Gå til innhold

Den store Heavy Rain tråden


praystation

Heavy Rain avstemning  

110 stemmer

  1. 1. Hva slags karakter gir du Heavy Rain (kun dersom du har fullført spillet)



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. vet ikke helt hva jeg skal synest.. å kontrollere personen rundt var litt knotete, animasjonene på ansiktet til horen var helt forferdelig, langt unna feks uncharted.. stemmen til han første du er synest ikke jeg var helt super..

 

Kampscenen var kjempekul, ble skikkelig engasjert..

 

Jeg må bare ha det på sikt, men med alle de andre kule spillene jeg har nå så haster det ikke veldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hadde faktisk samme tanke selv, mulig jeg er farget av de siste dagers spilling med Mass Effect 2, som virkelig utmerker seg med godt stemmeskuespill. Uansett er en kort demo litt lite å bedømme slikt ut fra.

 

Vi får håpe inntrykket bedrer seg når vi har spillet i hendene om tre uker, Quantic Dream har brukt svært lang tid på stemmeskuespillerne sine faktisk, trolig mer enn noen andre spillutviklere. David Cage snakker litt om dette i et nylig intervju (hvor han også kaster noen steiner mot Hollywood):

http://www.nowgamer.com/news/48/interview-david-cage/

Lenke til kommentar

Jeg synes demoen var veldig bra. Spesielt scenene med Shelby. God stemning, veldig bra grafikk, god musikk. Dette lover veldig bra. Morsomt å teste demoen flere ganger å sjekke hvordan ting endrer seg. Skjønner ikke alle som klager over dårlig stemmeskuespill. Var helt greit og ikke med på å ødelegge noe av opplevelsen. Det annerledes kontrollsystemet funker bra men vil nok kreve litt tilpasning.

 

Uansett legger jeg ikke så stor vekt på demoen ettersom jeg tror det er hele historien som vil gjøre dette spillet bra og at valgene man tar får konsekvenser, selv om det ikke var vist så godt i denne demoen. Dette spillet bare ber om å bli spilt flere ganger.

Gleder meg til lansering.

Lenke til kommentar
Dette blir ps3 kjøp på elkjøp :D også levere tilbake når spillet er rundet, forhåpentligvis innen 30 dager :) Men spillet er jo kjøpt så ikke kom her å snakk om at jeg gjør noe uetisk x)

 

 

Gleder meg til et bra spiLL!

 

Elkjøp tar ikke spill i retur hvis forseglingen er borte.

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar

Fikk et godt førsteintrykk. Kontrollsystemet var nytt, men jeg likte det faktisk veldig godt. Noe som plaget meg litt var at bildet ble litt stykket opp noen steder, sannsynligvis et resultat av lav fps. Dette spillet blir nok et av de jeg skal skaffe meg i løpet av 2010 :)

Lenke til kommentar
Det er jo helt klart uetisk og kjøpe en ps3 i bevissthet at du skal returnere den. drittunger kalles sånne

 

Var en artig kommentar :) var det jeg var ute etter hehe. Selvfølgelig er det ikke retur, jeg eier allerede en ps3 og har msg4, Uncharted II og synes det er en superflott maskin :)

 

Har allerede lastet ned demoen og skal spille nå

Lenke til kommentar
Mass Effect 2 har nok hatt sitt å si ja, men uansett er demoen litt for kort til å dømme ut ifra som du sier :)

 

Stemmene på Mass Effect kan ingen måle seg med.

 

Men eg synes demoen var dritt bra, hadde allerede bestilt det på elkjop til 349, so no gleder eg meg.

Lenke til kommentar

Det jeg syntes var litt småkjedelig var at selv om man vinner slåsskampen eller ikke så ender det med det samme. Det er uansett om man har fått info av dama eller om man gjorde henne sur..

 

PÅ den andre delen så tok jeg meg god tid og fant alle bevisene, vet ikke om det er noe særlig stor variasjon på hva som kan skje der?

 

Gleder meg uansett veldig til spillet kommer i postkassa:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...