Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan legger man inn disse ikoner manuelt eller på annet vis på htc desire hd?? Har ikke rooted telefonen.

 

Alt du trenger er en launcher som lar deg endre ikoner, f.eks. Launcher Pro, Go launcher eller ADW. Når dette er på plass, kan du google f.eks. launcher pro icon packs. Som regel vil du da finne en rekke samlinger av ikoner. Alt du trenger å gjøre da, er å markere ikonet i noen sekunder. Avhengig av launcheren vil du få mulighet til å redigere ikonet. Finn ikonet du vil ha i albumet ditt og velg dette, så er det gjort :) Kan være greit å laste ned Astro file manager da slike ikonpakker ofte er arkivert i .zip-format

 

Edit: om du bruker HTC Sense kan du laste ned Any Cut,/Better Cut fra market og bruke dette til å opprette egne snarveier med de ikonene du ønsker.

Endret av CptAwesome
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått mobilen min tilbake og da får jeg muligheten til å endre litt

 

  • Launcher: Go Launcher EX
  • Homescreen 1: BobClockD3, Yr.no
  • Homescreen 2: Switch Pro Widget, Simi Folder Widget (Zelda Crest), Pure Music Widget
  • Homescreen 3: CalWidget
  • LockScreen : Vanlig Galaxy S lockscreen

 

Ser mye bedre ut på Super Amoled skjermen

post-191388-0-60102400-1307994243_thumb.png

post-191388-0-68800000-1307994252_thumb.png

post-191388-0-58584200-1307994264_thumb.png

post-191388-0-35404900-1307994358_thumb.png

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Jeg LIKER homescreentråder som dette. Fyr løs, folkens. Jeg trenger inspirasjon og å se kreasjonene til alle kreative hjerner likt som mindre kreative hjerner. Min hjemmeskjerm har 1 god damn widget, og det er en Animated Widget av dama for å lett kunne ringe/smse uten å vase gjennom contacts.

Lenke til kommentar

Takk, skal sjekke de ut :) . Kan du forresten customize hvorvidt du vil ha mails, sms og/eller anrop på widgeten, eller kommer alle 3 uansett hva du måtte ønske?

 

Hører noled kan trekke mye batteri, så har droppet den. Det burde da være en relativt lett prosess (i mitt uneducated head iallefall) å lage en app som blinker Menu eller Back knappene ved notifications?

Lenke til kommentar

Takk, skal sjekke de ut :) . Kan du forresten customize hvorvidt du vil ha mails, sms og/eller anrop på widgeten, eller kommer alle 3 uansett hva du måtte ønske?

 

Hører noled kan trekke mye batteri, så har droppet den. Det burde da være en relativt lett prosess (i mitt uneducated head iallefall) å lage en app som blinker Menu eller Back knappene ved notifications?

 

Kan customizes hva som vises, og hvordan det skal vises. (Tekst/tall, farge, skrift-størrelse, gjennomsiktighet etc.)

 

Etter hva jeg har forstått, kan menu/back knappene bare lyses opp på crackede telefoner med tilpassede programmer.

Lenke til kommentar

Her er mine nåværende homescreens.

 

Phone: Samsung Galaxy SII

ROM: Litening ROM 1.3

Kernel: XWKE8 (rooted)

 

Homescreen:

sgs2mains.jpgsgs2mainapps.jpgsgs2gmails.jpgsgs2cals.jpgsgs2amps.jpgsgs2notifys.jpgsgs2appss.jpgsgs2usbs.jpg

 

Info:

- Launcher Pro w/custom dock icons

- Extended Controls

- SiMi Clock

- SiMi Folder

- Beautiful Widgets

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...