Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Noen som kunne gitt meg en detaljert beskrivelse på hvordan man rooter en HTC desire HD? Er helt ny på det her, så hadde vært konge om noen kunne hjelpe meg =) Lastet nettopp ned siste programvaren til telefonen (2.3.3?), er det et problem? Samtidig har jeg lyst til å legge inn MIUI, ser helt nydelig ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kunne gitt meg en detaljert beskrivelse på hvordan man rooter en HTC desire HD? Er helt ny på det her, så hadde vært konge om noen kunne hjelpe meg =) Lastet nettopp ned siste programvaren til telefonen (2.3.3?), er det et problem? Samtidig har jeg lyst til å legge inn MIUI, ser helt nydelig ut!

 

Du kan prøve GingerBreak. Om ikke det fungerer må du nedgradere til 1.32 før du kan roote.

 

Sjekk tråden i signaturen min :)

Lenke til kommentar

wpid-snap20101125_184215.png

Dette innlegget begynner å eldes, men jeg lurer på om du har dette bakgrunnsbilde enda? Det var akkurat passe simpelt :) om du skulle ha det, er du keen på å dele det?

 

Nå har jeg prøvd så sykt lenge å få ikonene til å bli satt opp på samme måte som det er her, men det blir ikke engang i nærheten.

 

Kan noen gi meg en kort guide på hvordan det gjøres?:-)

Lenke til kommentar

Mulig å få til dette på en Samsung Galaxy S2?

 

Klokke(evt ha mulighet til å ha to forskjellige klokker, en norsk og en i det landet man er i)

Dato

 

Info på antall uleste mail

Info på antall uleste sms

Info på antall innkommet anrop som ikke er svart på

 

Været for dagen & kommende uka(Kan man velge hvilke vær program som skal vise været? Som f.eks Weather Pro)

 

Kalender gjøre mål

 

Mulighet til å velge bilde bakgrunn

Mørk bakgrunn = spare strøm

Lenke til kommentar

Mulig å få til dette på en Samsung Galaxy S2?

 

Klokke(evt ha mulighet til å ha to forskjellige klokker, en norsk og en i det landet man er i)

Dato

 

Info på antall uleste mail

Info på antall uleste sms

Info på antall innkommet anrop som ikke er svart på

 

Været for dagen & kommende uka(Kan man velge hvilke vær program som skal vise været? Som f.eks Weather Pro)

 

Kalender gjøre mål

 

Mulighet til å velge bilde bakgrunn

Mørk bakgrunn = spare strøm

 

Ja til alt :)

Lenke til kommentar

Mulig å få til dette på en Samsung Galaxy S2?

 

Klokke(evt ha mulighet til å ha to forskjellige klokker, en norsk og en i det landet man er i)

Dato

 

Info på antall uleste mail

Info på antall uleste sms

Info på antall innkommet anrop som ikke er svart på

 

Været for dagen & kommende uka(Kan man velge hvilke vær program som skal vise været? Som f.eks Weather Pro)

 

Kalender gjøre mål

 

Mulighet til å velge bilde bakgrunn

Mørk bakgrunn = spare strøm

 

Ja til alt :)

:w00t:

Ok, og hvordan få det til da?

Er det eget program for det?

 

Er det noen screen shot av dette? Eller lignende?

Lenke til kommentar

Mulig å få til dette på en Samsung Galaxy S2?

 

Klokke(evt ha mulighet til å ha to forskjellige klokker, en norsk og en i det landet man er i)

Dato

 

Info på antall uleste mail

Info på antall uleste sms

Info på antall innkommet anrop som ikke er svart på

 

Været for dagen & kommende uka(Kan man velge hvilke vær program som skal vise været? Som f.eks Weather Pro)

 

Kalender gjøre mål

 

Mulighet til å velge bilde bakgrunn

Mørk bakgrunn = spare strøm

 

Ja til alt :)

:w00t:

Ok, og hvordan få det til da?

Er det eget program for det?

 

Er det noen screen shot av dette? Eller lignende?

