Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK. Da kan du følge denne guiden. Den følger deg gjennom hele prosessen :) Når du kommer til punktet der du skal laste ned en ROM, så er MIUI for Desire her. :)

 

Lykke til!

 

Tusen hjertelig :)

Blir spennede å prøve, kommer med tilbakemelding og bilde av homescrren og sånt senere :)

 

Edit: Forresten det står at den guiden er outdated, skal eg allikevel følge den, eller skal eg heller følge den nye de linker til?

Endret av j0llenor
Lenke til kommentar

Det skader ikke å gjøre det, så det er bare å fyre løs :p

 

Etter eg leste litt av kommentarene under så hoppet eg over den delen :p

Men har fått det til å funke nå :) Men har problemer med å finne wifi'en våres her i huset :( Finner alle andre bortsett fra våres :(

 

Tusen takk for all hjelpen eg har fått av deg Steffen :)

Lenke til kommentar

Hvordan får eg sånn lockscreen Steffen? Har MIUI.

 

Last ned dette temaet. Overfør .MTZ-filen til telefonen og trykk på den. Velg vekk alt utenom Lockscreen Style :) (med mindre du vil bruke flere elementer fra temaet)

 

Takker. :D

 

post-70831-0-34447600-1304616632_thumb.png

 

Er ikke helt fornøyd med homescreen enda så den får vente. :p

Apropo fonts så er den i MNMLd4rkr47z temaet veldig fin, men er mye krøll med ÆØÅ i facebook og internett. :/

Lenke til kommentar

Jepp! Har merket at den merker ÆØÅ ja og det er sykt irriterende, så jeg bruker en annen font nå. Har du lite å gjøre på for øyeblikket så anbefaler jeg deg å ta en tur innom denne tråden. Sinnsykt mange fonter som er pakket om til MTZ, slik at de enkelt kan endres i Theme Manager :) Selv bruker jeg Zegoe Regular nå. Det er WP7-fonten.

Lenke til kommentar

Finnes det en måte å lure telefonen til å tro at jeg har en annen mobiloperatør enn det jeg har? Fordi jeg har Tele2 står det både Tele2 og Netcom (fordi det er deres nett) i pulldownbaren. Dette gjør at både carrier delen og widget delen blir forstørret, noe som gjør at jeg ser veldig få varsler. Har en HTC Hero med CM7 basert rom...

 

Edit: Screenshots

post-216509-0-25223800-1304685999_thumb.png

post-216509-0-08842500-1304686005_thumb.png

Endret av Habarug
Lenke til kommentar

Tror det i CM skal være mulig å velge om man vil vise carrier eller ikke. Mulig det var i CM6.1.

 

Det finnes en compact carrier mulighet, men hvis man bruker themes som Orion (i bildet) eller Optimus2x blir det et sånt stygt åpent hull midt i mellom :-S

Lenke til kommentar

Finnes det en måte å lure telefonen til å tro at jeg har en annen mobiloperatør enn det jeg har? Fordi jeg har Tele2 står det både Tele2 og Netcom (fordi det er deres nett) i pulldownbaren. Dette gjør at både carrier delen og widget delen blir forstørret, noe som gjør at jeg ser veldig få varsler. Har en HTC Hero med CM7 basert rom...

 

Edit: Screenshots

 

Prøv denne.

 

Edit: Ser at denne koster penger, men det finnes en Lite-versjon av den som er gratis.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...