Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan du faktisk! Går bare opp trappen bak deg. Dukker opp et spørsmålstegn i det nedre, høyre hjørnet som forteller deg det hvis du trykker på det når sekvensen begynner.

 

Jeg liker forresten også dette spillet godt. Er en Dragon på Arcadia.

 

EDIT: Ops, sent ute.

Endret av Alyosha
Lenke til kommentar

Alle achievements i spillet gir gode porsjoner xp, så kan være verdt å plukke med seg Lores osv!

 

Angående endgame har Funcom gjentatte ganger sagt at dette spillets endgame begynnere fra første øyeblikk du starter, det er altså ikke tradisjonelt. De vil ikke du skal rushe gjennom spillet for å komme til endgame der du tilbringer evigheter. Men gud vet hva som venter oss når vi har spilt gjennom alt av quests i alle områdene osv?! Har spilt sikkert 35 timer i helga, og fremdeles bare på området ETTER Kingsmouth, så dette tar tid!

Lenke til kommentar

To buy or not to buy: Grand master pack. hmm

 

Enkel matematik.

Det koster ca en hundrings på måned å spille.

Har du planer om å spille mer enn ca 17 måneder så kjøper du grand master. :-)

 

Yep men spørsmålet om det er nok content i 17mnd, men det er kanskje greit siden jeg ikke rekker å spille veldig mye i perioder så slipper jeg å tenke på at jeg må spille siden jeg har kjøpt sub ^^. Noen som vet når/om de fjerner muligheten å kjøpe grand master?

Lenke til kommentar

Hadde man vært nødt til å kjøpe ting der hadde jeg sluttet på dagen. ;) Synes bare det er irriterende at vi ikke har andre måter å få cash shop-penger på enn ved å betale ekte penger. Se f.eks på LotRO. Da det ble F2P kunne vi velge mellom å spille gratis og ha en cash shop, eller abonnere som før og få gratis penger til cash shop hver måned. Secet World burde hatt noe lignende her. Vi trenger ikke snakke store summer, men det burde vært nok pr måned til at vi kunne spart opp til ting vi ville ha der, i stedet for å betale ekte penger i tillegg til abonnementet.

 

Enn så lenge er det jo ikke en eneste spiller som har betalt en månedsavgift, alle får jo 30 dagers spilltid ved kjøp av spillet. (interessant å vite om den begynte å telle ifra 29. eller 1.) Så de kan jo godt innføre at alle fast abonenter får noe å handle i store for. Det som desverre taler litt imot det er vel at det er samme valuta i storen som brukes for AoC og Bloodlines.

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd å overført TSW filene fra en pc til en annen og fått dette til å fungere?

Litt kjett å måtte laste ned 20-25 giga på linja her på brakka. Og jeg skal være her i ca 2 uker så hadde vært greit å hatt litt underholdning på kveldstid og i helga.

 

Hvor typisk er det ikke at ting fungerer etter man har skrevet her inne?

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

For at jeg skal få kjørt spillet så må jeg klikke på PatcherSetup og gå via den prosessen.

Klikker jeg på annet får jeg bare opp en feilmelding:

"This install of The Secret World is already running. TSW only supports running multiple sessions from different installation folders."

Lenke til kommentar

Har dere endret på kontrollene? Jeg syns enkelte av default kontrollene blir litt klumsete, som primær attack på 1 og target på TAB. Prøver å finne et mer skreddersydd oppsett med så lite håndbevegelser som mulig

 

Jeg er venstrehendt, så jeg bruker tastene 1 - 3 for hotbar 1 - 3, Ctrl 1 - 3 for hotbar 4 - 6 og knappen på mushjulet for hotbar 7. Da når jeg alle syv hotbarene uten å bevege hånden. Kan også lett løpe i sirkel rundt en fiende og bruke alle syv skillene om jeg vil. ;)

 

Hadde man vært nødt til å kjøpe ting der hadde jeg sluttet på dagen. ;) Synes bare det er irriterende at vi ikke har andre måter å få cash shop-penger på enn ved å betale ekte penger. Se f.eks på LotRO. Da det ble F2P kunne vi velge mellom å spille gratis og ha en cash shop, eller abonnere som før og få gratis penger til cash shop hver måned. Secet World burde hatt noe lignende her. Vi trenger ikke snakke store summer, men det burde vært nok pr måned til at vi kunne spart opp til ting vi ville ha der, i stedet for å betale ekte penger i tillegg til abonnementet.

 

Enn så lenge er det jo ikke en eneste spiller som har betalt en månedsavgift, alle får jo 30 dagers spilltid ved kjøp av spillet. (interessant å vite om den begynte å telle ifra 29. eller 1.) Så de kan jo godt innføre at alle fast abonenter får noe å handle i store for. Det som desverre taler litt imot det er vel at det er samme valuta i storen som brukes for AoC og Bloodlines.

 

Ubisoft lar deg tjene opp Ubisoft-penger i mange spill, og de kan brukes uavhengig av spillet du spilte. Du kan faktisk spille et spill og tjene penger du kan bruke for å åpne opp nye ting i et annet, som nye brett, nye karakterer, nye kostymer og så videre. ;)

Lenke til kommentar

Har dere endret på kontrollene? Jeg syns enkelte av default kontrollene blir litt klumsete, som primær attack på 1 og target på TAB. Prøver å finne et mer skreddersydd oppsett med så lite håndbevegelser som mulig

 

Logitech G13 tastatur.

Funker som smør.

Lenke til kommentar

To buy or not to buy: Grand master pack. hmm

 

Enkel matematik.

Det koster ca en hundrings på måned å spille.

Har du planer om å spille mer enn ca 17 måneder så kjøper du grand master. :-)

 

Yep men spørsmålet om det er nok content i 17mnd, men det er kanskje greit siden jeg ikke rekker å spille veldig mye i perioder så slipper jeg å tenke på at jeg må spille siden jeg har kjøpt sub ^^. Noen som vet når/om de fjerner muligheten å kjøpe grand master?

 

Leste en plass at de allerede har content planlagt for 5-7 år fremover;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...