Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har man fått testet litt, og så langt er jeg imponert, combat systemet er ikke noe nytt akkurat, men heller ikke så "kjedelig" som jeg trodde det var, så det er gode greier.

 

Lurer på en ting, spillet flyter meget bra så langt her, men har lagt merke til noe screen tearing her og der, men ifølge fps måleren i spillet så ligger fpsen veldig stabilt mellom 40 og 55 uansett hva jeg vrir og vender på, så finner det litt merkelig at screen tearing dukker opp i ny og ned, for det skal vel egentlig ikke dukke opp før fpsen stiger over refresh raten på skjermen, som er 60 her. Noen flere som har lagt merke til det?

 

Screen tearing kan komme selv om du ligger under skjermers maks refresh rate. Når v-sync er av, vil skjermkortet pumpe ut rammer uten at skjermen er klar for å "refreshe" Er v-sync på, vil skjermen bestemme når skjermkortet skal sende ut neste ramme. Skjermkortet og skjermen vil altså ikke vise rammer synkront med hverandre.

 

Av en eller annen grunn har ikke TSW v-sync innebygget, noe som er veldig merkelig.

Lenke til kommentar

PvP i TSW er fantastisk!

 

Veit nå ikke helt jeg. Syntes det var dølt helt til det var igjen 2 minutter og det stod ca 300 poeng til illu og templars. Først da fikk jeg godfølelsen når det begynte å bli intenst og man faktisk måtte tenke to ganger før man gjorde ting.

 

Kan jo alltids hende det bedrer seg etterhvert når man får bedre gear og får prøvd litt pvp.

Lenke til kommentar

 

Veit nå ikke helt jeg. Syntes det var dølt helt til det var igjen 2 minutter og det stod ca 300 poeng til illu og templars. Først da fikk jeg godfølelsen når det begynte å bli intenst og man faktisk måtte tenke to ganger før man gjorde ting.

 

Kan jo alltids hende det bedrer seg etterhvert når man får bedre gear og får prøvd litt pvp.

 

Jeg prøvde bare den persitent world pvp greia. Syntes det virket balansert og artig.

Lenke til kommentar

"All your cameras are belong to us"..

 

LOL

Så mange referanser og humor i TSW..

 

Ja! Massevis av Star Trek referanser også.

Male agent- "This looks like a job some red shirt should do"

Female agent- "Did you just drop a Star Trek referance on me?"

Male agent- "I have no idea what you are talking about..."

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Noen fantastiske oppdrag i spillet også. I sted fant jeg meg selv slå opp i bibelen for å finne referansen fra oppdraget. Utrolig nok hadde jeg en bibel liggende på loftet (utrolig da jeg skyr religion som pesten).

Ved hjelp av den fant jeg faktisk ut en safe-kode.

 

Jeg har lovet meg selv å aldri google løsningen på noen av questene, så jeg kan bruke timesvis på investigation-oppdragene.

Lenke til kommentar

Jeg og Konkulf har opprettet en cabal for illuminati.

Kaller oss bare for "The Brotherhood" da det klinger bra med illuminati og det er et ganske "straight forward" navn.

 

Ingen regler bortsett fra normal folkeskikk, vi tar ikke opp kampen med Ragnarok når det kommer til raid osv. med det første. Vi er en sosial guild til å begynne med.

Lenke til kommentar
Noen fantastiske oppdrag i spillet også.

 

Enig der. Mange oppdrag er bare standard gå dit, drep dem osv, men de er gjort på en måte som gjør at de faktisk blir interessante likevel. Nå nettopp gjorde jeg Supply Run i Kingsmouth, og selv om det bare er å gå rundt i byen og hente ting følte jeg at jeg hadde en grunn til å gjøre det. Fikk en god følelse av å være med i Walking Dead, Zombeland og så videre mens jeg spilte det oppdraget. :) Det samme kan sies om Veteran Day. Det er strengt tatt bare å gå rundt og plaffe ned noen folk, men det var likevel engasjerende. Sliter med han der Dead Eye-fyren, men skal gå opp et level eller to først og se om jeg klarer å ta ham. Hadde han nesten, men ble drept to ganger så langt. De andre gikk for så vidt greit.

 

Men teit spørsmål. Hvordan, øh, healer man? :blush: Jeg lagde en ny bag fra inventoriet og låste den til skjermen, så jeg kan trykke på healingen der. Men det blir jo tungvindt i lengden? Er det ikke noe hotkey eller noe? Eller har jeg gått glipp av noe viktig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...