Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå til shoppen (fra menyen) og claim item delen. På fredag var den veldig overbelastet og tok lang tid før du fikk utstyret, men på lørdag gikk det raskt. Utstyr havner rett i inventory og klær i dressing room (tilgjengelig ved å trykke på C og alternativet på venstre side, tok litt tid før jeg fant den).

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Hvordan er dialog animasjoner, munn osv, dette ødelegger mye for min del og fikk høre at det var fryktelig dårlig.

 

Og er det bare bra de første timene slik som Age of conan der det var bra til level 20, eller er det gjennomført skikkelig denne gangen?

 

Dialogene synes jeg personlig er veldig bra, masse karakter i de forskjellige folkene du møter på. Munnsync er nok ikke 100%, men jeg synes det er vesentlig bedre enn i beta weekends jeg spilte (Da skippa jeg dog en del grunnet spoilers). Det rapporteres av CB'erne at de har lært av AoC, at det er masse innhold gjennom spillet. Anbefaler deg absolutt å teste ut.

Lenke til kommentar
Hvordan er dialog animasjoner, munn osv, dette ødelegger mye for min del og fikk høre at det var fryktelig dårlig.

 

Og er det bare bra de første timene slik som Age of conan der det var bra til level 20, eller er det gjennomført skikkelig denne gangen?

 

Dialogene synes jeg personlig er veldig bra, masse karakter i de forskjellige folkene du møter på. Munnsync er nok ikke 100%, men jeg synes det er vesentlig bedre enn i beta weekends jeg spilte (Da skippa jeg dog en del grunnet spoilers). Det rapporteres av CB'erne at de har lært av AoC, at det er masse innhold gjennom spillet. Anbefaler deg absolutt å teste ut.

 

Takk takk :) laster ned nå, får vi se om de har lært leksa si!

Lenke til kommentar

Så har egentlig ingen mmoer å spille for øyeblikket, men med Funcom sitt rykte vet jeg ikke om vil legge penger i dette, så jeg lurer på følgende.

Jeg var også svært skeptisk til Secret World, og kanskje spesielt etter katastrofen Age of Conan. Men jeg føler det som om de med AoC gikk for full guffe rett fra starten uten egentlig å vite hvor de hadde tenkt seg. Resultatet ble en meget rask kjøretur som gikk rett i grøfta. I Secret World har de lært av feilen og planlagt bedre på forhånd. Det går ikke fullt så raskt, men de vet hvor de skal og klarer å holde seg på veien uten problem. Det vil neppe bli like 'stort' som Age of Conan, og slettes ikke noen "ny WoW". Det vil nok ha en liten, men trofast fanskare som fint kan holde det i live lenge. Det ser utrolig vakkert ut, stemningen er svært bra og det er relativt lite bugs og glitches. Anbefaler å prøve en trial i det minste, om det er noe sånt ute.

 

Hvordan er dialog animasjoner, munn osv, dette ødelegger mye for min del og fikk høre at det var fryktelig dårlig

Det er ikke noe verre enn i alle andre MMORPGer. Jeg har ingenting å klage på, og spesielt ikke når det er så bra cutscenes som her. Føler historien er like bra fortalt som i SW: Old Republic, men selve spillet er langt bedre og mer interessant.

 

Og er det bare bra de første timene slik som Age of conan der det var bra til level 20, eller er det gjennomført skikkelig denne gangen?

Virker sånn, ja. Vi har ikke noe levels, så det blir ikke helt rett å si det er bra opp til lvl 20 og så videre. Enkelte steder er det svært bra, andre steder ikke. Favoritten min så langt er nede på havnen i Kingsmouth. I bakgrunnen er det mye tåke, og vi kan se gigantiske tentakler (tror jeg, kan være lyset som gjør det). Det minner meg helt klart om Lovecraft. Det er ikke negativt, for å si det mildt. ;)

 

Hva slags decks/builds går dere for i starten?

 

Går for komboen hagle/assault rifle. Liker at begge har skills som fyller opp charges på begge våpnene på en gang, så de utfyller hverandre svært bra. Shotgun er mest for nærkamp, og bruker assault rifle for å ta fiender på avstand. Det er ofte kjekt å dra fiender mot deg én og en. Har kommet unna mange relativt tøffa kamper på det viset. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting angående server valg, selv om det ikke har så fryktelig mye å si(?). Er det slik at denne 225 manns kampsonen er det eneste som er låst til den serveren man er på? Ellers så har ikke server valg noe å si?

 

Valgte Huldra, og spiller som Dragon, men virker som templars er i stort overtall her, og det vet jeg ikke om jeg liker med tanke på den 225 manns kampsonen :p Om det stemmer.

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting angående server valg, selv om det ikke har så fryktelig mye å si(?). Er det slik at denne 225 manns kampsonen er det eneste som er låst til den serveren man er på? Ellers så har ikke server valg noe å si?

 

Valgte Huldra, og spiller som Dragon, men virker som templars er i stort overtall her, og det vet jeg ikke om jeg liker med tanke på den 225 manns kampsonen :p Om det stemmer.

 

Ja den er det eneste som er låst til Dimensionen du er på, alt annet kan du gjøre sammen med folk fra andre dimensions, til og med cabals. Fordelene med og ikke være i stort flertall kan være at de som er bra i pvp får spille mer siden det er mindre folk.

Lenke til kommentar

Noen med SSD som kan rapportere om det er verdt å ha det på den?

 

Du må regne med +30 GB lagringsplass + som nevnt, MMOer og SSDer går godt sammen.

 

Hehe, netopp derfor det vurderes. Prøver ihvertfall. Merket lite til forbedring av å ha SWTOR på SSD men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...