takk.

 

 

Skal ikke denne telefonen slå seg på lydløs når jeg legger den oppned? Prøvde å ringe den, og det kom fortsatt lyd fra den. Er det en innstilling eller har den ikke denne funksjonen?

 

Stemmer det. Når telefonen ringer er det bare å legge den med skjermen ned og lyden blir borte.

Endret av A-Dawg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke denne telefonen slå seg på lydløs når jeg legger den oppned? Prøvde å ringe den, og det kom fortsatt lyd fra den. Er det en innstilling eller har den ikke denne funksjonen?

 

Den skrur av lyden hvis du snur den etter at det har begynt å ringe. Å snu den gjør ikke at telefonen blir lydløs for nye anrop.

Endret av farnsworth
Lenke til kommentar

Skal ikke denne telefonen slå seg på lydløs når jeg legger den oppned? Prøvde å ringe den, og det kom fortsatt lyd fra den. Er det en innstilling eller har den ikke denne funksjonen?

 

Den skrur av lyden hvis du snur den etter at det har begynt å ringe. Å snu den gjør ikke at telefonen blir lydløs for nye anrop.

 

Ok, det forklarer alt. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Skal ikke denne telefonen slå seg på lydløs når jeg legger den oppned? Prøvde å ringe den, og det kom fortsatt lyd fra den. Er det en innstilling eller har den ikke denne funksjonen?

 

Den skrur av lyden hvis du snur den etter at det har begynt å ringe. Å snu den gjør ikke at telefonen blir lydløs for nye anrop.

 

Hehe... Lurte *eksakt* på dette etter å ha lest forrige melding...

 

Greit å vite!

Lenke til kommentar

Fant ut at hvis man han htc sync installert på pc`n å man åpner en .apk fil så åpnes htc sync å du kan velge å installere, så trenger du bare å trykke ok på telefonen. Slipper å manuelt overføre fila til minnekortet for så å finne den via en fil utforsker på telefonen.

 

Men en ting jeg lurer på, tester ut Home++ å den har en slags zoom ut for å velge hvilken desktop man vil gå direkte til, lik den sense har. Men den bruker menu knappen (holde den inne) men når jeg holder den inne så dukker også tastaturet opp å da må jeg trykke back knappen for å ta ned tastaturet. Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Lenke til kommentar

Skal ikke denne telefonen slå seg på lydløs når jeg legger den oppned? Prøvde å ringe den, og det kom fortsatt lyd fra den. Er det en innstilling eller har den ikke denne funksjonen?

 

Den skrur av lyden hvis du snur den etter at det har begynt å ringe. Å snu den gjør ikke at telefonen blir lydløs for nye anrop.

 

Ok, det forklarer alt. Takk for svar :)

Flip'n'shake fikser dette da :)

Men lite versjonen resetter seg hver 4. time :(

Lenke til kommentar

Er det noen som har opplevd at mobilen går "amok" når man kobler til et senheiser headset? Når headsetet er koblet i så bytter mobilen sanger og gjør mye annet rart. Det virker som om den registrerer vridninger i pluggen som om den skal bytte musikk osv. Kanskje det er at den gjenkjenner headsetet som et med innebygde volumknapper, knapper for å skifte musikk osv. Merkelig er det i allefall. Forøvrig har ikke headsetet oppført seg sånn med n900 og nokia 5800

 

Jeg har opplevd akkurat det samme med mine Sennheiser øreplugger, men da i Spotify. Mobilen hoppet mellom sanger i hytt og pine. Kjørte en reboot, og da løste det seg. Dette var for 3 dager siden. Har ikke opplevd det siden.

Lenke til kommentar

Det er genialt å se høyoppløste bilder på mobilen - men noen bilder pixellerer - jeg får ikke se den "fulle" oppløsningen av det egentlige bildet.

Never mind - browseren ditherer og nedskalerer begge bildene - det var bare ekstra synlig på det første. Teite browseren. :thumbdown: Skal installere Opera.

 

Edit: Bah. Teite Opera. Får ikke sett full oppløsning der heller. :mad::realmad:

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Finnes det noe sted man kan rapportere bugs og småfeil? En litt irritabel ting er hvis du f.eks. skriver inn et ord som ikke finnes i ordlisten, og velger "add word", så må du skrive inn ordet. Men idet du trykker "add", ville jo jeg kanskje ventet at det ble lagt inn i meldingen/teksten du skriver. Men det blir det ikke, noe jeg synes er litt rart.

Hvis du bare skriver inn ordet i for eksempel meldingen, og trykker på ordet du har skrevet på den popup baren som kommer (ordet du har skrevet er markert i grått), blir det lagt til i ordlisten, og det kommer med i meldingen.

Ja, så lenge du skriver det inn med fullt tastatur, er det ikke noe problem. Men idet jeg skriver meldinger med slik Phone Keypad-tastatur som fortløpende gjetter hva du prøver å skrive (tilsvarende T9-ordbok på "vanlige" mobiler), oppstår problemet. Hvis jeg prøver å skrive inn et ord som ikke står der, får jeg bare masse tullball som forslag. Derfor klikker jeg på "add word" og skriver det inn. Men da kommer ikke ordet inn i meldingen, og det synes jeg er litt stusselig. Hvorfor ellers skulle jeg ville adde et word?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg får lastet ned Swype som er tilpasset til Desire? Fant en på nettet igår, men den fikk jeg en feilmelding på, om at Deisre hadde for stor oppløsning.

 

Vet ikke noe om akkurat dette, men såvidt jeg vet finnes ikke swype med norsk ordbok, som gjør den ganske ubrukelig om du vil skrive på norsk. Anbefaler "SlideIT" som gjør akkurat det samme og man kan laste ned en norsk ordliste til den. Ligger på market som "SlideIT lite".

 

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg får lastet ned Swype som er tilpasset til Desire? Fant en på nettet igår, men den fikk jeg en feilmelding på, om at Deisre hadde for stor oppløsning.

 

Vet ikke noe om akkurat dette, men såvidt jeg vet finnes ikke swype med norsk ordbok, som gjør den ganske ubrukelig om du vil skrive på norsk. Anbefaler "SlideIT" som gjør akkurat det samme og man kan laste ned en norsk ordliste til den. Ligger på market som "SlideIT lite".

 

Ah, fett. Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...