Gå til innhold

Samletråd / diskusjonstråd: ASUS UL30VT


Anbefalte innlegg

Tenkte i forhold til service og slikt ja. For servicen man får over mail har jeg opplevd har vært sinnsykt dårlig med HP. Og ved sending til verkstedet så må jeg også sørge for å få den pakket 100% sikkert, da posten ellers knuser den. Ikke alltid man har orginalpakken liggende, og da er det mye mas ved sending.

 

Lettere å bare kunne gå i en butikk og levere den fra seg. Lang tid tar det jo uansett.

 

Har Dustin kun nettbutikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte i forhold til service og slikt ja. For servicen man får over mail har jeg opplevd har vært sinnsykt dårlig med HP. Og ved sending til verkstedet så må jeg også sørge for å få den pakket 100% sikkert, da posten ellers knuser den. Ikke alltid man har orginalpakken liggende, og da er det mye mas ved sending.

 

Lettere å bare kunne gå i en butikk og levere den fra seg. Lang tid tar det jo uansett.

 

Har Dustin kun nettbutikk?

Dustin har kun nettbutikk ja. Jeg kan anbefale deg å lese tråden om dustin i butikk delen av forumet. Tilbakemeldingene på deres service er upåklagelig. Du har nok vært utrolig uheldig. Om service og trygghet er et viktig kriterie ville jeg personlig valgt dustin fremfor expert/elkjøp

Lenke til kommentar
Når var egentlig denne PC'en sist på lager? blir helt gal av all denne ventingen...

 

Jeg også, blir helt gal av ventingen, vurderer å kjøpe UL50VT.

 

Ser mange nettbutikker har ubekreftet dato 17 og 18. feb, mens noen andre har 4. mars. :(

Alt er ubekreftede datoer...hvis man bare kunne ha fått det bekreftet på ett eller annet vis.

Lenke til kommentar

Jeg var så sikker på at komplett skulle få den inn 11. februar, så jeg har allerede shoppen en intel x-25 ssd bare for å være sikker på at den ikke skulle være utsolgt når jeg fikk asusen.. Men nå ligger den og samler støv, og det lenge. Begynner faktisk å lure på om jeg skal vente på neste generasjon asus med i3 isteden for ul30jt tror jeg den heter. får se hva som skjer når komplett endelig får inn vt boksen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også tenkt å kjøpe en Intel x-25 SSD. Blir en fantastisk PC når den i tillegg blir så og si lydløs. Du får gi en tilbakemelding når du får prøvd den ut :-)

 

Ser at MPX har forventet leveringstid i morgen den 17. feb. Håper virkelig at den kommer inn da, men mest sansynelig ikke...

Endret av ExpulsioN
Lenke til kommentar
Etter å ha lest rundt i hele natt så velger jeg å vente på UL30JT.

 

Grunner:

- Prosessoren skal være 20 % raskere

- Samme GPU-kraft, men auto-switch istedenfor manuell switch.

- Matt innsidefinish (selv om skjermen fortsatt er blank).

 

Godt poeng! i w7 sin egne test er CPU og windowsgrafikk "flaskehalsene".

 

Vet du når denne kommer? Og om den vil være i samme prisgruppe?

Hva er innsidefinish?

Lenke til kommentar

Med innsidefinish mener jeg plastikken på innsiden av maskinen. De andre versjonene av denne bærbare har fått kritikk fordi det er slik blank plastikk som lager mye merker. Noen har også hintet frempå at trackpaden vil lese bedre om den er i matt plastikk og ikke i blank (mer friksjon eller noe?).

 

Svaret på dine andre spørsmål vet jeg ikke sikkert, men jeg antar at prisforskjellen ikke vil være stor siden den ikke er det fra A til VT. Jeg antar også at maskinen ikke kan være langt unna. En måned? Vet ikke for sikkert om den kommer til Norge heller for den saks skyld. Uansett vil jeg vente til jeg får svar på disse spørsmålene.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar

Med innsidefinish mener jeg plastikken på innsiden av maskinen. De andre versjonene av denne bærbare har fått kritikk fordi det er slik blank plastikk som lager mye merker. Noen har også hintet frempå at trackpaden vil lese bedre om den er i matt plastikk og ikke i blank (mer friksjon eller noe?).

 

Svaret på dine andre spørsmål vet jeg ikke sikkert, men jeg antar at prisforskjellen ikke vil være stor siden den ikke er det fra A til VT. Jeg antar også at maskinen ikke kan være langt unna. En måned? Vet ikke for sikkert om den kommer til Norge heller for den saks skyld. Uansett vil jeg vente til jeg får svar på disse spørsmålene.

 

Jeg tror trackpaden vil fungere bedre med matt plastikk. Er man littegranne svett i hånda, kan det fort bli litt tyngre å dra fingern over trackpaden når den er så glatt og blank.

Lenke til kommentar

 

Godt poeng! i w7 sin egne test er CPU og windowsgrafikk "flaskehalsene".

 

Vet du når denne kommer?

 

Leste nå et innlegg som ble skrevet 8 januar hvor en Asus-representant sier maskinen ville være klar innen 4-8 uker på det amerikanske markedet. Bør være like rundt hjørnet med andre ord.

Lenke til kommentar

Et spørsmål litt på siden av alt som har med specs o.l. å gjøre.

Etter det jeg leser er dette en mer enn ok laptop, og jeg har egentlig tenkt å kjøpe den. Mitt problem er at jeg bor i Danmark, men ikke gidder ha en pc med dansk OS.

Så jeg lurer på om denne pc'en kommer, som bl.a. acer sine laptops og asus sin EEE, som en felles nordisk utgave der man velger språk på OS under installasjon når man slår på første gang.

Viss man på en norsk laptop kunne ha valgt dansk språk, regner jeg med at jeg kan velge norsk språk på en laptop kjøpt i danmark.

 

Help please...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...