Gå til innhold

Samletråd / diskusjonstråd: ASUS UL30VT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortsatt ingen som vet om noen som har på lager? Jeg må hest ha den senes 12 feb... må kanskje kjøp en annen type jeg da?

 

Har nå bestilt denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=113623 bare håper at det stemmer at de har 20+ på lager.

 

Den du har linket til er UL30A, ikke UL30VT! Ettersom dette er UL30VT tråden, antar jeg at det er den du er ute etter?

Lenke til kommentar
Fortsatt ingen som vet om noen som har på lager? Jeg må hest ha den senes 12 feb... må kanskje kjøp en annen type jeg da?

 

Har nå bestilt denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=113623 bare håper at det stemmer at de har 20+ på lager.

 

Den du har linket til er UL30A, ikke UL30VT! Ettersom dette er UL30VT tråden, antar jeg at det er den du er ute etter?

 

Men hva er den største forskjellen? Er det kun grafikkbrikken?

Lenke til kommentar
Fortsatt ingen som vet om noen som har på lager? Jeg må hest ha den senes 12 feb... må kanskje kjøp en annen type jeg da?

 

Har nå bestilt denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=113623 bare håper at det stemmer at de har 20+ på lager.

 

Den du har linket til er UL30A, ikke UL30VT! Ettersom dette er UL30VT tråden, antar jeg at det er den du er ute etter?

 

Men hva er den største forskjellen? Er det kun grafikkbrikken?

 

Grafikkbrikken er MEGET viktig om du ønsker 1080p

Lenke til kommentar
Jeg ser at man kan oppgradere fra 4GB til 8GB RAM på denne maskinen, har det noe hensikt egentlig? Holder ikke 4GB i massevis?

 

Ehh...det kommer jo an på hva du skal bruke maskinen til. For surfing, office og spilling holder det lenge. For bildebehandling, videoredigering/komprimering etc. - jo mere, jo bedre.

 

Når det er sagt så ser det vel uansett ikke ut som denne kommer inn på lager igjen med det første noe sted... Fristende å bare glemme hele greia og sette seg ned å vente på UL30JT i stedet :) (og håpe at Asus nå har innsett at dette selger som varmt hvetebrød og skalerer opp produksjonen deretter...)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å få tak i denne nå eller i løpet av uka? Må være i fysisk butikk eller nettside med en fysisk butikk.

 

Har Komplett fortsatt fysisk butikk i Oslo man kan levere inn til o.l.?

Hvorfor må du ha en fysisk butikk for å levere inn?

Jeg kan anbefale dustin, suverene på levering og service! Komplett skal visstnok ha fått den inn i dag(ubekreftet).

Ellers mener jeg expert og siba fører den?? Men er det service ved eventuele feil du tenker på ville jeg holdt meg unna expert/siba fysisk eller ei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...