Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Hva slags bugs er det snakk om? Har 1.5.13 selv og synes dette virker relativt knirkefritt...

 

Nå er det ikke alle som opplever disse bugene, men den har blant annet et problem med såkalt battery drain (som foresakes av den gode gamle mikrofonbuggen i CM7) som kan "fikses" ved å ringe et random nummer og legge på. Den oppleves også litt tregere enn 1.4.xx (2.3.3), men grunnen til det er at 2.3.4 er nytt og er ikke like optimalisert som 2.3.3 enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Google Nexus One. Bruker kun 3 av 5 homescreen skjermer foreløpig.

 

Senter:

Mest brukte apps - Klokke, kalender, mail osv.

 

Venstre:

Media ting - Spotify & gallery osv

 

Høyre:

System skjerm - Batteri status, datateller, trådløs/bluetooth/3g/gps bryter osv.

 

Bakgrunnsbilde: Ett av standard bildene som følger med Nexus One.

På denne klokke & vær widgets, er det mulighet for å legge til flere vær posisjoner. En for Stavanger, en for Bergen og en for New York osv?

Hvor mange kan man i såfall legge inn? Flere enn 4-5?

Og når man trykker på denne widgets, hva skjer da? KOmmer det opp været for hele uka da?

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke takler å ha masse informasjon (og det jeg føler er rot) på homescreenen min? Har bare en wallpaper jeg, og ellers en helt tom homescreen. Liker det best sånn. Klarer dog ikke bestemme meg helt for hva jeg skal ha som wallpaper.

 

Noen tanker?

Kan du legge ut den treningswallpaperen? :)

Nokon som veit om fleir treningsrelaterte/inspirerande wallpapers?

Lenke til kommentar

Det stemmer, men du kan reinstallere orginal ROM og fjerne root om du ønsker det senere.

Hvordan gjøres dette??? Er veldig desperat!!!

Roota mobilen men ved å skru på internettet begynte mobilen å restarte hele tiden, måtte gjenoprette den til fabrikkmodus for å fikse problemet, men rooten forsvant ikke. Så hvordan fjerner jeg rooten og reinnstallere den orginale ROM?

Lenke til kommentar

Nice!

Vil du gje ut detaljar? lockscreen, klokke, værmelding, ikoner og launcher? :)

 

- Lockscreen er fra "iKun"-temaet i Theme Manager

- Klokke og vær er laget med Minimalistic Text

- Ikonene fikk jeg av en kar på XDA

- Launcheren er LauncherPro Plus

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nice!

Vil du gje ut detaljar? lockscreen, klokke, værmelding, ikoner og launcher? :)

 

- Lockscreen er fra "iKun"-temaet i Theme Manager

- Klokke og vær er laget med Minimalistic Text

- Ikonene fikk jeg av en kar på XDA

- Launcheren er LauncherPro Plus

 

:)

 

Har du mulighet til å laste opp eller linke til ikonene? Gjerne det grå bakgrunnsbildet også hvis du gidder.

Lenke til kommentar

Du finner den i Theme Manager appen som er inkludert i MIUI :) tror ikke du kan få den på andre rom, med mindre du bruker widgetlocker eller noe slikt.

Vel,jeg har Widgetlocker men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det?

Jeg vil helst slippe å kjøpe hele MIUI-launcher kun for å få det bildet til lockscreen.

 

Og ang Widgetlocker,om jeg vil skifte bakgrunn der blir jeg ført rett til galleriet for kamerabilder...Har en samsung galaxy s 2...

 

Er litt merkelig at jeg ikke kan velge hvor jeg vil hente bakgrunnen fra?

Ser ut som at jeg må lagre bakgrunner sammen med kamerabilder for å få det jeg vil som bakgrunn på låsskjermen...

 

Er veldig intr i det bakgrunnsbildet jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...