Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke root for å endre ikonene på homescreenen. Det er flere launchere som tillater deg å gjøre dette bla. ADW, LauncherPro og GO Launcher.

 

Bruker LauncherPro og Desktop Visualizer så jeg får skiftet ikoner på homescreenen, Tenkte mer på å få skiftet ikoner i appdraweren også med de ikonene som med en LauncherPro icon pack

Lenke til kommentar

Du trenger ikke root for å endre ikonene på homescreenen. Det er flere launchere som tillater deg å gjøre dette bla. ADW, LauncherPro og GO Launcher.

 

Bruker LauncherPro og Desktop Visualizer så jeg får skiftet ikoner på homescreenen, Tenkte mer på å få skiftet ikoner i appdraweren også med de ikonene som med en LauncherPro icon pack

 

For å endre ikonene i app-draweren så kan du bruke LauncherPro (kanskje Plus), ADW eller GO Launcher. Temaer finnes til alle tre i Market. ADW-temaer fungerer også med LauncherPro. For å endre ikonene i LauncherPro så går du inn på Preferences-->Theme Settings-->Icon Pack

Lenke til kommentar

Min lock- og homescreen fra 20.05.2011. Ca helt lik fremdeles.

 

Lockscreen:

Widget Locker

 

Laucher:

Launcher Pro

 

Widgets:

Minimalistic Text

SMS Unread Count

Make Your Clock Widget

SiMi Folder

Beautiful Widgets

Pure Messenger Widget

Small Agenda Widget

Extended Controls

Animated Analog Clock

 

Nice :) Har en S2 selv og har lyst å få til et lignende oppsett. Jeg har sett f.eks. på bilder fra Minimalistic Text: PQAAANHGFKVpiLzJmPTrtjAaoCsn2XgDO0VrYYtKTT3X3r0vM0kDMLmMThgnsU4ex8WMH-0Pp378DywWhEYRCuB4H-sAzfqVaRiMOGr7H-Q6v6g3a9Q-rmKPo1Wk.png

 

Det jeg lurer på er hvilket program som brukes til å lage text-iconene nederst i dock'en til launcher pro? "Phone dialer", "Web browser" etc. Hva brukte du for å lage dine?

 

Resten får jeg til, men står litt stille bå de text-iconene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...