Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, godt spørsmål! Ringer ingen bjeller, men du kan jo ta en titt i Theme Manager under "Edit theme" og "Lockscreen style". Tipper den ligger der.

 

Nei det er den der jeg får når jeg velger darkr47z. Å en annen ting, hvordan kan jeg stille på dpi? :)

Lenke til kommentar

Installer ES File Manager, aktiver root explorer (under root options. velg HiAPK og velg også read/write modus) og åpne system/build.prop. Skroll ned til du ser "lcd_density=240" og endre 240 til det du føler for. Jeg bruker 200. IKKE gå for langt ned. Anbefaler deg å holde deg over 190.

 

ELLER bruk denne appen. Jeg liker å redigere build.prop slik at jeg ikke er avhengig av en applikasjon.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Ser slik ut:-)

 

Jeg hentet forøvrig mitt skin i marked.

 

https://market.android.com/search?q=Audiomanager&so=1&c=apps

 

Litt ned på siden så kommer en del skin:-)

 

Er det litt av samme opplegget som med WidgetLocker, når man bytter bildefilene? Jeg må avinstallere AM?

 

Jeg vet kun med hensyn til å legge inn themes i fra marked, og da bare installerer jeg de på vanlig måte og velger riktig theme i AM.

Lenke til kommentar

Jepp, MIUI 1.5.xx er litt buggy siden de gikk over til 2.3.4 for to uker siden. Skal jeg anbefale en versjon så blir det den jeg selv bruker, og det er 1.4.29 (siste av 2.3.3). Super batteritid med Cattleprods 4.3.1 kernel som kjører for øyeblikket på 1,1 GHz smartass. ca. 2700 i Quadrant (ikke at det betyr noe), men denne versjonen har ingen bugs slik jeg har kommet over.

Lenke til kommentar

Jepp, MIUI 1.5.xx er litt buggy siden de gikk over til 2.3.4 for to uker siden. Skal jeg anbefale en versjon så blir det den jeg selv bruker, og det er 1.4.29 (siste av 2.3.3). Super batteritid med Cattleprods 4.3.1 kernel som kjører for øyeblikket på 1,1 GHz smartass. ca. 2700 i Quadrant (ikke at det betyr noe), men denne versjonen har ingen bugs slik jeg har kommet over.

Hva slags bugs er det snakk om? Har 1.5.13 selv og synes dette virker relativt knirkefritt...

 

Bare jeg som ikke takler å ha masse informasjon (og det jeg føler er rot) på homescreenen min? Har bare en wallpaper jeg, og ellers en helt tom homescreen. Liker det best sånn. Klarer dog ikke bestemme meg helt for hva jeg skal ha som wallpaper.

 

Liker heller ikke å ha altfor mye rot. Har derfor bare 3 homescreens hvor jeg har (fra venstre): 1. Notatblokk, 2. klokke med vær og 3. Musikkwidget. Kunne for så vidt lagt musikkwidgeten og notatblokka på samme skjerm og hatt 2 homescreens i stedet, men synes nå det er greit med et oddetall.

 

 

Hvilken musikk widget bruker du på det bildet der?

Når du spiller av en sang med albumart så dukker dette også snedig opp over styringen, Ganske så pent. Dessverre så gidder ikke MIUI-spilleren å huske hvor langt jeg hadde kommet i sangen når jeg f. eks skrur av telefonen/rebooter den. Ganske så dealbreaker når jeg stort sett hører på podcast og ikke aner om jeg har kommet til mai eller juli. Da blir det kjedelig å rote seg tilbake til dit man hadde kommet til stadighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...