Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

når du har lastet ned launcherpro fra market, og skal returnere tilbake til homescreenen din, så får du ett valg om at du vil "starte" homescreens ved hjelp av sense, eller launcherpro. du velger da launcherpro, og kan huke av for å alltid starte med launcherpro.

 

trenger da altså ikke root:)

 

Det har jeg gjort, og jeg har også LP PLUS. Men når jeg går inn på LP widgets er det bare de gamle som ligger der.

 

Forhåndsvisningene av widgetene endres ikke. Velg f.eks Facebook, trykk på meny-knappen på telefonen så:

 

Preferences--> LP Widget Settings--> Facebook widget--> Select Skin-->

 

Temaer finner du her.

Endret av Steffen Moss
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhåndsvisningene av widgetene endres ikke. Velg f.eks Facebook, trykk på meny-knappen på telefonen så:

 

Preferences--> LP Widget Settings--> Facebook widget--> Select Skin-->

 

Temaer finner du her.

 

Jeg følger deg helt til Facebook widget, men der finner jeg ikke Select Skin. Jeg får bare opp Facebook login, Update interval og Clear cache. Prøvde med flere andre LP-widgets også, men fikk ikke opp Select Skin.

 

Må themes installeres på noen måte? Jeg har bare lastet det ned.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Jepp, men slik jeg har skjønt så vil den kun vise meldingene fra når du la widgeten ut. Det er hvertfall slikt det er hos meg.

 

Rettelse: Det var feil. Sjekket nå og jeg får opp alle meldingene mine, så jeg er usikker på hva problemet kan være. Restart telefonen og sjekk om den oppdateres da.

Lenke til kommentar

Jeg har postet i denne topic'en for en god stund siden og ga bilder over hvordan Android så ut for meg. Nå er dette lenge siden og har nå gått i fra stock Android 1.6 som jeg hadde den gang til en custom ROM som er Android 2.2.1. Du kan se hvilken ROM det er her.

 

Har også hatt stock Android 2.1 på min Sony Ericsson XPERIA X10 da.

 

Nå har jeg også valgt å ha et cleanest mulig UI, så nå ser UI'et slikt ut.

 

post-31806-0-98822800-1303856434_thumb.png post-31806-0-61612100-1303856438_thumb.png post-31806-0-38977200-1303856443_thumb.png post-31806-0-61070500-1303856446_thumb.png

 

post-31806-0-45944100-1303856449_thumb.png post-31806-0-00618000-1303856453_thumb.png post-31806-0-97771700-1303856455_thumb.png

 

Bilde 1: Analog Clock som følgte med ROM'en jeg installerte og Winamp 4x1 Widget.

 

Bilde 2: Palmary Weather Pro

 

Bilde 3: Pure Messenger Widget (Facebook instillingen er brukt her)

 

Bilde 4: Liste over de viktigste programmene jeg bruker.

 

Bilde 5: Engadget Widget, Android Central Widget og de 2 neste widget'ene er Extended Controls.

 

Bilde 6: Application Drawer'en (ADWLauncher EX)

 

Bilde 7: En oversikt over alle sidene med ting jeg har. Jeg bare trykker på hjem knappen så får jeg opp den oversikten og kan trykke rett på en av sidene så vil jeg gå direkte til den siden.

 

Så hva synes dere om mitt oppsett?

 

Jeg ser helst at noen kan gi meg noen tips på hvordan jeg kan forandre på på Bilde 4 og Bilde 5 om det er noen bedre måte å plassere alt det der.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Vel forsåvidt så måtte jeg flashe på nytt, men ikke bare flashe på nytt i blinde om igjen slik jeg gjorde første gangen. Flashet først inn stock 2.2.1, så miui-prosessen, så manuelt kopiere efs backupen til /efs. var nemlig på Darkys rom når jeg flashet over første gang ^^

MEN det skal sies at jeg har fortsatt store problemer med MIUI og ustabil radio modem..

Lenke til kommentar

Finnes det muligheter for å få notifications om tapt anrop/melding på lockscreen når man bruker LauncherPro? Via settings eller ekstra app? Ser at ADW har noe slikt, men er såpass fornøyd med LP at jeg orker ikke noe annet :p

 

Edit: Fant ut at notifications fungerte fremdeles under LauncherPro (den pusblebit-saken) Det var bare det at notifications fra Handcent ikke blir vist der som forvirret meg litt. Om dette kan løses hadde det vart knall. Anyone?

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Vel forsåvidt så måtte jeg flashe på nytt, men ikke bare flashe på nytt i blinde om igjen slik jeg gjorde første gangen. Flashet først inn stock 2.2.1, så miui-prosessen, så manuelt kopiere efs backupen til /efs. var nemlig på Darkys rom når jeg flashet over første gang ^^

MEN det skal sies at jeg har fortsatt store problemer med MIUI og ustabil radio modem..

Hmm, merkelig.

 

Finnes det muligheter for å få notifications om tapt anrop/melding på lockscreen når man bruker LauncherPro? Via settings eller ekstra app? Ser at ADW har noe slikt, men er såpass fornøyd med LP at jeg orker ikke noe annet :p

Denne? :) Må vel kombinere med WidgetLocker(?).

Lenke til kommentar

Siste MIUI spørsmål fra meg før jeg evt hopper tilbake på Darkys,

Hvorfor viser ikke temaet jeg lastet ned og lagt i MIUI/Themes i theme manager? (zip fil. Har også prøvd å rename til .mtz)

 

Hadde samme problemet med themes når jeg prøvde MIUI. Tror det har noe med at theme pakket med .zip er for gamle for den nyeste versjonen av MIUI, for funket med themes pakket som .mtz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...