Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det jeg liker med MIUI. Det er pent og enkelt (med mindre du bruker stygge jallathemes), men er fortsatt effektivt og brukervennlig. Det beste fra iOS kombinert med Androids styrke.

 

EDIT: Her er forresten mine mest brukte homescreens. Bruker LauncherPro nå, men det er bare fordi jeg ble litt lei av MIUI sin standardlauncher som ellers er rimelig bra.

 

yj4V3.jpg9zHWZ.jpgJH8Oj.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Er PNG-ikonene komprimert - som de fleste iOS-ikonene er, så må du pakke dem ut igjen. Til det kan du bruke "iOS PNG Normalizer". Jeg har lagt den til som vedlegg :)

 

For å bruke ikonene så kan du lagre dem som normalt på SD-kortet. Ikonene vil ende opp i Galleriet på telefonen. Så er det bare å velge "custom icon" eller noe i den duren når du vil endre et ikon.

 

ios-png-normalizer.zip

Lenke til kommentar

Er PNG-ikonene komprimert - som de fleste iOS-ikonene er, så må du pakke dem ut igjen. Til det kan du bruke "iOS PNG Normalizer". Jeg har lagt den til som vedlegg :)

 

For å bruke ikonene så kan du lagre dem som normalt på SD-kortet. Ikonene vil ende opp i Galleriet på telefonen. Så er det bare å velge "custom icon" eller noe i den duren når du vil endre et ikon.

 

ios-png-normalizer.zip

 

Takk for hjelpen. Da skal jeg nok få det til :)

Lenke til kommentar

Sånn ser det ut på min Desire Z for tiden.. Det ser kanskje litt overkill ut å dedikere så mye plass til kalenderrelaterte ting når kalenderen er såpass tom. Det er fordi det er eksamensperiode nå - kommer sterkere tilbake senere.. Har noen widget-sider til, men der hadde jeg måttet "sensurere" så mye at det ikke var vits i å ta screenshot..

 

post-229458-0-43395300-1306593062_thumb.pngpost-229458-0-68122000-1306593069_thumb.pngpost-229458-0-79308700-1306593077_thumb.png

post-229458-0-76001000-1306593084_thumb.pngpost-229458-0-39582600-1306593089_thumb.pngpost-229458-0-48679800-1306593093_thumb.png

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar

Hvordan og hvorfor er taskbaren nede?

 

"Hvordan" er som Mr Sm17h sier - det er mulig i CyanogenMOD 7.. Hvorfor, tja.. Jeg har ikke direkte små hender, men jeg syns det er mye greiere å "dra opp" notification'ene, enn å dra de ned. Jeg bruker GO Launcher EX, som gjør det mulig å ha to snarveier på hvert av de 5 ikonene der nede. Når jeg trykker inn jordklode-ikonet får jeg opp browseren, om jeg "trykker inn jordkloden og drar opp" får jeg opp innstillinger. Jeg får altså gjort veldig mye ved å holde mobilen med én hånd, og kun bruke tommelen på den nederste femtedelen av skjermen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...