Du kan jo prøve LauncherPro eller Regina Launcher, begge er gode og du kan gjøre alt på begge launcherne. LauncherPro kommer gratis og betaling (vær, og klokke på betaling) og Regina er gratis men du må laste ned Regina Weahter og Regina Weather Server for å få vær og Regina Default Theme. For å endre bakgrunnslyset kan du laste ned Free Power Widget. Alt er kjempe bra. Personlig er min favoritt Regina Launcher så anbefaler deg å laste ned den.

Kjører alt på min Galaxy S og alt funker kjempe bra.

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut. Bruker du multipicture live wallpaper, siden du har flere bilder?

 

Nei, jeg bruker bare et vanlig bakgrunnsbilde på homescreenen, og et eget bilde i WidgetLocker.

 

Ellers bruker jeg:

 

- LauncherPro Plus

- Dock-ikoner: Blurb White

- Dock - Stock LP glass-dock

- Extended Controls

- Klokke - Minimalistic Text

- RSS - NewsFlash Plus (mod)

- Bakgrunnsbilde - Morning Mist II

- Lockscreen-bilde - Monte Car

- Slider - Power Mod

 

Hvordan får du news flash til å bli slik? Er det mulig å legge til egne rss og ikke bruke de som alt ligger i programmet?

Lenke til kommentar

Tar til slutt motet til meg og skal vise de to siste oppsettene mine (de før der har vært særdeles rotete og ikke noe for offentligheten :tease: )

 

nr.1: Launcher SweeterHome!

Slik ser den ut til vanlig:

post-216509-0-05415700-1305558020_thumb.png

Trykker du på en av knappene til venstre dukker noe slikt opp:

post-216509-0-63465400-1305558025_thumb.png

og til slutt, trykk på noe til høyre og...

post-216509-0-38571000-1305558034_thumb.png

 

nr.2: Launcher Go launcher:

Her skulle jeg prøve noe helt minimalistisk, og valget falt på Go launcher, fordi jeg har samlet alle appene i mapper i draweren :)

post-216509-0-84983100-1305558270_thumb.png

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut. Bruker du multipicture live wallpaper, siden du har flere bilder?

 

Nei, jeg bruker bare et vanlig bakgrunnsbilde på homescreenen, og et eget bilde i WidgetLocker.

 

Ellers bruker jeg:

 

- LauncherPro Plus

- Dock-ikoner: Blurb White

- Dock - Stock LP glass-dock

- Extended Controls

- Klokke - Minimalistic Text

- RSS - NewsFlash Plus (mod)

- Bakgrunnsbilde - Morning Mist II

- Lockscreen-bilde - Monte Car

- Slider - Power Mod

 

Hvordan får du news flash til å bli slik? Er det mulig å legge til egne rss og ikke bruke de som alt ligger i programmet?

 

Slik jeg vet så kan man ikke legge til egne RSS feeds. Gizmodo, Engadget osv ligger under "Technology". Ellers er den versjonen jeg bruker en modifisert versjon av NewsFlash Plus.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter an musikk widget som har forrige og neste sang samt play/pause. Må kunne brukes uten bakgrunn så jeg får knappene direkte på bakgrunnen jeg alt har.

 

Feil tråd, og jeg tviler litt på at du finner en slik widget.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter an musikk widget som har forrige og neste sang samt play/pause. Må kunne brukes uten bakgrunn så jeg får knappene direkte på bakgrunnen jeg alt har.

 

Feil tråd, og jeg tviler litt på at du finner en slik widget.

 

 

Feil tråd nei, er vel her inne alle som har slike fine modifiseringer holder seg, og om noen skal kunne vite om en slik widget så er det her inne. Nærmeste jeg har kmmet er Widgetsoid, men ikke helt glad i knappene som fulgte med der.

 

Jeg sliter også med å få brukt en del bilder som andre har brukt her. Når jeg skal legge de inn som bakgrunn så er bildet for stort til at jeg får med alt, noe som medfører at jeg må velge et utsnitt av bildet og dermed mister detaljer jeg vil ha med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...