Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe vits å ta med initiate pack? Kjøper fra nettsiden

 

Nei. Hvis du har tenkt å spille fler enn 3 karakterer kan du vurdere master pack for ~450,-. Da får du med 30 dager gametime, 1 charslot og andre småting.

--

Selv vurderer jeg grand master pack men 1500,- er mye penger for et spill.

Lenke til kommentar
Noen fantastiske oppdrag i spillet også.

 

Enig der. Mange oppdrag er bare standard gå dit, drep dem osv, men de er gjort på en måte som gjør at de faktisk blir interessante likevel. Nå nettopp gjorde jeg Supply Run i Kingsmouth, og selv om det bare er å gå rundt i byen og hente ting følte jeg at jeg hadde en grunn til å gjøre det. Fikk en god følelse av å være med i Walking Dead, Zombeland og så videre mens jeg spilte det oppdraget. :) Det samme kan sies om Veteran Day. Det er strengt tatt bare å gå rundt og plaffe ned noen folk, men det var likevel engasjerende. Sliter med han der Dead Eye-fyren, men skal gå opp et level eller to først og se om jeg klarer å ta ham. Hadde han nesten, men ble drept to ganger så langt. De andre gikk for så vidt greit.

 

Men teit spørsmål. Hvordan, øh, healer man? :blush: Jeg lagde en ny bag fra inventoriet og låste den til skjermen, så jeg kan trykke på healingen der. Men det blir jo tungvindt i lengden? Er det ikke noe hotkey eller noe? Eller har jeg gått glipp av noe viktig?

 

Som andre sier er det måten ja.

 

Men jeg vil anbefale deg heal skillen fra den øverste grønne mics på skill wheelet :) Den er uavhengig av heal rating på gear så du får en meget bra self healing :) Den tar jo opp enn skill slot, men jaffal jeg synes det er verdt det. Koster 37 AP og få tak i, og har en CD på 35 sekund. Den healer vell totalt for rundt 600 trur jeg.

 

Ikke for å prakke på noen en healing spell. Men jeg viste selv ikke om disse da jeg ikkje fikk med meg det var noen grønne mics med det samme, så barre et lite tips. (Spillte i closed beta 3 veker uten denne)

Lenke til kommentar

Er litt imponert over spillet selv, dog hadde jo forøvrig null forventninger, hadde egentlig heller ingen planer om å skaffe spillet før igår, hehe.

 

Er det noen plass man kan lese litt om våpen typene i spillet? Greier ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gå for.

 

 

Edit: Hva må til for å aktivere kontoen på tsw forumet? Lagde en konto der igår, men kan fortsatt ikke poste, tenkte man kanskje fikk en epost som vanlig, men ikke sett noe her så langt.

 

Edit2: Måtte vist velge en secret society gruppe i kontrollpanelet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Når de sier nede 4 timer pleie det være 2 da, i closed beta jaffal. Håper på det her og, vil inn igjen :)

 

De måtte justere pvp rewards exp i den store mapen, fordi det var veldig ubalansert i forhold til pve :)

 

Nitrius: Her er en jeg har kikket litt på http://thesecretsandbox.com/DeckBuilder/# Klikker du litt der innpå kommer det og farger i andre wheels som samsvarer.

 

Har funnet en ganske oversiktelig sheet også, men finner den desverre ikke nå, skal linke når jeg finner den

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva slags decks/builds går dere for i starten? Jeg har makset ut rifle, pistols og elementaslism, vurderer å gå for Funcoms build "Solider", som jeg tror fungerer bra når man er solo, og gir mye DPS når man er i grupper.

Jeg kjører Gladiator (templars), assault rifle og chaos.

Forøvrig virker Templars sterke på Huldra, sist jeg var inne hadde vi kontroll over alle pvp områdene utenom 2.

Lenke til kommentar

Så har egentlig ingen mmoer å spille for øyeblikket, men med Funcom sitt rykte vet jeg ikke om vil legge penger i dette, så jeg lurer på følgende.

 

Hvordan er dialog animasjoner, munn osv, dette ødelegger mye for min del og fikk høre at det var fryktelig dårlig.

 

Og er det bare bra de første timene slik som Age of conan der det var bra til level 20, eller er det gjennomført skikkelig denne gangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...