Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sc20110601133148.jpg

 

Lockscreenen min. Litt lei. Men enda ikke funnet ut hvordan jeg fjerner bakgrunnen bak custom sliders (den skyggelagte bakgrunnen om dere vet hva jeg mener), så sticking with this for the time being.

 

Mine tre homescreens; venstre, mainscreen, høyre. Alt dette er work in progress, så forandringer skjer ganske så løpende.

 

sc20110601133141.jpg

sc20110601133133.jpg

sc20110601133137.jpg

 

 

Burde ha lettere tilgang til settings og litt annet dall, men usikker på hvordan jeg vil ha det. Også usikker på om jeg skal endre til en mer distinct font og endre ikoner og litt slikt.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg vet hva du mener. Derav mitt halvferdige jalla oppfor.

 

Jeg er typen som heller kjøper en enorm fontpack på market for 15kr enn å gidde styre med å finne fontpacks og knudre ut hvordan installere dem osv. Lastet ned en bøtte fonts men alt ligger bare i Gallery og må dermed velge fonts derfra i stedet for de lettere menyene som finnes for blandt annet dock og gjennom div widgets.

 

Men titt litt på wallbase.com (tror jeg det heter) og litt slikt så finner du et par wallpapers du liker, så smekker du på en launcher som go launcher ex eller noe slikt, så er du halvveis der. Så er det vel bare å snekre ihop en font du liker og et par ikoner du syntes er tøffe.

 

Tar ikke så lang tid, men klart hvis du ikke er spes interessert i hvordan tlf ser ut for deg selv mens du bruker den er det jo lite vits :p .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Min lockscreen.

SGS @ darky's rom

Widgetlocker

Minimalistic text

 

post-138897-0-46918100-1306943426_thumb.png

 

Bruker widgetlockers egen "Charging & Alarm" widget men den matcher dårlig.

Forslag til noe mer passende? Må vise alarm og batteristatus

Endret av dePt
Lenke til kommentar

du kan jo teste ut Minimalistic Text Widget for batteri i alle fall, er ganske så lett å bruke og du kan gjøre mye med den. Men for alarm vet jeg ikke helt... Jeg har aldri hatt behov for å sjekke hvilket tidspunkt jeg har satt alarmen til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...