Gå til innhold

Samletråd / diskusjonstråd: ASUS UL30VT


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Dette er en strømspareinnstilling i Intel sitt kontrollpanel, og ikke en hardware-feil.

1. Høyreklikk på skrivebordet og trykk på "Grafikkegenskaper".

2. Velg "Skjerminnstillinger"-fanen

3. Trykk på "Strøminnstillinger"

4. Trykk på "Endre innstillingene"

5. Deaktiver "Intel® Display Power Saving Technology"

Lenke til kommentar

Se det !

 

Prøvde det du snakka om. Hjalp ingenting :(

 

MEN: Fargene ut av boksen var helt på jordet. Endret disse, og fikk bildet tilbake til det det burde ha vært i utgangspunktet. Skal se om dette hjelper i lengden. Tidligere har problemet oppstått etter en liten periode, dvs. noen sekunder. Derfor trodde jeg det var HW- feil, og ikke SW- feil. Men ser ut til at det ordna seg :)

Lenke til kommentar

 

 

Men det har kommet en hel del verdige arvtagere i UL-serien. Ser ut som om flere modeller har kvittet seg med den ubrukelig plastik-touchpaden også :)

Asus har kuttet UL-serien

 

Som det fremgår av artikkelen har arvtakerne allerede begynt å komme i form av blant annet U36. Men det er fortsatt lenge til de kommer med Sandy Bridge prosessorer i Norge (rundt juni har jeg lest).

 

Prisnivået på ul30a er jo fantastisk. Er det noen andre maskiner som måler seg på specmessig og prismessig? Skal bestille meg en 13" i løpet av helga, så jeg trenger tips:)

 

Ingen klare kandidater som måler seg med batterinivået på UL30A i samme prisklasse. Om denne maskinen er best for deg er avhengig av hva du skal bruken den til, men du kan jo se litt på U36 maskinene her og her Forskjellen på de to kan du lese om her

Lenke til kommentar

Sikkert som å banne i kirka, men MacBook Air? Hvis du har en Windows- lisens liggende...

 

...og hvis du har 6 lapper liggende under madrassen som du ikke kan bruke til noe annet.

 

Tror veldig få er prinsipielt mot Mac, men prisen gjør det til et uaktuelt alternativ for veldig mange.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

Har spørsmål vedr det trådløse nettverkskortet.

Jeg har idag satt opp en ny Asus RT-AC66U (trådlås router) hjemme, men får kun opp

2,4 GHz båndet. Mens på den gamle Compal Multicomen får jeg opp både 2,4 GHz og 5 GHz.

Jeg har kikket i innstillingene for det trådløse kortet, men finner ingenting som tilsier at jeg skal finne, og logge meg på, 5 GHz båndet.

Noen tips?

Og ja, jeg har forsøkt å oppdatere nettverkskortet. Jeg kan for ordens skyld si at det står at der er Intel® Wifi Link 1000 BGN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...