Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Stakk innom den lokale gameshop sjappa og kjøpte pre-order av TSW.

Pris: 299,-

 

Får med en ulv også, så slipper jeg den simple katta som dere andre får via nettbutikken.

 

Hvor står det at jeg er med i early access btw?

 

Brukte du noe rabattkode eller noe slikt, eller kostet det bare 299,-?

 

Frister veldig å kjøpe det hvis prisen er såpass lav.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da nærmer det seg head starten tid :) Nok en fil å laste ned på 1.41 gb jaja

 

Og som sagt guildet mitt ser etter flere nordmenn på Huldra serveren. Dragon Cabal :)

Hmm, skulle gjerne vært med, men vurdert sterkt Templars.

Dragon er faktisk siste valget :tease:

Lenke til kommentar

Hvilken dimension starter folk på? Er det Huldra som blir mest "norsk"?

 

Jeg kommer til å starte på Faery fordi det er en RP-server. Har null tro på at det blir noe faktisk RP der var interesse, men håper i det lengste. I de fleste MMORPGer jeg har prøvd står jo folk bare et sted (f.eks Fleet i Old Republic) og snakker IC. Jeg foretrekker å heller faktisk spille spillet mens jeg holder meg IC. ;)

 

Kommer nok til å velge Dragon eller Templar først. Prøvde Illuminati også, men satt meg fast inne i den fabrikken helt i starten og hadde ikke peiling på hva jeg skulle gjøre for å komme videre. Waypointed var bak veggen, så om noen vet hvordan jeg kommer dit vil jeg gjerne vite det.

Lenke til kommentar

Liker ideen bak "skill" systemet, altså at det ikke er noen levels eller klasser, er vel noe lignende man finner i Anarchy Online, eller slik SWG var i starten, og det gir meg litt lyst til å prøve spillet. Dog sett et par videoer, og syns kamp systemet virker noe litt vel generisk og kjedelig, noen som kan si noe om det her? Evt. hva deres tanker og meninger rundt kamp systemet er?

 

I Anarchy online forhåndsvelger du hva du skal være.

Det er heller ikke akkurat noen storyline du kan lene deg til underveis i spillet.

Man føler seg fort litt "lost in space" i det spillet.

Åpnet opp igjen kontoen min fra tlbake til 2001 hin dagen og logget inn min engineer. Brukte 3 timer på å finne ut hvordan starte den nest største war boten jeg hadde.

Den største ga jeg opp på for det krevde åpenbart noen buffs jeg har glemt at finnes. :-)

 

I secret world kan du bli hva du vil underveis. Bare til å samle nok poeng og gear til å gjøre det.

Og du har en story å spille.

 

Progresjons systemet i The Secret World forstår jeg, sammenlignet det bare med AO og SWG, da jeg følte det lignet noe, ved at man har større frihet, dog så ligner vel TSW mer på SWG i starten enn AO. Er som sagt bare kamp systemet jeg er litt skeptisk til, har bare sett videoer, og utifra det så virker combat systemet litt vel kjedelig. Dog håper jeg at det kanskje er litt mer artig om man spiller selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...